Aparthotel Primasol Louis Ionian Sun

Aparthotel Primasol Louis Ionian Sun

7.1Goed

Griekenland, Corfu, Agios Ioannis Peristeron

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Primasol Louis Ionian Sun voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

101 reviews over Aparthotel Primasol Louis Ionian Sun

• 8De Lille Filip03-10-2012

100 % tevreden!!!

Hebben 10 dagen gelogeerd in Primasol en hadden het prima naar onze zin, héél goed hotel prijs/kwaliteit, een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10BF5220-09-2012

Ons beste hotel ooit.

Top hotel op alle gebieden. Maaltijden met enorme variatie, heel warm, perfect afgekruid, veel keuze, all-inn zoals het moet en zoals beschreven in brochure. Ruime kamer met bad edn balkon. Onze airco werkte niet goed en na klacht kregen we een andere kamer met gratis upgrade naar........suite. Veel polen maar geen last ervan. Proper strand met perfecte all-inn beach bar en de voorziene tussen snacks..... heel proper overal en vriendelijk personeel met altijd de glimlach. Voor ons beste hotel sinds jaren.........

Gereisd met partner in september 2012

• 6anoniem01-09-2011

vrij standaard

Leuk hotel, jammer dat het sfeer en aandacht voor details mist, is zeker aan een renovatie toe. zwembad/zee: rustig zwembad met voldoende ligbedjes en parasols. In de periode dat wij er waren werden er geen bedjes gereserveerd. Ligging direct aan het strand is prima en bereikbaarheid van het strand is erg goed. hotel: enorm afgelegen geleden aan een drukke weg zonder stoep. Qua interieur verouderd. geen enkele winkel in de direct omgeving. Vliegtuigen komen laag over. Hotelkamer: familiekamer geboekt deze was erg klein met een staplbed. sober maar netjes ingericht. Eten: goed qua smaak, vaak laat aangevuld, bediening niet echt vriendelijk, vaak werden tafels voor 3 personen gedekt als je met 4 personen plaats nam moest je zelf het bestek van een andere tafel nemen, er werd niet bijgedekt. op het buitenterras erg veel wespen. Drank: ruime keuze maar frisdrank erg waterig Animatie: leuk maar niet Nederlandstalig. Klachten (die we zeker hebben gehad) werden snel opgelosd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8sien en maria12-07-2011

gelegen tegen een berg

goed hotel vriendelijk , lekker eten ,cava met het ontbijt geen zandstrand wel bar waar je de hele dag kan eten en drinken. zwembad opde 6de verdieping met mooi uitzicht op de zee is zeker een aanrader . we hebben een geweldige vakantie gehad.

sien en maria

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8bormans10-07-2011

toffe vakantie gehad

Net terug van regency beach hotel is een aanrader lekker eten vriendelijk personeel gezellig zwembad met bar op 6de verdieping in de bergen met mooi uitzicht op zee,aan zee is er een keienstrand met groot terras waar je de hele dag kan eten en drinken. het is wel aangeraden als je het eiland wil zien een auto te huuren kan in het hotel zonder probleemen en is goedkoper

sien &maria

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Evy15-09-2009

Goede 4*

Hotel Regency Beach heeft qua minpunten enkel dat het ver van Corfu stad gelegen is en direct aan de weg. Voor de rest heel goed hotel. Kamers zijn zeker ok met zeezicht. Lekker en gevarieerd eten en men kan er buiten eten. Bar was iets minder gezellig ingericht, maar wel leuk buitenterras. Direct aan keienstrand gelegen dat te bereiken is via voetgangerstunnel. Vriendelijk personeel. Goede service. Om naar het zwembad te gaan is het een beetje klimmen. Zeker een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Annie en Marja11-08-2009

Prima Hotel

Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie in dit prachtige Hotel. Bij de receptie waren ze uitermatig vriendelijk, en hielpen je zeer goed en direkt. De kamers waren schoon, de badkamer was netjes en schoon, wat ik heel belangrijk vind en iedere dag werden de bedden verschoond en de kamers opgeruimd. Het ontbijt was ook perfect, De lunch op de Beach was lekker, er was voldoende, en je kon er de hele dag wel iets eten, Fruit was er de gehele dag aanwezig, zoals meloen, appels sinaasappels,kiwi's en nectarine's. Het strand is een kiezelstrand dus badschoentjes zijn wel aan te raden. De animatie schreeuwde iets te hard,wat soms wat storend was. Maar dat is ook het enigste minpuntje. De mensen die klagen over het eten snap ik niet, je kwam niets te kort, anders lag het aan jezelf. Een aanrader is ook om een auto te huren, dat kan in het hotel, zo kun je het hele eiland verkennen, wat zeker de moeite waard is. Wij hebben een perfekte vakantie gehad en zeer tevreden.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7Virginie04-07-2009

Toffe vakantie!

Terug van een mooie vakantie op Corfu.Het hotel ligt op 25 minuten van Corfu stad. Ruime kamer met zeezicht en een nette badkamer. De kamer was wat verouderd maar alles was er.De airco werkte prima,de buffetten verzorgd en voldoende gevarieerd. De lunch kon je nemen in het beachrestaurant.Er zijn twee grote zwembaden op de 6 verdieping en hoger. Er zijn veel trappen in het hotel en de toegang naar het zwembad is niet echt makkelijk voor kleine kinderen en oudere mensen die niet goed te been zijn. De animatie is meertalig en vrij goed in het hotel. De avond met Griekse dansen is belsist een aanrader.Jammer genoeg ligt het hotel wat afgelegen van terrasjes of een toeristisch centrum en valt er buiten het hotel s'avonds niks te beleven. Er is een vlotte verbinding met de bus naar Corfu stad. Het is zeker aan te raden om het eiland te gaan verkennen met een excursie of op eigen houtje.

Alleen gereisd in juli 2009

• 6Coppens02-06-2009

Buiten onze verwachtingen

Wij hadden van Iberostar meer verwacht, zeker na de positieve ervaringen van afgelopen jaren in andere Iberostar hotels. Kamers zijn netjes als je aankomt maar poetsen kan absoluut beter. Het eten is vrij veel hetzelfde, weinig keuze aan koude voorgerechten en dessertenbuffet is zeker beperkt. Verschillende keren lag er ook beschimmeld brood! Je moet zoeken om propere glazen te vinden en s avonds ligt er enkel een papieren place mat, terwijl een tafellaken toch wel verwacht wordt in zo'n hotel. Het hotel is kindvriendelijk ingesteld maar wees in goede conditie want het speelpark en kinderzwembad ligt wel helemaal boven en is niet zo evident om daar met een buggy en de kids te geraken. hotel is eveneens niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Personeel is zeker vriendelijk. Corfu zelf is zeker de moeite waard! In dit hotel is het zeker aan te raden een auto of scooter te huren en zo het eiland te verkennen! Voor ons wel nog Corfu maar geen Iberostar Regency Beach meer.

Gereisd met partner in mei 2009

• 5Angele en Monique30-05-2009

nooit meer!

Angele & Monique

Wij zijn net terug van de reis (23 mei tot 30 mei)We werden bij aankomst niet begeleidt naar onze hotelkamer. Kamer met muf vasttapijt, badkamer was vernieuwd. Zeer harde matras (rugpijn).Onze badkamer is van heel de week niet gepoetst. Handdoeken wel op tijd proper.Tapijt niet gestofzuigt tijdens verblijf. Airco werkte niet (het was er warm en benouwd op de kamer. Het eten 's middags aan de beach was eentonig en niet lekker. De desserten was iedere dag hetzelfde. Ontbijt ook alle dagen hetzelfde, het avondeteten was niet uitgebreid maar viel nog mee. Glazen zeer dof en vuil, alsook het bestek niet blonk.Overal in het hotel de frisdrank in plastieken bekers. Veel te weing personeel.Het hotel is gelegen aan een zeer drukke baan. Dit hotel is geen 4 sterren waard. Wij vonden het een ongezellig hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats