Appartement
Appartement Yiannis

We hebben een aantal aanbieders voor Yiannis voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
D-reizen
D-reizen

1 review over Appartement Yiannis in het Nederlands

Deze appartementen zijn basic. Wat je nodig hebt is er. De bedden zijn goed. De douche redelijk. De studio en het balkon wordt goed schoongehouden. De inrichting is wat gedateerd, maar werkt allemaal goed. Het personeel doet erg zijn best voor je. De prijs/kwaliteit is goed. Je betaald niet veel voor een prima verblijf. Het zwembad is goed en schoon, veel ligbedjes.

De locatie is geweldig! Doordat de appt tegen de berg aan zijn gebouwd heb je fantastisch zeezicht. Nadeel is tegelijk dat je dus steeds die steile berg opmoet, in de hitte is dat geen pretje. Als je een huurauto hebt is dat bezwaar natuurlijk ook gelijk weg.

Gereisd met partner in juli 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Yiannis in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Yiannis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.