Hotel Delfino Blu

3 reviews over Hotel Delfino Blu in het Nederlands

Toppunt van gastvrijheid

Myriam De Decker
20-7-2014

Het hotel is gelegen in een klein dorpje aan een mooie baai in Corfu. De zee is erg toegankelijk, het strand van zand goed onderhouden. Het hotel is mooi, het personeel ongelooflijk attent, de kamers comfortabel, netjes, prima bedden.

Het ontbijt is subliem, warm koud, hartig zoet, te veel en zalig lekker. Ook het eten en de service in het restaurant waren top.

Voor een onbezorgde relax vakantie... 1 adres Delfino Blu

t Is hier ECHT fantastisch!!!!!!!!!

lanniek
24-9-2012

Schitterende en schone locatie, vriendelijk en professioneel personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en lekkere menu's, kindvriendelijk. Als u echt een goede vakantie zoekt, moet u deze locatie eens proberen. Het is precies zoals in de brochure omschreven. Wat een heerlijk strand voor de deur.

Hier willen ze je echt nog verwennen en een echt vakantiegevoel geven.

Een 10 voor zowel de eigenaar als het personeel.

Schitterend hotel, een aanrader!!!!!!!!

klinkenberg
18-6-2012

Dit hotel is echt niets op aan te merken!

Supermooi, gezellig en ligt direkt aan zee. We hadden een hele mooie kamer met groot balkon en zeezicht, fantastisch! De eigenaar en het personeel zijn erg vriendelijk en willen je overal mee helpen, leuke mensen! We hebben wel eens eerder een supermooi hotel gehad, maar tot nu toe was dit echt de mooiste. Corfu is een heel mooi eiland, erg groen en veel bloemen. Dus zonder twijfel, schitterend hotel en eiland, een aanrader!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfino Blu in Agios Stefanos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfino Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.