Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel'

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel' voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel'

• 8biencop15-10-2016

Mooi oud-modisch hotel met geronoveerde kamers.

Positief: - zeer vriendelijk personeel - elk probleempje wordt onmiddellijk opgelost - proper in het hele hotel (beddenlinnen en handdoeken worden regelmatig ververst) - mogelijkheid om buiten te ontbijten en te dineren - uitgebreid ontbijt - lekker avondeten (alhoewel beperkte keuze, toch goede "dagelijkse kost"). - de buffetten worden regelmatig aangevuld - 's avonds live muziek - betaalbare prijzen in de bar en het restaurant (bv. wijn van ca. 13 € t.e.m. 45 €) - prachtig zeezicht (vraag frontaal zeezicht). - "adults only" Negatief - te klein zwembad - vrij kleine kamers (zelfs op de 3de verdieping) - harde matrassen - niet de meest gezellige bar - geen "all in" - 2 kleine liften (2 x 2 personen) - geen sport- of fitnessfaciliteiten.

• 8Lydia30-09-2016

Foto's geshopt, geen strand

Het hotel was prima! Geen klachten wat betreft de kamer, de ligging, het ontbijt of het personeel. Helaas wordt je voor de gek gehouden met een klein wit strand voor het hotel, inclusief ligbedjes en parasols. Om duidelijk te zijn: er is een reepje zand, er is Geen strand. Dit is niet erg, want de westkust van het eiland heeft hele mooie stranden, maar laat toeristen niet de indruk wekken dat dit er wel is! Je boekt dit in de veronderstelling dat wat je ziet op de foto's, klopt.

Met vrienden

• 6Rianne Bijl26-08-2016

leuk, maar niet nog een keer

Het is een prima hotel. Kamer is prima en wordt iedere dag uitstekend schoongemaakt. Eten vond ik daarentegen slecht. Ieder dag koud. Ik hou van lauw eten, maar dit was echt koud eten. Wel genoeg variatie. Personeel vond ik niet echt vriendelijk, ja....als je 50, 60 of 70+ (wij 40-ers) was dan konden ze tegen je praten en lachen. Corfu stad is een leuke stad met veel winkelstraatjes. Huur een scooter, dan zie je veel mooie plekjes. Helaas is er niet echt een lekker strand bij het hotel, zoals wel in de reisgidsen wordt vermeld. Aan de overkant is een klein strandje zonder ligbedden waar net 15 mensen kunnen vertoeven en aan de zijkant van de straat achter een muur is een vies strandje met kapotte ligbedden en heel ongezellig. Gelukkig aan de overkant van het hotel een restaurant met daarvoor gratis ligbedden en parasols. Van hieruit heb je verschillende trapjes om het water in te gaan. Bij het hotel is ook een klein en prima zwembad met ligbedden. Helaas moet je hier wel om 8.00 uur je handdoekje gaan leggen anders zijn om 08.30 uur al alle bedden bezet en nee niet met mensen, maar met handdoeken.

Met vrienden

• 9petrus c19-06-2016

Geweldig

Onze voorkeur was een kamer met frontaal zeezicht. De kamer die we kregen toegewezen voldeed aan alle verwachtingen. Receptie en overig personeel zeer attent en hulpvaardig toen mijn vrouw naar een kliniek moest. Bij late vertrek krijg je gratis een half uur een kamer om je op te frissen voordat je opgehaald wordt. HP was uitstekend. Live muziek van 21.00 tot 24.00 was gezellig en van een zeer redelijk niveau. Je merkt dat de directie alles doet aan het constant verbeteren van de kwaliteit.

• 8Chris26-05-2016

Plaatsen te kort in restaurant

Het aantal plaatsen in het restaurant en de veranda samen komt niet overeen met het aantal gasten: veel te weing ! Wachttijden van meer dan een uur. Er werden zelfs tafels op het voetpad gezet, naast de uitlaatgassen van de auto's !! Wat moet dat dan in het hoogseizoen zijn ?

• 10Conny02-11-2015

Een geweldig mooi hotel , super vriendelijke bediening en verzorging , heel uitgebreid ontbijt , zeer zeker een aanrader ,

• 9Margriet Yels30-08-2015

Uitstekend hotel!

Wij verbleven een week in dit hotel en hadden kamer met zeezicht. Mooi balkon waar we de zon zagen opkomen en 's avonds konden genieten van het uitzicht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt en ook het diner was uit de kunst. Iedere avond live muziek/dans, waar ook de locale bevolking voor kwam. We voelden ons daar een welkome gast. Echt een aanrader!

• 8loes02-05-2015

Absolute aanrader

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel en mooie kamers. Iedere avond live muziek op een heerlijk terras

• 9ellywesthuis28-09-2014

Aanrader!

Erg leuk en gastvrij hotel. Kamers net gerenoveerd. Bediening uitermate vriendelijk, zelden zo welgemeend meegemaakt. Ze spraken goed engels/duits en een paar woordjes NL.

In de tijd dat wij er waren, werd er diverse keren wat aan onderhoud gedaan zoals schilderen. De schoonmaaksters gaan voor het eten het hele terras bij langs om te kijken of alles schoon is.

Wij hadden LO geboekt, dat was goed, ruim voldoende keus. Het diner buffet hebben we getest, was echt prima. De a la carte is ook erg goed. Het is 20 minuten lopen naar het centrum, via diverse routes te bereiken. Advies om een auto te huren, mooie stranden liggen aan de andere kant van het eiland. Met een klein half uur ben je daar. Bijna iedere avond is er life muziek (jazz).

Wat ons betreft een echte aanrader!

• 8Taveirne04-05-2014

eten kan beter

de "adults only" was bij ons niet van toepassing(lokale bevolking).Zeer vriendelijk personeel.Goeie ligging maar toch wel iets meer of 1km. van stad.Kamers mooi maar heel weinig bergingsruimte. Eten kan beter,2maal 's morgens brood van vorige dag en fruit uit blik,buiten enkele sneetjes sinaasappel en appel. Badkamers worden nog dit jaar september vernieuwd.Algemene indruk:mits nog wat bijsturing is dit voor ons een goed hotel(personeel maakt veel goed).

4 tips over Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel'

• Taveirne, 04-05-2014

Sinds 2 jaar is hier een volledig nieuw management die zijn uiterste best doet en ook je kritiek zal aanvaarden en je mening vraagt wat wel positief overkomt.

• Rob de Kruif, 30-07-2013

Het hotel ligt praktisch naast het Mon Repo park (Mon Repo Palace, tempel ruine etc) waar we wel eens de koelte opzochten. Het hotel ligt 20 minuten wandelen van het centrum. Op de weg naar de stad zijn zeer veel leuke (eet)cafeetjes te vinden. Op 20 minuten lopen ligt het lokale busstation en 40 minuten het regionale busstation dat het gehele eiland aandoet. De regionale bussen rijden op tijd! en zijn niet duur. Via de touroperator bezochten we de 'Blue Lagoon' wat zeer tegen viel.

• erik, 02-11-2011

Blijf eens plakken in de bar , niet zo duur en George is een toffe man

1 vraag over Hotel Mayor Mon Repos Palace 'Art Hotel'

• Teunie, 05-08-2013

Nederlandse zender op de TV in je kamer.

Is er een Nederlandse zender te zien op de TV in je kamer?

ellywesthuis, 28-09-2014

Nee, maar wel wifi in het hele hotel, dus neem tablet mee en ga lekker buiten zitten :)

Teunie, 29-09-2014

Bedankt voor uw antwoord. Ik ben vorig jaar in september 2013 naar dit hotel geweest. Teunie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats