Hotel Cavalieri

GriekenlandCorfuCorfu-stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Cavalieri voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Cavalieri

• 9Corfu-stad restaurant tip16-08-2015

Restaurant tip

Hoe fantastisch de stad is kun je in vrijwel iedere beoordeling lezen. Maar waar kun je goed, authentiek Grieks eten (waarbij “goed” een persoonlijke invulling kent) tegen een goede prijs? Dat lees je hier nergens. Velen kijken dan op www.tripadvisor.com. Beperk je dan niet tot de hier genoemde nummers 1 t/m 10. Onze ervaring is dat je inderdaad uitstekend kunt eten bij de hier genoemde restaurants, zoals Salto Wine Bar-Bistro en To Mike, maar hier betaal je voor 2 personen inclusief een ½ liter huiswijn bij 3 gangen ook € 70 en € 80. Dit kan ook voor € 40 met nog kumquat of ouzo on ice na. Ga hiervoor naar het kleine familierestaurantje met terras Mouragia, Arseniou Street 15 (vanaf het groot Aziatisch museum, langs het water, richting Port, linkerzijde van de weg = loopafstand van centrum). Een gezellig en leuk familierestaurantje, zeer vriendelijke,persoonlijke en bescheiden bediening en behandeling van en door de jonge eigenaar.

• 8jane25-06-2009

cavalieri

perfect location rooms small (as in europe) limited views wonderful rooftop open air restaurant! good value for money

• 8Richard Reijerse17-08-2008

Goed hotel

Na in 2004 alhier te hebben gelogeerd, wederom gekozen voor cavalieri. Wederom goed bevallen, we hadden nu een kamer op de 3e verdieping(39)en deze had een balkon wat zeer welkom is in een hotel. We zaten aan de zijde van het nacht cafe maar met de ramen gesloten hoor je hier nauwelijks iets van. Hotel voldoet aan zijn 4 sterren. Hun ontbijt concept was nog eender aan 2004 en verhongeren zul je dus niet. Het personeel is zakenlijk, correct en waarnodig behulpzaam, ze zullen je dus niet om de nek vliegen uit enthousiasme. Tip als je een laptop met internetvoorziening hebt kun je aldaar het web bestormen.

• 9A.J. Ebbeling29-07-2008

goed hotel

Prima hotel aan de rand van het centrum van Corfu-stad, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vanaf dakterras schitterend uitzicht, vooral in de avonduren een aanrader. Goede keuken, maar de kaart is, in vergelijk met omliggende restaurants, aan de prijs. Kamers goed verzorgd, goed ontbijtbuffet.

• 9J. van Maastrigt03-03-2008

Heel mooi gelegen hotel met uitstekende service en mooie kamers. Goed eten, vriendelijke bediening en geweldig dakterras!! Een echte aanrader wanneer je in de stad wilt logeren! Wij combineerden Hotel Cavalieri al verschillende keren met een cottage van het rustige Casa Lucia in Sgombou en hadden zo een prima combinatievakantie waarbij we de gezellige en drukke stad en een rustig gelegen cottage konden combineren en zowel veel de stad als van het eiland hebben gezien.

• 8Catrine-België05-10-2006

Het betere stadshotel (statig herenhuis) in corfu stad recht tegenover het oude ford aan het begin van de esplanade. Kamers voor griekse normen zeer goed, goed geïsoleerd (naast hotel een laatavond bar met luide muziek) doch hier weinig hinder van ondervonden en onze kamer nr.41 lag hier pal naast. Vraag steeds een kamer 4 of 5e verdieping, mooi uitzicht en aan zijde van kamer 42 of kamer 52 (minder lawaai). Ontbijt vers, vrij uitgebreid, maar nooit afwisseling. Indien je er van houdt om het eiland te verkennen en geen zwembadvakantie wil, is dit hotel zeker aan te bevelen. Vanop dakterras prachtig uitzicht. Doch voor ons nooit Korfu nog. Eiland heeft weinig te bieden uitgezonderd noorden met pantokratorgebergte. Op 4 dagen alles gezien.

• 9Richard en Roos Reijerse26-07-2004

Heel fijn en luxe hotel. De service was prima. Het ontbijtbuffet was heel erg goed en wat zeer belangrijk was dat het voortdurend werd aangevuld. Mooi dakterras met een prima bediening en prachtig uitzicht.Goede maar beperkte kaart. Het eten was met zeer veel aandacht bereid en smaakte dan ook erg goed

Hotel Cavalieri info

Facilities