Hotel Corfu Mare

5 reviews over Hotel Corfu Mare in het Nederlands

Mooi hotel

Douwe
11-9-2013

Het hotel ligt in een achterstands wijk van de stad Corfu.

Het hotel is nog vrij nieuw (2009). Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt ’s morgens is goed verzord, het eten in het restaurant stelt niet zoveel voor.

Daarvoor kun je beter naar de binnenstad. Hier zijn tal van restaurantjes waar je voor weinig geld goed kunt eten. De hotelkamers zijn schoon, en elke dag worden de bedden opgemaakt, en de hand/badhandoeken vervangen. ’s Avonds is er niks bij het hotel te doen.

Ruim 200 meter van het hotel bevind zich een supermarkt, waar je dingen kunt kopen, zoals snacks, ijs, fris, drank, fruit.

Kortom een goed hotel voor degene die op zoek is naar rust

in een woord geweldig!!!

marc en anke
9-9-2013

Een prachtig hotel, zonder kinderen, ontbijt geweldig iedere dag vers geperste jus d' Orange, vers brood enz. De kamers super schoon, elke dag schone handdoeken en beddengoed. Het hotel ligt een 2 km van het stadje af en is 's avonds goed te lopen. Er rijden ook bussen en de taxi is ook niet duur. Wil je lekker eten dan moet je bij mic mac de gyros proberen,lekker grieks bij bougeainville beide in Corfu-stad. Italiaans bij leon in gouvia en bij aprovado in kommeno geniet je van een prachtig uitzicht. Huur een auto en geniet van dit prachtige eiland

vriendelijk en proper - een aanrader

Poncelet
10-7-2012

Rustige ligging met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer net en proper hotel. Er waren geen kinderen en geen irritatieteam. Wandelen naar het centrum kan maar zeker niet aanbevolen rond de middag wegens te warm. Leuke restaurantjes in de buurt.

Wij hadden een wagen en zijn elke dag erop uit getrokken naar alle hoeken van het eiland en naar de hoofdstad zelf.

Mooi hotel

Koen Peeters
27-1-2012

Klassevol hotel gericht op volwassenen.

De kamers zijn netjes en voorzien van alle comfort. Het geheel komt wel redelijk zakelijk over.

Ontbijt is ok en 's avonds kan je gezellig aan het zwembad eten.

Ligging vlakbij het centrum van Corfu is ook een pluspunt!

Prima service en goed schoon

F. Griesdoorn
18-7-2011

Het hotel ligt bij Corfu stad met een eigen parkeerplaats.

Zeer deskundig personeel en zeer behulpzaam.

Bed- en linnen owrden heel vaak gewisseld.

Ontbijtbuffet is zeer goed verzorgd, in engelse stijl

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Mare in Corfu-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.