Hotel Golden Sunset

GriekenlandCorfuBoukari

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Golden Sunset voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Golden Sunset

• 10Xtel10-06-2019

Zeker de moeite waard

Super 3 sterren hotel. Fantastisch mooi uitzicht vanaf hotelkamer. Rustig gelegen met 5 restaurantjes in de buurt. Ontbijt eenvoudig maar voor ieder wat wils. De 2 broers houden alles in de gaten en willen het iedereen naar de zin maken. Gratis ouzo na de maaltijd zit er altijd in. Mama kookt heerlijk. Lekkerste moussaka ooit. Hotelkamer klein maar zeer schoon ket waanzinnige mooi uitzicht. Mooi zwembad. Komen zeker nog eens terug.

• 9J_JAVA20-08-2014

Romantische vakantie in Golden Sunset

hotel Golden Sunset in Boukari ligt prachtig aan de zee. doet s'avonds echt zijn naam eer aan. vriendelijke familie hotel en moeders is een top kok. wij hadden met zijn tweeën een 3 persoons kamer. lekker ruim met een groot balkon. bedden waren goed. wij hadden halfpension geboekt. avond eten was heerlijk. als je bv ijs wou ipv dag menu, was geen probleem. ook geen extra kosten, Boukari is een rustig dorp. ca 3 km verwijderd van drukker dorpje. wel geboekt met auto. dit is wel een must. anders kom je nergens. we voelden ons echt verwend. voor herhaling vatbaar. dit hotel is zeker aan te bevelen voor mensen die niet van drukke badplaatsen houden.

• 10BG15-12-2009

Bezaubernd.......!

Wer Wert auf "echte Grecce Gastfreundschaft" legt, ist hier bestens aufgehoben. Kleines Hotel, einfache, aber ausreichende Ausstattung, sehr familiär (wenn der Gast es zulässt....), beste Lage, sofern "Ruhe, Besinnlichkeit und Autentizität des Landes" das erwünschte Ziel ist. Auto ist notwendig. Hier hat der Veranstalter ein Kleinod gefunden, dass er bewahren sollte. Meine Empfehlung, BG aus Bremen

• 8claudia26-07-2009

Familäres Hotel in malerischer Lage

Wir waren im Juli 09 für 12 Tage im Hotel Sunset. Die Lage des Hotels ist traumhaft, direkt an einem kleinem Hafen. Alle Zimmer haben direkten Blick aufs Meer und von dort aus kann man den wunderbarsten Sonnenuntergang beobachten. Die Zimmer sind sehr einfach, die Matrazen könnten bequemer sein, aber alles ist sauber und gut erhalten. Das Frühstück ist einfach und gut, aber gegen Aufpreis erweiterbar. Die Besitzer der Anlage sehr hilfsbereit und freundlich. Zusammenfassend können wir sagen, dass wir bei unserem näxten Korfuurlaub sicher wieder dort wohnen werden, fernab von Massentourismus und in wunderbarer Umgebung!

• 10Stephanie12-08-2007

Augustus 2007 in Boukari geweest. Golden Sunset ligt aan aan kleine haven van lokale vissersbootjes, er is een klein strandje direct bij het hotel, kiezels, keien en gedroogd zeewier.Er zijn twee kleine tavernes en een supermarkt op loop afstand. Hotel wordt gerund door een echtpaar met twee zonen, enorme lieve mensen die alles voor je doen. Wij hadden een auto erbij gehuurd zodat we het hele eiland rond gereden zijn, prachtige zandstranden aan de westkust.Het dichtsbijzijnde dorpje is moraitika waar je kan winkelen en eten.Corfu stad is een bezoekje waard. Corfu is een prachtig groen eiland met veel historie, huur een auto of scooter zodat je alle kanten op kan. Hotel Golden Sunset is perfect voor mensen die van rust houden, ontbijt is niet veel bijzonders maar tegen een kleine vergoeding kan je alles bestellen wat je maar wilt. Het avondeten is perfect!!!!!

• 8Hans en Babs07-08-2007

Wij zijn hier vanaf begin augustus 2007 te gast geweest voor 12 dagen en het was voortreffelijk. een echt Grieks familie hotel waar mama nog kookt en papa de gasten ontvangt. Heerlijk rustig gelegen pal aan de zee. Het diner was uitstekend, het ontbijt het enige minpuntje: alleen brood/toast met jam en koffie was voor ons iets te weinig voor 12 dagen, maar tegen betaling kon je er nog van alles bijbestellen. En, inderdaad, elke dag de mooiste zonsondergang gezien. En als je vroeg genoeg wakker was, kon je smorgens aan de andere kant de zon weer op zien komen. Kortom, een heerlijke plek om bij te komen. Een auto huren is wel een aanrader,want je zit echt buiten alle drukte. Tot nu toe komen we nooit terug op een vakantiebestemming, maar dit keer denken we er aan om nog een keer een weekje te boeken naar papa George en zoon Andreas.

Hotel Golden Sunset info

Building information