Villa Theresa

Meer villa info

11 reviews over Villa Theresa

• 9Augustijn09-11-2015

Warme herinneringen!

Wat een waanzinnige plek is dit. Wij hadden het grote benedenappartement, met twee slaapkamers. Het weer was zó mooi, dat we het interieur voor lief namen, want dat was niet groots. Prima voor ons, maar heel functioneel en niet bijster gezellig. We hadden buren die week, maar geen geluidsoverlast. Maar het balkon, het uitzicht en het zwembad maken alles goed! De rit per huurauto was nog best spannend met zo'n loeisteile helling naar het appartement. Je bent even onderweg vanaf de luchthaven en de bezienswaardigheden, zo in een uithoek van het eiland, maar het is dan ook absoluut rustig..Elke avond bij thuiskomst oorverdovende stilte en duisternis, behalve de fluitende uitljes en de vuurvliegjes en de sterrenhemel! Agios Stefanos past precies bij al deze kleinschaligheid: een lekkere capuccino aan het water, twee restaurantjes en twee winkeltjes: alles wat je nodig hebt. Wij gingen vooral voor de natuur en de rust.

Gereisd met partner in mei 2015

• 4FC10-06-2014

Niet naar verwachting

Wij verbleven in studio nr. 3 op de begane grond, alias "de bunker". De woonkamer en keuken zijn niet gehinderd door enige vorm van daglicht, want deze hebben nml geen raam! De slaapkamer heeft openslaande deuren naar het balkon, met een prachtig uitzicht. De douchecabine, waar je je kont niet kunt keren, lekt aan alle kanten waardoor je genoodzaakt bent de helft van je handdoeken als dweil te gebruiken. De muur achter de aanhechting met de kraan bevat 2 grote gaten waardoor het water de muur in loopt. De WC bril heb ik ook los in m’n handen gehad. De studio was niet heel erg schoon, we vonden geregeld andermans haren en het is er erg stoffig. Ook werd het WC papier niet aangevuld. Doordat de studio zich op de begane grond bevindt hadden we ook veel last van insecten, welke onder de voordeur naar binnen kruipen. Tevens zaten er ratten onder de dakpannen. Het uitzicht is werkelijk prachtig, het zwembad is prima maar van de studio hadden we meer verwacht. Het doet wat armoedig aan.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8mieke03-03-2014

niet meer zo goed

wij waren hier in 2012 al eerder geweest en niks te klagen gehad.in 2013 was het niet meer zo geweldig.er werd totaal geen onderhoud meer gedaan en we hebben 2 weken niet geslapen omdat op het dak een horde ratten huishield..werd niks aan gedaan .voor ons geen theresa meer

Gereisd met partner in september 2013

• 9David01-07-2013

Prachtig huis, echt genieten van alles!

Prachtig huis op een berg, heel erg mooi uitzicht op albanie. Bij aankomst zat de sleutel in de deur...eigenaar verder niet gezien, wel de schoonmakers die om de dag de handdoeken kwamen vervangen en alles schoonmaakten. Heerlijk schoon zwembad ook. de studio is groot genoeg voor 2 volwassenen met baby, binnen alles erg netjes, goed werkende airco.kinderbedje stond klaaar en ook kinderstoel was aanwezig. Niks te klagen over het huis en tuin! Dorpje zelf ook erg leuk, bootjes verhuur en 3 restaurantjes plus supermarktjes. erg mooi eiland....een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Mèlanique06-07-2012

Echt "rustgevend" en adembenemend!!!

Het is een zeer schone villa/app.met een waanzinnig mooi uitzicht,zeker als je net zoals wij, in het mooiste 3-kamer appartement zaten!!!( De bovenste in dit geval) Wij verbleven daar met z'n drietjes en hadden alle ruimte van dien! Voor ons geen klachten!!! Met een huurauto erbij inbegrepen,was dit weer een heerlijke accomodatie!!! Rustig (in het voorseizoen) we werden daar heel ontspannen.Met het mooie kiezelstrand even verderop en Agios Stefanos binnen bereik.... (met de auto 2 min. waar we 's avond's bij de" Eucalyptus Taverna" bijna iedere dag wel aten!!! (lunch & diner) Een super restaurant,zeker voor fijnproevers zoals wij.) ......hebben wij met z'n drietjes een super vakantie gehad! 10 dagen waren veel en veel te kort,deze villa gaan we zeker nog vaker bezoeken,dat weten wij zeker!!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8kim30-06-2012

Prachtige plek

Wij verbleven in het 4 pers appartement op de begane grond. Mooi complex met slechts vier appartementen. Compleet ingericht met vaatwasser, oven, magnetron, broodrooster, citruspers, koffiezetapp., waterkoker, strijkplank, strijkbout, föhn, koelkast, vriezer en airco. Wasmachine voor gezamenlijk gebruik. Je hebt een prachtig uitzicht vanuit het complex, ruim balkon met tuintafel en 4 stoelen en een zitje met bank & stoel. Helaas was het bij ons overdag te warm om op het balkon te zitten en 's avonds werd je er omringd door muggen. Achter het huis kun je echter goed in de schaduw zitten. Het wordt meerdere keren per week schoongemaakt. Er staan voldoende goede ligbedden en twee parasols. Het zwembad wordt netjes schoongehouden. Er zijn wel wat kleine gebreken in het huisje (missende handgrepen, klemmende keukenlade) en hoewel de eigenaar natuurlijk niets kan doen aan de aanwezigheid van muggen, maakte dit voor ons wel dat het net geen paradijs was.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Peter24-06-2012

Mooi uitzicht

Mooi gelegen echter wel op een stijle berg. Minder geschikt voor kinderen/minder validen. Mooi en ruim appartement (studio). Echter was de badkamer erg klein. Een douche waar je met normaal postuur al nauwelijk in kon staan en waar het water in over liep. Verder hadden we incidenteel warm water. Mooi eiland, lekker eten, genoeg te doen!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9V.Nuijten19-09-2011

Heerlijk mediterraan paradijsje.

De villa ligt tegen een berghelling, (steile weg!!), lekker rustig, goed werkende airco (en dat was wel nodig met 34 graden), tv in elke slaapkamer. Verder was de keuken niet geweldig geoutilleerd. Wel goede pannen. Er is niets aanwezig van kruiden e.d. dus het is aan te raden zelf e.e.a. mee te nemen als dat kan. Vlak aan zee en klein dorpje in de buurt voor de dagelijkse boodschappen en restaurantjes. Wel lekker dat er een huurauto bij zat.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 9Sander en Maartje09-07-2011

paradijsje

we hebben 10 dagen mogen doorbrengen in een 2 persoons studio van deze villa. De villa ligt vrij afgelegen op een heuvel maar daardoor ook heel erg rustig, je hoort alleen krekels en het water in het zwembad. Het uitzicht is fantastisch zowel bij het zwembad als vanuit de kamer. Je ziet regelmatig grote cruiseschepen voorbij komen en aan de overkant zie je Albanie liggen.

De kamers zijn netjes en schoon, onze studio was groot genoeg voor 2 personen. De douche was wel krap en het bed iets te hard. Neem ook een stroom vliegenmepper mee voor de muggen want deet en citronella werken totaal niet, er is ook geen mogelijkheid om een klamboe op te hangen. De airco werkt erg goed want het kan behoorlijk warm worden binnen.

Het zwembad is heerlijk en groot genoeg, de diepte begint bij 90cm tot 1,90m

Het kiezelstrand van Kerasia is vlak bij en erg mooi, je kan hier voor 7 euro 2 ligstoelen en een parasol huren.

we hebben hier eeen geweldige tijd gehad!!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Dorine19-11-2010

Fantastisch!

Villa Theresa, wat een paradijsje! En wat een uitzicht, daar kun je naar blijven kijken. Heerlijk appartement, niet heel erg ruim, maar we waren met z'n 2-en en dat ging prima. Het werd om de dag schoongemaakt, en dat deden ze echt goed, het was heerlijk fris! Zwembad helemaal top, we hadden vaak het zwembad voor ons alleen, het zijn 4 appartementen, en als de anderen er een dagje op uit zijn met de auto dan lig je er dus heerlijk met z'n 2-en! Je hoorde dan alleen het water van het zwembad en de talloze krekels, verder niets! Corfu zelf viel mij een beetje tegen, ben op andere griekse eilanden geweest en ik vond Corfu gewoon minder mooi, maar smaken verschillen natuurlijk... Griekse mensen zoals altijd super vriendelijk. Ik mis nog dagelijks dat prachtige uitzicht vanuit je app. en vanaf het zwembad, je ziet vaak grote schepen langs komen, en mooie jachten, je raakt niet uitgekeken! Een absolute aanrader, dit paradijsje op aarde!

Gereisd met partner in augustus 2010

Villa Theresa info