Appartement Alexis

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Alexis

• 7S. Pennings29-10-2009

Wij hebben genoten

Het is eenvoudig maar wat wil je voor dat geld. Het uitzicht was mooi aan de voorkant en de achterkant. Als er iets niet was ging je naar de eigenaar en die regelde het. Het was er rustig, geen lawaai van anderen.Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8S. Pennings29-10-2009

was prima in orde.

Wij hebben genoten wat wil je voor die prijs, het appartement was eenvoudig maar er was alles wat we nodig hadden. En als het er niet was ging je naar de eigenaar deze deed niet moeilijk.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7yvonne23-06-2009

Helemaal mee eens!!!

Wij zijn ook net terug van Corfu en hebben in appartementen Maziz geslapen. Prima appartementen en dat voor 266,00 2 weken!!! Dus ik sluit me helemaal aan bij de mening van app Alexis, niet zeuren of meer betalen. En inderdaad uitstekende service van Tasso en Spyros, heerlijk eten, vers gemaakt en niet duur. Tasso gaat tot uiterste met zijn service, is zelfs met mij naar de tandarts gegaan in Corfu stad. 100 punten voor deze mensen en ik raad iedereen aan bij hun te gaan eten. Ben veel in griekenland geweest en werk zelf in de reiswereld, echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Wie /Ine09-06-2009

Wat wil je voor dat geld?

Wat zijn wij Nederlanders zeurkousen. Eerst alles afstruinen dat wij zo goedkoop mogelijk weg willen en dan op de plaats van bestemming lopen mekkeren dat dit en dat niet goed is.Wat verwacht je dan voor €250,-? 4 sterren?. Alexis appartement is ons in ieder geval goed bevallen. Ja het geen niet luxe maar dat kan ook niet voor dat geld! Tassos Spinulas en zijn boer Spyros doen wat ze kunnen. Daarnaast kun je in hun restaurant goedkoop en goed eten. Alles is vers bereid en dat kun je niet van die andere bedrijfjes in het dorp zeggen waar men diepvriesproducten gebruikt en waar het stikt van de muizen. De beide broers zijn geen mensen die klanten binnen lokken met een gratis Ouzo. Waarom zouden ze? Stallos heeft in menig Hilton hotel als chefkok gewerkt en dat proef je. "The people who come to us, come for the good food and not for free drinks". Fijne mensen met hun hart op de goede plaats.

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Wil en Piet23-05-2008

Ondanks negatieve berichten is het ons uitstekend bevallen. Wij waren er midden mei 2008. Zeer vriendelijke mensen die je overal mee willen helpen. Dit geldt ook voor de heer Tassos die alles regelde en goede informatie gaf. Tassos heeft een mooi restaurant en een voortreffelijke rode wijn uit eigen wijngaard.

Gereisd met partner in mei 2008

Appartement Alexis info