Aparthotel Corfu Chandris

Tonen op kaart

125 reviews over Aparthotel Corfu Chandris

• 9Parmentier Ulrike28-08-2013

fantastisch, zeer vriendelijk,....!!

zeer proper hotel, bestaande uit kamers, bungalow en villa's. Wij hadden een villa uitgerust met 1 tweepersoonsbed (zeer comfortabele matrassen) en 2 éénpersoonsbedden. Keukentje met één kookplaat, waterkoker en koelkast. Badkamer met lavabo, brubbelbad en wc. Tv en radio. Airco. Terras met 2 stoelen en tafel en 2 ligzetels. Bij wens worden dagelijks lakens verversd en verse handdoeken bijgevuld.
    Heel dicht bij het kiezelstrand gelegen, aan de overkant is er een supermarkt en winkeltjes en restaurants. Geen geluidshinder van de straat. Personeel is zéér vriendelijk en behulpzaam, ook redders aan de zwembaden zijn zeer nauwlettend!! Het is niet zo goedkoop, maar zeker zijn geld waard. Het ontbijt en diner is in buffetvorm. Er is meer dan voldoende keuze en erg lekker. s'Avonds zelfs speciale kidscorner met warme gerechten en voor volwassenen verschillende soorten vis, vlees, kip, konijn, groenten,..... De villa werd dagelijks schoongemaakt en gedweild, verse handdoeken,....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Eric Sellmeijer30-06-2013

Geweldige plek

Wij hadden 8 dagen een appartement op basis van logies gehuurd. bij aankomst bleek het appartement nog niet klaar en kregen wij in het hotel de suite toegewezen voor een dag + gratis diner en twee keer ontbijt. Prima geregeld. schitterend hotel + appartementen. heerlijk (kiezel)strand met veel ruimte op het gras daarachter om te liggen. je doet twee stappen en je ligt in zee. Dassia zelf is door de crisis sterk verwaarloosd dorpje. Vergane glorie, maar de bevolking maakt een hoop goed. De Grieken op heel Corfu zijn super aardige mensen. Tripjes naar Kerkyra (Corfu-stad) met de blauwe bus (stopt voor de deur) zijn een aanrader. Elke avond ter afsluiting een coctail aan de overkant bij Woodpecker. Leuke tent! Lekker eten bij Karidya (richting Ipsos, iets beneden langs de weg). Ga langs bij makelaar/toeristenburo schuin rechts t.o. hotel. Zij is de Nederlandse Helga en heeft heel veel leuke tips. Huur bij haar een auto. Boek een bootreisje! veel goedkoper als bij uw touroperator!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 7heavenly_tim08-09-2012

Aangenaam hotel

+++ * zeer goede keuken, lekkere buffetten * mooi gelegen aan het strand, in een baai * sfeervol Lagunezwembad * 30 min. afstand van de luchthaven * supermarkten, bars op wandelafstand * zeer vriendelijk personeel * buitenlandse kranten (NL, BEL, UK, ...) * avondanimatie: live muziek, Griekse avond, ... * goede airconditioning

--- * drukke, gevaarlijke weg voor het hotel * badkamer aan renovatie toe (schimmel in de voegen) * dure drankprijzen, dure souvenirs * kiezelstrand (voor wie dat storend vindt) * beperkte animatie (voor wie daarvan houdt)

Aangenaam hotel met zeer goede keuken. Personeel is attent en vriendelijk, mooi gelegen aan het strand met mooi Lagunezwembad (frisse temp, zoutwater) en tolerant redderstoezicht. Grootste minpunten waren voor ons de drankprijzen vnl. aan de poolbar (wel happy hour van 17.30-19.30) en de staat van de badkamer, hygiënisch maar schimmelvorming kan niet in een 4-sterren hotel. Aangename vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Gert Kerstens30-08-2012

Mooi complex !!

Zeer mooi en verzorgd hotel op 12 km van Corfu stad. Mooi aangelegde en onderhouden tuinen en grenzend aan het (stenen) strand met alle soorten watersporten. Dassia Chandris is het naastgelegen zusterhotel waar je ook van alle faciliteiten mag gebruik maken. TIP: kies voor Corfu Chandris>> veel beter. Een minpuntje was de bungalow ( klein en compact, afgeleefde badkamer) dus kies beter een kamer in het hoofdgebouw. Geweest in augustus 2012 en aan het zwembad waren er (meestal) genoeg ligzetels. Zoals je al gelezen zal hebben kosten de drankjes wel wat maar omwille van het vele personeel valt dit ook te begrijpen. Ligstoelen aan het strand 3 euro voor een hele dag. Zeker de moeite zijn uitstappen naar Corfu stad ( bushalte voor hoteldeur, 1.50 euro), een boottocht naar de eilanden Paxos en Antipaxos en een bezoek aan het Muizeneiland in Pontokonnissi (waar ook de luchthaven gelegen is en je de vliegtuigen op 10 m boven je hoofd ziet landen/opstijgen !!). verdere vragen blijven welkom.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Tanja20-08-2012

Super vakantie

Wij zaten met 3 pers in een bungalow dit is een leuke rustige plek met een terasje en veel groen lekker ruimtelijk om je heen wij misten alleen wel de spoelbak in het keukentje afwassen kon alleen in de badkamer. Het complex verder is echt geweldig .mooie grote tuin langs kiezelstrand/zee we hadden HP en dat is zeker aan te raden keuze genoeg. Dassia zelf is niet groot maar met bv een huurauto of bus kan je in de omgeving genoeg beleven. En zals eerder vermeld is driken in het hotel echt duur.

Kortom een aanrader wil zo terug!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Lemmens Frank29-07-2012

zeker een aanrader

stijlvol hotel, mooi onderhouden met zeer mooie ligging. Achteraan het hotel eerst de zwembaden, daarna een aflopend terras, waar oude olijfbomen op staan, om uiteindelijk uit te monden aan het strand (kiezelstrand, slippers niet vergeten). Vriendelijk personeel. Enig minpunt was de zeer dure prijzen aan de bar aan het zwembad: 3.4 € voor een cola. Wij gingen buiten het hotel, 50 m stappen, onze drank halen (1.1 € voor een 0.5 L cola uit koeltoog). Weinig te zien rond het hotel, wel aanrader om met de bus naar Corfu stad te gaan. Elk half uur een bus, 1.5 € per rit. Naar dit hotel zal ik binnen enkele jaren nog terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Lepeire23-06-2012

zeker voor herhaling vatbaar

Schitterende accomodatie en alles is goed geregeld.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8S198412-05-2012

Mooie bungalow met zeeuitzicht

Nette bungalow, met bad, bank, eettafel, wel jammer dat in het "keukentje" geen wasbakje zit, waardoor je moet afwassen in de badkamer.. maar dit is echter een paar stappen lopen, wij hadden mooi zee-uitzicht, prima bedden, goede schoonmaak, huur de eerste beste bungalow en je hebt zo goed als een bungalow aan het zwembad na een duik kun je zo in je eigen tuintje zonnen wel met privacy, het terrein zit er prima verzorgd uit! Ontbijt prima, redelijke lekkere koffie ;)

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Elsje, Eugene en Alissa29-09-2011

Fantastisch hotel met goede servis

Net terug van een vakantie in Corfu Chandris samen met onze kleindochter . Zeker een aanrader. Goede service, alle dagen proper lakens en handdoeken. Vriendelijk personeel. Eten was lekker en verzorgd maar zou eventueel iets afwisselender kunnen. We komen zeker nog gterug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 0deesjes24-09-2011

geweldig ik ga zo terug

wij zaten in een luxe bungalow, direkt aan het strand en zwembad. Ideaale ligging. Wij hebben een kleintje van 1,5 jaar, dus kon hij lekker een middagdutje doen, terwijl wij aan het strand zaten (op een grasje direkt bij de bungalow). Let wel op als je een luxe bungelow heb, zitten daar ook 2 ligbedden bij, zoniet gewoon vragen, want ze horen er wel bij en schil je 6 euro per dag. Dassia zelf val wel iets tegen, maar als je nog kleine kinderen heb is dit ook wel weer voldoende. Paleis van koning van engeland- niet gaan want er is niets te zien (weet niet meer precies hoe het heet maar koning philip is daar geboren) helemaal verpauperd. derest was mooi op te zien sisi en het hoogste punt, amour beache enz..... Zelf vond ik het westen het mooist is wat grilliger. Auto huren is een must, anders is er weinig te doen. Nog even over de accomedatie : mensen in het restaurant zijn echt top zelfs een nederlandse manager jackeline heet ze, je kan aan haar alles vragen en ze regel het.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

8 tips over Aparthotel Corfu Chandris

• Eric Sellmeijer, 30-06-2013

Bootreisje met beach BBQ. isleuk en mooi te doen. Huur een auto bij Hermes in Dassia. Achilleospaleis (Sissi Paleis) is mooi, Kayzers Throne in Pelekas is mooi. gewoon een ritje door de bergen is geweldig! Zeker Corfu stad niet overslaan. zeker de oude stad bezoeken. Eten bij "To Mike", of aan de voet van het nieuwe fort bij cafe/restaurant "Apollo", echt geweldig goede service (geweldige mensen, die zo mooi over hun werk vertellen) en heerlijk en lokaal traditioneel voedsel! Doen Hoor!

• heavenly_tim, 08-09-2012

Koop drank/voeding in de supermarkt in de buurt van het hotel, véél goedkoper.

• Tanja, 20-08-2012

MC Pita aan de hoofdstraat verkoopt lekkerre pita giros vanaf € 2,30 Bus naar de stad €1,50 Huur een auto voor de omgeving

1 vraag over Aparthotel Corfu Chandris

• desire, 24-08-2010

glijbaan

Mijn vraag is,

Of er ook een glijbaan voor de kinderen aanwezig is?

Lemmens Frank, 29-07-2012

er is geen glijbaan aanwezig.

Aparthotel Corfu Chandris info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages