Appartement Barbati View

GriekenlandCorfuBarbati

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Barbati View voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 5 reviews

10FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 10Waardering
  • 9.8Inrichting
  • 9.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Barbati View

• 10Gudrun Sanders14-09-2013

Adembenemend uitzicht

Goed ingerichte, ruime en schone kamers, goede matrassen, fijn zwembad. Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel. Gezellige strandbars en -restaurants op een aangenaam maar niet overvol strand met goede ligstoelen en parasols. In de hoofdstraat, tussen appartement en strand gelegen, een aantal prima restaurants. Strand is met auto te bereiken, maar ook via een trap die rechtstreeks van appartement naar strand leidt, met oversteek van de doorgaande weg. Goede schoenen aanbevolen, want de weg naar strand en appartement is hier en daar erg stijl.

• 10Erik van Boekel28-05-2011

Geweldig complex!

We hebben van 14 tot 24 mei genoten van ons verblijf in Barbati View. Aangezien we meerdere keren op corfu geweest waren wisten we dat Barbati en omgeving prachtig waren. Het appartement was perfect, met name 's ochtends vroeg opstaan en dan lekker ontbijten met uitzicht over de baai is aan te raden. De eigenaar Georgos is een enorm vriendelijke man en een echte perfectionist het complex ligt er geweldig bij alsof het net nieuw opgeleverd is. Wat ons beviel was de ligging via de "secret way to the beach" een klein weggetje ben je vanaf het hotel binnen 4 minuten op het strand. Voor het strand kom je 4 echte griekse tavernas tegen. Aanrader is lord biron waar moeders nog in de keuken staat (garantie voor echt authentiek grieks eten). Als je niet houd van het massa tourisme en naar Griekenland gaat voor de kleine rustige hotels/complexen en de fantastische kleine strandjes is Barbati View absoluut aan te raden!

• 10Rüdiger26-06-2008

Barbati View

Eine relativ neue, erst 2006 eröffnete Anlage mit 2 inn den Hang gebauten, übereinander liegenden Gebäuden. Eine fantastische Unterkunft mit großem Superior-Studio (ca. 35 qm) und abgetrennter, komplett eingerichteter Küche (u. a. mit Kaffemaschine, Wasserkocher, Mikrowelle, Toaster, Kühlschrank, Herd, Grill). Swimmingpool klein, aber sauber. Man hat vom Balkon aus eine tolle Aussicht auf die Bucht und auf die Stadt Korfu. Der Besitzer ist sehr freundlich und hilfsbereit. Es wird sehr genau sauber gemacht; alle 3 Tage sauberes Bettzeug und Handtücher. Unser Studio lag im oberen Haus und ist über eine sehr steile Auffahrt zu erreichen; für Menschen mit Gehbehinderung, schlechter Kondition und für kleine Kinder nicht zu empfehlen. Im Dorf (150m entfernt) gibt es mehrere Supermärkte und Tavernen zwei Souvenirgeschäfte, ansonsten ist es dort auch abends sehr ruhig. Ein Leihwagen oder Roller ist ein Muss, da man sonst an den Ort gebunden ist. Ansonsten liegt der Ort zentral.

• 10Marleen van der Linden02-10-2007

Een prachtige accomodatie, ruime kamers, alle benodigdheden aanwezig. Mooi zwembad erbij. Je hebt vanaf het balkon een prachtig uitzicht op de baai en op de stad Corfu. De eigenaar is erg vriendelijk en probeert het iedereen naar z'n zin te maken. De schoonmaak is uitmuntend, iedere twee dagen schoon beddegoed en handoek wissel. De ligging van het appartement is erg hoog en bereikbaar via een steile weg of trap, voor mensen met een slechte conditie en voor kinderen vanaf de kleuterleeftijd dus geen aanrader. In het dorpje zelf is in de avond niets te doen, er zijn wat tavernes (Lord Byron is super!) 2 barretjes en twee souvenierwinkels. Een huurauto of scooter is een must. Een prachtig eiland.

• 9Hans22-09-2007

Vriendelijke en behulpzame mensen. Erg schoon en goed onderhouden appartement. Goed zwembad en een prachtig strand met leuke eettentjes. Terug wel een stevig eindje de trappen weer op. Auto is wel aan te raden, want in Barbati zelf is niet veel. Aanrader!

• 8Louisa05-09-2007

Het complex is pas twee jaar oud en ziet er dan ook nog heel mooi uit, alsof het er net staat. De appartementen zijn erg mooi, groot, schoon en voorzien van goed meubiliair (heerlijk bed) en een compleet ingerichte keuken. Het zwembad is schoon en erg rustig, zelfs in augustus en dat is toch de drukste maand. Het complex ligt erg hoog, een hele klim vanaf het strand. Je hebt dan dus wel weer een mooi uitzicht. Helaas vonden wij Barbati een saai 'dorp', het is eigenlijk een zeer drukke doorgaande weg met restaurants erlangs. Er is geen voetpad wat soms gevaarlijke situaties op kan leveren, vooral met kinderen. Als je bovendien geen scooter of auto kan huren -je moet ook wel een ervaren bestuurder zijn om hier te gaan rijden- zit je hier behoorlijk vast. We hebben een fijne week gehad maar ik zou er niet teruggaan en het alleen aanraden als je een huurauto neemt.

• 10esther lubbers14-08-2007

Erg goede accomodatie. Mooie ruime kamers, schoon, netjes afgewerkt. Schitterend uitzicht en prima zwembad. Eigenaar deed ook zeer goed z'n best om alles goed te laten verlopen. Daarnaast was Barbati een verademing langs dat deel van de kust. De hele strook vanaf Kerkyra t/m Ipsos was duidelijk minder geschikt geweest. Dit vanwege de uitstraling welke meer deed denken aan bedrijventerreinen of een lelijk strand langs doorgaande weg. Barbati was veel mooier en geschikter voor een mooie vakantie. Een absolute aanrader en ik kom zeker terug in dit hotel.

Appartement Barbati View info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij