Appartement Korakiana Cottage

Appartement Korakiana Cottage

9Fenomenaal

Griekenland, Corfu, Ano Korakiana

Op vakantie geweest naar Korakiana Cottage?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Korakiana Cottage

• 9Reinder Pieters en Aki Bauer08-12-2005

We hebben er een heerlijke week in Augustus 2005 met zijn tweeën doorgebracht. We hadden geen beiden zin in een strandvakantie met lawaai om ons heen. Dit bleek echt mooier te zijn dan we ooit verwacht hadden. Zo ver je kunt kijken olijfboomgaarden, kerkjes en een beetje blik op de zee.

De woonkamer was groot alleen denk ik niet dat je de open haard ook kunt gebruiken. Er zijn veel terassen of plekken waar je kunt zitten en onder het lezen romantisch de zon onder kunt zien gaan. 3 slaapkamers en alles was schoon en goed verzorgd.

Er zat een auto bij anders is het dorp niet zo maar te bereiken en door de steile weg naar het huis toe is het voor oudere mensen echt af te raden. Het enige minpunt: er zijn geen restaurants in het dorp (per taxi of een uur lopen).

Voor iedereen die rust en romantiek zoekt aanraden. Wil je een zwembad en/of vertier, doe het dan niet.

Gereisd in december 2005

• 9Familie Dekker25-09-2005

Geweldige lokatie, in een puur Corfiotisch dorpje met prachtig uitzicht. Inclusief auto, is wel nodig want ligt erg afgelegen en handig voor de wekelijkse boodschappen bij een grote supermarkt. Je moet alleen een paar 100 meter verder parkeren en voor mensen slecht ter been is niet aan te raden. 1x per week schoonmaak en wisseling beddegoed, maar dat kan je zelf ook doen, er is een kast vol met handdoeken en lakens. Uitstekende keuken, volledig ingericht met wasmachine en afwasmachine. Alleen geen bad zoals wel vermeld stond in de gids, dus onhandig als je met een baby gaat, tevens was het kinderbedje van slechte kwaliteit, dus zelf een constructie gemaakt met het daar aanwezige muskietennet. Overigens geen tavernas gevonden in het overigens zeer vriendelijke dorpje.

Gereisd in september 2005

0 tips over Appartement Korakiana Cottage