Appartement

33 reviews over Appartement Barbati Beach in het Nederlands

In 2018 ga ik weer.

Irina,
2-3-2018

Is een plek on tot rust komen, geweldige accomodaties en super verzorging. Keuken is heerlijk , verse en lokale producten! Personeel staat klaar voor elke vraag en verzoek Perfect plek om in ze eentje naar toe te gaan.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

mooie appartementen direct aan zee

andre
3-8-2016

Prachtige plek direct aan het (kiezel)strand. Ruime, schone appartementen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Genoeg restaurantjes op loopafstand. Winkeltjes en pinautomaat in het dorp. De WiFi in de appartementen werkt nauwelijks. Het zwembad is op zich mooi, maar wordt nogal negatief beïnvloed door een dictatoriale badmeester met een minderwaardigheidscomplex, wiens grootste passie er uit lijkt te bestaan om kinderen uit het zwembad te sturen die in het zwembad springen en niet de trap nemen. Hij gaat zelfs achter een pilaar staan om kinderen te betrappen 😂

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

te veel russen en niet klantvriendelijk

Miranda
1-1-2015

eerste indruk lijkt oké. App. zien er gerenoveerd uit maar alleen voor blote oog :-) Wel veel ruimte in het app. en groot balkon, echter geen uitzicht op zee zoals op website doet vermoeden. Heel veel overlast gehad van roemenen, russen etc. Na 24-u non stop geluidsoverlast te hebben gehad (van 2 verschillende families na elkaar) en na zelf netjes gevraagd te hebben aan de familie toen maar gaan klagen bij de manager maar die had geen zin om iets te doen. Wij gaan niet meer terug! zwembad ligt aan de achter kant wat niet handig is. Veel tijd doorgebracht bij het naast gelegen barbati riviera beach!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2008

Wij zijn vorig jaar aug

Fam. van der Voort
20-7-2008

Wij zijn vorig jaar aug. 8 dagen geweest met 2 kinderen van 6 en 3 jaar oud.Wij hebben op de 1e etage gezeten en 'n 3-kmer app.. Deze was goeg onderhouden.De ontvangst was zeer goed. Wij kwamen 's nachts aan met 2 kinderen en hadden 'n paar dingen vergeten.We hadden geen contant geld bij ons en konden de volgende dag betalen omdat je in Barbatie geen geldautomaat is.

Wel is 'n aanrader om 'n auto te huren als iets van Corfu wilt zien.

En je krijgt sterke kuiten van de heuvel.Het uitzicht is leuk vanuit je balkon.Naar het kiezelstrand is het maar 'n passen lopen. Het zwembad en kleuterbadje is niet erg groot maar we hebben er wel elke dag gezeten.Wij hebben het 8 dagen daar heerlijk gehad.

Gereisd familie in juli 2008

Badkamers oude rotzooi, douch kapot

M. Dragt
3-3-2008

Badkamers oude rotzooi, douch kapot.

Zijn in oktober geweest,e en alles was gesloten. geen mogelijkheid om te dineren. Geen verlichting op gangen. Geen toezicht op strand. Geen botenverhuur, parasols, ligbedden. Dorp was uitgestorven.

Gereisd familie in maart 2008
2007

3-kamerappartement

P. Dijkstra
7-10-2007

3-kamerappartement. Geen gezellige woonkamer met een bank, maar wel een ruim balkon en iedere slaapkamer heeft een TV. Zeezicht is beperkt door de hoge olijfbomen. Ontzettend schoon. Beperkt ingerichte keuken (3 pannen), maar uit eten is goedkoop en gezellig. Zeer schone zee, strandschoenen zijn aan te raden. Bus zet je boven aan af, dus je moet ongeveer 400 meter stijl naar beneden lopen met je koffers en weer naar boven als je naar huis gaat.

Gereisd familie in oktober 2007

Schoon 2-kamerappartement met enorm veel ruimte. Inrichting was wel aan wat vernieuwing toe maar alles deed het verder goed (wij zaten in een nog niet gerenoveerd appartement). Het bijbehorende restaurant had goed eten maar niet zo aardig personeel, was bij Nautilus verderop een stuk beter. Mooi zwembad maar nooit gebruikt omdat de zee zo dichtbij was (enorm helder water!). 's avonds boven langs de weg (waar ze idd rijden als gekken) eten bij een paar goede taverne's met aardige bediening en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij Karyatides een zeer aardige beetje macho Griek als ober en bij Byron zelfs gratis drinken toen ik de barman overdag een keer tegenkwam. La Plazza is iets minder leuk zitten maar het eten is er goed en de mensen zijn er ook erg aardig.

Al met al een goede plek om te zitten en een goede uitvalsbasis voor excursies (een paar dagen een auto huren is zeker de moeite waard voor een bezoek aan de Pantokrator, het canal d'amour etc)

Gereisd met partner in september 2007

Rustig gelegen accomodatie, direct aan zee. Geen overlast van muziek. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de steile helling van de weg naar het appartement toe.

Er zijn weinig faciliteiten in het dorp, maar de meest noodzakelijke boodschappen kunnen er gedaan worden. Een auto is aan te raden.

Gereisd met partner in september 2007

Was een uitstekend alternatief voor het vervangen van de reis via Olympia Reizen. Alleen de huurauto via Hertz vanaf het vliegveld Corfu was dik onvoldoende. Geen service, slechte aansturing.

Zoek het zelf maar uit en dit in het donker. Hier je sleutels en daar sta je zonder nadere route info etc. De rest was een 9+.

Gereisd met partner in september 2007

De plaats is prima en de omgeving ook

A. van der Ent
24-9-2007

De plaats is prima en de omgeving ook. De zee het strand zijn top. Maar...

Het appartement nr 406 is duidelijk aan een onderhouds beurt toe. Veel lampen werken niet.

Keukendeurtjes hangen scheef en zijn opgezwollen door vocht. De pergola staat op instorten en levert een reeel gevaar op.

Appartement info

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbati Beach in Barbati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbati Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.