Hotel Horizon

9,4

2 reviews over Hotel Horizon in het Nederlands

Haelewaeters JP
5-11-2016

Kleinschalig hotel met ong 15 kamers. Allemaal met zeezicht. Super lieve en behulpzame eigenaars en personeel. Reeds 3 maal geweest en gaan zeker terug.

Voor iemand die van rust, kwaliteit, lekker eten, kleinschaligheid, netheid en gezelligheid houdt een zeer grote aanrader.

Aanrader!

D.Jansen
1-10-2014

Mooi fris modern , maar ook gezellig klein hotel direct aan het strand in een klein dorp. Het hotel heeft 3 etages en alle kamers hebben een mooi uitzicht op de zee, met een prachtige zonsondergang. Alles is heel schoon, van het mooie zwembad t/m de kamers. De eigenaren en het personeel zijn ontzettend vriendelijk! Het restaurant is erg gezellig en het eten heerlijk! Wij hadden niet geboekt, maar het geluk dat er nog een kamer vrij was.Het spreekt voor het hotel, dat zo laat in het seizoen alle kamers bezet waren, en dat in het restaurant en op terras vaak mensen kwamen van andere hotels. Kortom Hotel Horizon is pure verwennerij met hoge klasse voor een normale prijs. Arillas is een leuk gezellig dorpje, waar geen discotheken zijn, maar wel een paar cafes , wat ons betreft prima. We zijn ook een keer naar het mooie buurdorp Afiona gewandeld, als je van wandelen houd , zeker doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizon in Agios Stefanos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizon scoort een 9.43 uit 10 op basis van 2 reviews.