Appartement

2 reviews over Appartement Mirillas in het Nederlands

ik heb er genoten

sopgeit
28-12-2009

het huisje was geweldig,net klein ikea, was er lekker koel, en er ontbrak niets, wel bovenste kamers bestellen anders heb je geen uitzicht, niet zonder auto te doen lig wat afgelegen, , en lig inderdaad aan een drukke doorgangsweg, zwembad beneden is prive, zwembad boven mag je gebruiken,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2006
2006

Appt

Michael en Els
14-6-2006

Appt. Mirillas Barbati. De beschrijving en foto’s op de website van Touroperator kloppen totaal niet met de werkelijkheid. Foto’s zijn van privehuis dat niet verhuurt wordt. Appt. voor verhuur staan pal naast drukke doorgaande weg. Dag en nacht herrie van verkeer en hondengeblaf. Alle studio’s (3) hebben uitzicht op een muur! En 3A heeft bovendien geen privacy. Er is een piepklein 2,5m breed kiezelstrandje, zonder stoelen of ligbedden dat alleen via de openbare weg met de zeer stijle trap van het naastgelegen restaurant bereikt mag worden. Je mag niet over het privé terrein, dan word je weggestuurd! Het zwembadje heeft geen ligbedden, maar akelige plastic stoelen. Behalve restaurant is er niets op loopafstand en moet voor alles de auto gebruikt worden. Zeer gevaarlijke uitrit! Volkomen ongeschikt voor kinderen, mensen die slecht ter been zijn en mensen die ervan houden ‘s-morgens even naar de bakker te lopen voor vers brood. Onze ervaring: Slecht!

Gereisd met partner in mei 2006

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mirillas in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mirillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.