Hotel City Marina Corfu

5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor City Marina Corfu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel City Marina Corfu in het Nederlands

Hotel is geen aanrader.

Ellen
22-9-2016

Lift in hotel staat constant stil, onbijt matig, en service onder de maat.

Ligging van hotel is perfect en kamers aan de voorkant met balkon zijn ruim en netjes.

De buitenkant en de gangen van het hote zijn slecht onderhouden. Kamers wel goed, maar slechte bedden. Alleen de kamers aan de voorkant hebben een balkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Marina Corfu in Corfu-stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Marina Corfu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Marina Corfu scoort een 5.17 uit 10 op basis van 2 reviews.