Appartement Captain's

Appartement Captain's
9,2

14 tips over Appartement Captain's

Arnold Schreurs, 6-7-2015
150 meter links, wanneer het je het complex uitloopt, bevind zich een klein familie restaurant waar je heerlijk verse visproducten kan nuttigen en de fam. die dit runt zijn super vriendelijk.
Arnold , 6-7-2015
Wil je iets weten over de omgeving, bezienswaardigheden of heb je ergens problemen mee, vraag het aan Spiridon.
Michiel, 3-7-2015
Vraag de zoon van de eigenaresse naar tips en hij neemt ruim de tijd om je bijvoorbeeld mooie strandjes of goede restaurants te adviseren.

We hebben een aantal aanbieders voor Captain's voor je op een rij gezet:

Rob, 10-5-2015
Als je echt een rustig strandje wilt, loop dan 500mtr naar links. Na een onaf gebouw aan je rechterhand loopt een paadje naar beneden en daar lig je helemaal alleen op een prachtig klein smal strandje.. ( wel water en brood meenemen)
Ineke Gaster, 17-10-2014
Bootje huren bij strand is een absolute aanrader en niet moeilijk om te doen (je hebt geen rijbewijs nodig). Wij hebben dit met z'n tweeen 1 middag gedaan en je krijgt prima instructies. Het is niet goedkoop, wij waren 90 euro kwijt (huur 60 en 30 euro diesel) maar het is gewelidig om op zee te varen en aan te leggen waar je wilt of op zee vanaf je bootje het water in te duiken.
Janiek, 1-8-2014
Spyros maakt errug lekkere cocktails!

Janiek, 1-8-2014

Op Barbati Beach staat een prachtige strandtent genaamd Bahia Mare. Personeel is mwah, maar het eten is fantastisch en de locatie even more..

Corfu Town is een onwijs leuk en typisch Grieks stadje met Venetiaanse trekjes. Zeker de moeite waard! Restauranttip: Pizzeria La Gondola op het plein waar de meeste restaurants zitten.

Boottrip naar Antipaxos&Paxos. Zo'n blauwe zee ga je nooit meer zien!

Verder; huur een auto/scooter en ga langs de kust of in de bergen toeren. Prachtige uitzichten!

Marjolein, 29-7-2014

Ontdek gewoon het hele eiland. Het is zeer de moeite waard. Vraag Spiros waar je het beste een auto kunt huren en tips voor de omgeving.

Huur een bootje of ga met de schipper mee naar strandjes waar je alleen met een bootje kunt komen. Alles kan. De mooiste boottochten maak je vanuit Paleokastritsa, echt adembenemend.

Wij gaan nooit terug naar het zelfde eiland, maar in dit geval maken we een uitzondering. We gaan zeker terug!

familie_2, 3-5-2014

* Complex bestaat uit verschillende delen met hoogteverschillen. Hoe hoger je zit, hoe rustiger (lager hoor je meer de weg). Voor meeste rust: vraag naar een appartement dat hoger ligt dan het zwembad

* Drie keer in week lekker gegeten bij restaurant Piazza (200 meter rechts uit)

anke langeveld, 4-6-2013

huur een autootje, bussen rijden wel maar niet echt praktisch.

Voor mensen die slecht ter been zijn geen aanrader i.v.m. met veel trappen lopen. Ga zeker het Achillion bezoeken zeer de moeite waard.

Het restaurant waar wij het lekkerst en meest hebben gegeten was Dyonisos, alles vers en heel smaakvol. Zeer vriendelijke eigenaren.

Er is geen pin in het dorp, dat is 10 minuten rijden naar het volgende dorp

We hebben een aantal aanbieders voor Captain's voor je op een rij gezet: