Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Villa Chrysanthos

• 10Lies01-12-2015

Een heerlijk huis met een prachtig uitzicht over de zee en vaste land. Een rijke natuur om mooie wandelingen vanuit huis te maken. Echt een familie huis met voldoende privacy voor iedereen. We komen hier zeker terug.

• 9Leonoor van Munster23-06-2014

Prachtige Villa tussen de Olijfbomen

Wij hebben hier in mei een weekje doorgebracht, en intens genoten van de rust en het schitterende uitzicht. Vanaf het ruime, keizerlijke terras zie je het vasteland liggen. Het huis is ruim maar toch gezellig, en ademt warmte uit. Het zwembad is heerlijk, en ook vanaf daar heb je een heel mooi uitzicht. Heerlijk om te genieten van alle mooie plekjes rondom het huis, te relaxen in de hangmat, of een wandeling te maken door de bergen naar het volgende dorpje. Veel privacy en rust. Kortom, een echte aanrader!

• 8M Wanders12-05-2014

Schilderachtig mooi uitzicht over zee!

Villa Chrysantos is een groot huis op een prachtige locatie op een berg. Veel privacy in en rondom het huis. Mooie tuin en balkons met geweldig vrij uitzicht over natuur en zee! Ruim huis van alle gemakken voorzien, vooral badkamers en kastruimte erg praktisch. Inrichting wat verouderd maar in orde. Wel veel te lezen en informatie te halen uit boekenkast erg handig. Zwembad mooi gelegen. Vooral met grote families een aanrader. Wij hebben er al vaker een heerlijke tijd gehad met familie en vrienden in de zomer/najaar. Aardige Nederlandse eigenaren. Het blijft een prachtig eiland met zeer vriendelijke mensen. Hou je van privacy en natuur dat vindt ik dit een echte aanrader!

• 9P.Sonneveld05-01-2014

Fantastisch huis met schitterend uitzicht

Met een uitzicht dat in onze top 3 staat is Villa Chrysanthos een fantastische plek om vakantie te vieren. Fijn en aangenaam groot huis (met een goed gevulde boekenkast), veel ruimte om het huis heen waardoor je er ook met veel mensen privacy en rust kan vinden. Vanuit het huis zijn naar alle richtingen mooie wandelingen te maken. En loop je de berg af, sta je na een goed half uur in zee. Het uitzicht op zee is fenomenaal. Uren kunnen wij er doorbrengen met alleen maar kijken. We hebben al meerdere malen intens genoten van een verblijf in deze villa.

• 9maarten verhoef02-01-2014

Aanrader!

Zelden zo'n mooi uitzicht gehad tijdens vakantie. Voor mensen die van rust en lekker lezen houden dé ideale plek. Prijs kwaliteit TOP!

• 9A.M.Coster28-12-2013

Onbeschrijfelijk mooi uitzicht. Rust en ruimte.

Zeer prettig huis en een mooi rustig zwembad en heerlijk vertoeven op de grote terrassen en in de schaduwrijke tuin. Top! Noélle Rutgers, Hans Hakhof

• 4Erwin Heinhuis17-06-2013

Een vies en verwaarloosd huis

• Mooi uitzicht
    • Op het oog van veraf een romantisch huis
    • Verwaarloosd en vies huis, op het ranzige af, de eigenaar ziet dat blijkbaar niet
    • Hoog op de berg, nogal afgelegen
    • Zwembad lekt
    • Gedurende ons verblijf was het zwembad nooit schoon, zelfs niet bij aankomst
    • De buren blijken 's ochtends vroeg van het zwembad gebruik te maken
    • De eigenaar geeft een foutieve routebeschrijving ondanks jarenlange verhuurervaring.

Vakantiehuis Villa Chrysanthos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)