Hotel MarBella Corfu

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Marbella Beach op Corfu zit je goed wanneer je houdt van mooi uitzicht. Ook de tuinen, zwembaden en kamers zijn mooi. Neem deel aan activiteiten als aquafitness en tafeltennis. Marbella Beach Hotel Corfu is een ultra all-inclusive hotel waar je goed kunt eten. Het dorp Agios Ioannis Peristeron bereik je te voet (1,5 kilometer).

238 reviews over Hotel MarBella Corfu

• 7S Versluis15-04-2019

Schutters gelegen aan het strand en bushalte

All inclusive is exclusief sterke drank en wijn ! Is wel goed gelegen vlakbij bushalte en prima restaurantje. Corfu centrum etc is maar 3 euries en gemakkelijk overstappen.

• 2018
    10Peter en Nancy02-07-2018

Fantastisch zoals altijd!

We zijn er voor de 4de keer geweest,en het was nog beter dan voorheen,,was voor een groot deel vernieuwd,,superknap,nieuwe beachbar met bediening aan het strand,eten en drinken,je bent er de koning en koningin te rijk,supervriendelijk personeel,nooit is iets teveel,superlekker eten,superproper overal,gewoon fantastisch!!! Een echte aanrader!!!

• 10jan vanhulle08-06-2018

de hemel op aarde?

je komt hier terecht in een zeer groot hotel en met vele medetoeristen en personeel maar toch vinden we het heel gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam je kan er steeds terecht met al je vragen, het aanbod van ontspanning is er zeer uitgebreid maar niemand verplicht je om mee te doen, je kan gewoon lui aan één van de zwembaden liggen met een dranktentje in de buurt. Uiteraard ben je goedkoper af in de dorpjes rondom maar dan mis je de mooie tuinen en zwembaden. Het aanbod aan het buffet is overdonderend, als je hier je gading niet vindt dan ben je wel een heel moeilijk iemand. De kamers zijn uiteraard verschillend, hoe meer je betaalt hoe meer je krijgt, maar een basiskamer is al zeker de moeite waard. Reserveren moet je hier wel opvoorhand doen, anders raak je er niet in het hotel is gegeerd.

Met oudere kinderen

• 2017
    10flyboy15-10-2017

super alles klopt hier

dit is een groot hotel en soms wat druk in de ontbijt- en eetruimtes maar toch is het groot genoeg om wat plaats te vinden voor rust, het wordt zeer goed onderhouden en is netjes zowel binnen als buiten, mooie tuinen en ook de omgeving is aangenaam. Je hebt dan wel een auto nodig om je te verplaatsen en bij mooi weer kun je op diverse plaatsen van de zon genieten, aan de verschillende zwembaden of op hun privé stranden. Bij slecht weer is de uitstap naar de hoofdstad Kerkyra zeker de moeite maar let op iedereen op het eiland heeft dan ook datzelfde idee met als gevolg dat het openbaar vervoer daan één chaos wordt.

Met vrienden

• 9Danielle27-06-2017

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Dit hotel voldeed aan al onze verwachting. Ja, het was soms even zoeken waar de hotelkamer zich bevond en welke lift je moest nemen om daar te komen, maar dat went snel. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien (wij hadden wel een suite geboekt) en we hadden een schitterend uitzicht over zee. Vooral de kwaliteit van de a la carte restaurants was echt boven verwachting. Geen enkele moeite was te veel, wij hebben echt genoten in dit hotel. Airco bleek stuk te zijn bij aankomst in de kamer, maar werd direct verholpen door de technische dienst. Echt een aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9Joël10-05-2017

Fantastisch!

Mooi, verzorgd hotel met supervriendelijke bediening. Het eten is hier formidabel, een absolute aanrader. Wat het hoofdrestaurant betreft: hier krijg je alles (ontbijt, lunch en diner) in een gevarieerde buffetvorm.

• 9Nicole24-02-2017

Fantastisch hotel op alle gebied

Voor ons was alles zeer goed, zowel de accommodatie, de kamer en het eten. We hadden de formule all inclusive en dit was top! Voor herhaling vatbaar!

• Oude reviews

9jan13-10-2016

marbella bevestigt de verwachtingen

Mocht je hier iets negatief tegenkomen dan lost het management het op. Wij waren hier een tweede keer, het bevalt ons gewoon, soms is het wat lawaaierig in de eetzaal, maar dat is nu éénmaal zo als veel mensen samenkomen op hetzelfde tijdstip. Kamer was in orde, bediening in orde, mensen vriendelijk. De drankjes zijn idd wat prijzig, maar je kiest natuurlijk zelf. Een uitstap met bus en boot boek je best buiten, naast het hotel je kunt er ook een auto huren of brommer, alles goedkoper dan in het hotel zelf, het is 3 minuten te voet. De uitstap met de boot naar Paxos is echt de moeite om doen. Marbella: we komen zeker nog terug met meer ...En het dorpje op 1,5km landinwaarts net naast de ingang van het hotel rechts de berg op, je komt er wel, het echte rustige Corfu een aanrader is Stavros café, of bij zijn buurman die in Gent woonde.

• 8Paul02-07-2016

Teveel foutjes voor een 5 sterrren

Eerst dit, het hotel wil zich profileren als een 5 sterren hotel dus mag je een 5 sterren service verwachten. Spijtig van de vele fouten anders zouden we dit hotel zeker nog bezoeken. Aan de receptie kregen we bij het inchecken te weinig info. Op de kamer aangekomen moesten we o.a. constateren dat de safe met een sleutel moest bedient worden, een sleutel die we wel direct kregen aan de receptie maar wij moesten er zelf achter vragen. Dit moet standaard gezegd worden bij het inchecken. We waren met 6 personen en telkens we gingen eten ontbrak er iets op tafel, een vork, een glas een mes,......... . Verschillende keren iets besteld ( Espresso, fruitsap e.a. aan 2 personen gevraagd) en we zijn er nog op aan het wachten. Ook de dresscode in de restaurants was een lachertje (volgens de pr verantwoordelijke konden ze dit niet laten respecteren omdat ze anders bedreig

• 9Paul25-06-2016

Teveel foutjes voor een 5 sterrren

Eerst dit, dit hotel wil zich profileren als een 5 sterren hotel dus mag je een 5 sterren service verwachten. Spijtig van de vele fouten anders zouden we dit hotel zeker nog bezoeken. Aan de receptie kregen we bij het inchecken te weinig info. Op de kamer aangekomen moesten we o.a. constateren dat de safe met een sleutel moest bedient worden, een sleutel die we wel direct kregen aan de receptie maar wij moesten er zelf achter vragen. Dit moet standaard gezegd worden bij het inchecken. We waren met 6 personen en telkens we gingen eten ontbrak er iets op tafel, een vork, een glas een mes,......... . Verschillende keren iets besteld ( Espresso, fruitsap e.a. aan 2 personen gevraagd) en we zijn er nog op aan het wachten. Ook de dresscode in de restaurants (slippers e.d. zie foto) was een lachertje (volgens de pr verantwoordelijke konden ze dit niet laten respecteren omdat ze anders bedreigd werden). Spijtig voor de rest van dit complex want het eten in al de restaurants is lekker en wel 5 sterren waard evenals de tuinen, zwembaden en kamers die mooi onderhouden worden. Tip: een extra lift in of aan het hoofdgebouw is zeker welkom omdat nu zowel de gasten als het personeel met karretjes, van die lift moeten gebruik maken. P.s: Na een klacht kregen zowel wij als onze kleinkinderen en hun ouders van de guest relations manager Athina Stathis een zeer mooie compensatie waarvoor nogmaals dank. Indien de verantwoordelijken in de restaurants hun job zouden doen en toezicht houden en hier en daar nakijken een handje toesteken dan zou er al veel opgelost zijn. Het personeel wil je soms wel helpen maar worden teruggefloten precies alsof ze enkel bepaalde taken mogen uitvoeren en de rest enkel mocht gedaan worden volgens de hiërarchie.

15 tips over Hotel MarBella Corfu

• flaisie daisy, 29-05-2014

Tip: drank kopen in supermarkt, en indien halfpension kan je er ook brood krijgen en fruit. Geen auto huren in hotel, duurder

• Lisa Geldhof, 18-01-2012

GOed de bustijden checken!

• Van Den Broeck Griet, 08-10-2013

Wij zijn een motorboot gaan huren en zijn er met twee alleen op uit getrokken(vragen in het duikcenter op strand),super ervaring met veel plezier!

10 vragen over Hotel MarBella Corfu

• J., 16-01-2017

welke kamer

Ik ga met mijn partner en 2jarig kindje misschien naar dit hotel. In welk gedeelte raden jullie een kamer aan? Ik las bv in de reviews al dat er een bijgebouw is waar je veel overlast van buiten hebt. Is de suite in het hoofdgebouw een goede keuze?

• Olivier, 05-01-2015

Verbinding met Kerkyra (Corfu stad)

Hey,

Hoe is de verbinding met Kerkyra (Corfu stad), te doen met de bus? Ook 's avonds. Hoe zit het precies in elkaar met dat bootje (waar boeken en kostprijs?) Bedankt alvast!

Van Beek, 08-06-2015

Problemen met de tijden van de bus. Taxi gebruiken gaat zeer goed

• Evy, 31-12-2014

promokamer

hallo,

wat is het verschil tussen een promo -en een gewone kamer? kleiner, verouderd, zicht?

Van Beek, 08-06-2015

Had kamer met zeezicht, prachtig uitzicht

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV