Appartement Captain's

35 reviews over Appartement Captain's in het Nederlands

Fantastisch!

Daan en Dorine
30-10-2017

Wij hebben er zojuist een heerlijke week opzitten. Captain's in Barbati is een heerlijk kleinschalig appartementencomplex. De eigenaresse doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ze is zeer behulpzaam met het boeken van een huurauto en neemt de tijd om je te wijzen op de mooie plekken van het eiland.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt en tevens dagelijks nieuwe handdoeken. Wij hadden een 3-kamer appartement met uitzicht op de zee en zwembad. Een onvergetelijk uitzicht.

In Barbati zitten op loopafstand een aantal restaurants en kleine supermarkten. Het grote strand is 150 meter lopen, maar leuker is het kleinere strandje links.

Pluspunten : Ligging

Persoonlijke benadering

Behulpzaamheid

Nadelen : de bedden zijn voor verbetering

vatbaar.

Wij hadden een van de hoger gelegen appartementen (nummer 13), 100 traptreden naar boven (voor ons geen probleem) met een prachtig uitzicht. Irini, de eigenaresse, is een hartelijk en behulpzaam iemand die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Wij voelden ons echt bijzonder door haar goede zorgen. Wifi is ook in je appartement beschikbaar. Kleine supermarkt op circa 50 meter vanaf bovenuitgang. Barbati is niet groot, maar heeft meerdere restaurantjes met een mooi uitzicht over de baai. Voor ons de ideale uitvalsbasis voor het ontdekken van prachtig Corfu. Tip: huur een auto, reserveer in ieder geval een keer een ontbijt bij Irini. Wij gaan niet snel 2 keer naar een zelfde plek, maar naar deze locatie gaan we zeker terug.

Minpunten: geen!

Fantastisch, gezellig, gastvrijheid ten top

L&Y Zandvliet
23-5-2017

Captain's is een mooi appartementen complex. Fantastisch uitzicht over zee, een lekker zwembad met kleine bar. De eigenaresse Irini is een lieve en zeer gastvrije vrouw die het iedereen naar de zin wil maken. De appartementen worden goed schoongemaakt en dagelijks worden de bedden opgedekt en de handdoeken verwisseld (niet op zon- en feestdagen). Barbati is een klein gezellig dorpje met voldoende goede restaurants en kleine supermarkten. Ook een hele gezellige cocktailbar Agathi met eigenaar Costas die heerlijke cocktails maakt en goede muziek draait (jaren 60 tot 80).

Kleinschalig genieten

John Jacobs
13-8-2016

Het uitzicht en de ligging zijn geweldig. Het complex is kleinschalig, waardoor je wat makkelijker met de eigenaresse praat, de overige gasten wat eerder groet en het relaxte gevoel snel boven komt drijven. Hier geen heftig toeristisch of commercieel gedoe, maar is er aandacht voor de mensen. En dat merk je ook in de service, het schoonmaken etc.

Het dorpje langs de weg is rustig maar biedt voldoende gelegenheden om lekker te eten (Dionysos was onze favoriet, ondanks de te Griekse naam). Kortom, erg genoten en een absolute aanrader!

Geweldig!!!

Annette van Dijk
12-8-2016

Captains Barbati is een kleinschalig apartementenconplex waar alles klopt. Het strand is aan de overkant van de weg. Je moet alleen een behoorlijke trap af naar een klein gezellig strandje of 100 meter verderop een weg aflopen naar het grotere strand. Je zit vlak bij winkels en restaurants en er zijn 2 bakkers. Ook is er een bushalte waar je met de bus overal naar toe kunt op het eiland. Het apartement was zeer ruim en netjes. Er werd goed schoongemaakt en de eigenaresse is gezellig en doet alles om het je naar de zin te maken. Ook bij de poolbar staat een zeer aardige man die heerlijk cappucino en milkshakes maakt en ook de lunchgerechten, heerlijk. Hier klopt alles en ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen. Het zwembad is prima maar niet echt geschikt voor hele kleine kinderen. Het is 1.10 m tot 3.25 m diep. Maar wel weer met heerlijke ligbedden en een leuke veranda.

Heerlijk!!

Marieke
4-7-2016

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in captains van Irini.

Voor ons een perfect appartement-complex. Kleinschalig, in een klein dorpje met een GEWELDIGE ligging.

Nadeel kan zijn inderdaad de trappen; het complex ligt tegen de berg gebouwd. Als je in de bovenste appartement zit moet je wat trappen lopen, maar ben je in een normale conditie moet dit geen probleem zijn!

Wij zaten in appartement 2; de beste denken wij.Een fijn 2 kamer appartement met werkelijk een fantastisch uitzicht. Dichtbij de doorgaande weg, maar thuis wonen wij ook aan een doorgaande weg, dus hier hadden wij geen last van.

De inrichting van het appartement is ruim voldoende! Beter dan wij gewend zijn van een Grieks appartement.

Wat kindvriendelijkheid betreft: geen ervaring en wij hebben er ook niet gegeten.

Irini is een fantastische gastvrouw. Wij werden de 1e dag, net wakker, verrast met een zelfgebakken, nog warme cake.

Irini; wij hebben het heerlijk gehad!

Dus; een aanrader…..

Geweldig, lieve mensen

Wijnand Kraakman
2-9-2015

In een woord geweldig; appartement met vrij uitzicht op zee (Corfu stad). Schoon en netjes, goede bedden en vriendelijke en behulpzame eigenaar (moeder en zoon)

Een leuk verblijf gehad in het appartement. Net appartement. Wat harde bedden, maar prima geslapen. De eigenaresse Irini en zoon Spiros zijn erg vriendelijk. Spiros neemt rustig de tijd om je vragen te beantwoorden of dingen aan te bevelen op het eiland. Hele relaxte sfeer.

Als je meer wilt dan alleen een strandbezoekje, doe je er goed aan om een scouter of auto te huren, want in Barbati zelf is niet veel te beleven.

Overigens een tip voor uit eten: Starlight restaurant is op 1 minuut loopafstand is een aanrader voor grilvlees liefhebbers.

Locatie is mooi, schitterend uitzicht maar waardeloze bedden die keihard zijn, kapotte airco, ventilator maakt herrie het lijkt wel een opstijgend vliegtuig. Aardige mensen verder hoor maar absoluut geen waar voor je geld. Geen aanrader!

Zeer mooi!

Erik & Anja
24-8-2015

Een mooi kleinschalig appartementen complex, waar je goed wordt verzorgd door moeder Irine en haar zoon Spiros. Vanuit je kamer en het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de zee en Corfu stad. Jammer is het dat er in het dorpje Barbati weinig te doen is en dat je goed ter been moet zijn om het complex en het mooie strand te bereiken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Captain's in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Captain's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Captain's scoort een 8.89 uit 10 op basis van 35 reviews.