Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°9°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Oceanis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Oceanis in het Nederlands

Geweldige lokatie op klif aan zee, met eigen strandje wat met een beetje lastige trap te bereiken is. Leuk zwembad met ligbedden en uitzicht op zee. Leuk terras van de taverna bij het zwembad waar je goed kunt eten. Appartementen met zeezicht, die van ons met extra kamer. Simpele keuken (helaas in het slaapgedeelte), badkamer simpel maar schoon. Super service van het personeel, geweldig ontbijt (tegen betaling), eigen parkeergelegenheid en maar een half uurtje rijden van de ferryhaven.

Gereisd met partner in september 2017

hele mooi uitzicht!

johandingemans
1-7-2013

Goede accomodatie, goed eten en gastvrije sfeer en prachtig uitzicht. binne en buitenruimtes goed verzorgd en onderhouden. Kleinschalige sfeer. Ontbijt zeer uitgebreid, niet in buffetvorm maar via "invulformulier" dat je elke morgen weer, naar eigen wens, kunt invullen. WIFI werkte ook buiten goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013
2008

mooie ligging

vd velde
8-9-2008

wij zijn er een keer geweest ,via het reisburo , we wilden nog wel een keer terug , maar toen kon dat niet meer omdat ze het zelf gingen verhuren , dat is niet makkelijk want dan moet je alles zelf regelen , vlucht ,autohuur , zonder auto is het niet te doen, lopen langs de weg is levensgevaarlijk , geen pad , nog trottoir.

Gereisd met partner in september 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Oceanis voor je op een rij gezet:

Appartement info

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oceanis in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oceanis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.