Appartement

1 review over Appartement Verde Blu Resort in het Nederlands

Netjes en rustig

Fiona,
12-5-2018

Mooi en schoon verblijf. De beachbar was nog in aanbouw maar aan het eind van de vakantie (13 mei) was deze klaar en kon je hier een drankje doen. De conciërge was vriendelijk maar sprak bijna geen engels. Maar ons contact over de app met Alex was vriendelijk en sprak goed engels.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Verde Blu Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verde Blu Resort in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verde Blu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.