Hotel Marbella Beach Corfu

Hotel Marbella Beach Corfu
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marbella Beach Corfu voor je op een rij gezet:

219 reviews over Hotel Marbella Beach Corfu in het Nederlands

de hemel op aarde?

jan vanhulle
8-6-2018

je komt hier terecht in een zeer groot hotel en met vele medetoeristen en personeel maar toch vinden we het heel gezellig. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam je kan er steeds terecht met al je vragen, het aanbod van ontspanning is er zeer uitgebreid maar niemand verplicht je om mee te doen, je kan gewoon lui aan één van de zwembaden liggen met een dranktentje in de buurt. Uiteraard ben je goedkoper af in de dorpjes rondom maar dan mis je de mooie tuinen en zwembaden. Het aanbod aan het buffet is overdonderend, als je hier je gading niet vindt dan ben je wel een heel moeilijk iemand. De kamers zijn uiteraard verschillend, hoe meer je betaalt hoe meer je krijgt, maar een basiskamer is al zeker de moeite waard. Reserveren moet je hier wel opvoorhand doen, anders raak je er niet in het hotel is gegeerd.

super alles klopt hier

flyboy
15-10-2017

dit is een groot hotel en soms wat druk in de ontbijt- en eetruimtes maar toch is het groot genoeg om wat plaats te vinden voor rust, het wordt zeer goed onderhouden en is netjes zowel binnen als buiten, mooie tuinen en ook de omgeving is aangenaam. Je hebt dan wel een auto nodig om je te verplaatsen en bij mooi weer kun je op diverse plaatsen van de zon genieten, aan de verschillende zwembaden of op hun privé stranden. Bij slecht weer is de uitstap naar de hoofdstad Kerkyra zeker de moeite maar let op iedereen op het eiland heeft dan ook datzelfde idee met als gevolg dat het openbaar vervoer daan één chaos wordt.

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Danielle
27-6-2017

Dit hotel voldeed aan al onze verwachting. Ja, het was soms even zoeken waar de hotelkamer zich bevond en welke lift je moest nemen om daar te komen, maar dat went snel. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien (wij hadden wel een suite geboekt) en we hadden een schitterend uitzicht over zee.

Vooral de kwaliteit van de a la carte restaurants was echt boven verwachting. Geen enkele moeite was te veel, wij hebben echt genoten in dit hotel.

Airco bleek stuk te zijn bij aankomst in de kamer, maar werd direct verholpen door de technische dienst.

Echt een aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug!

Fantastisch!

Joël
10-5-2017

Mooi, verzorgd hotel met supervriendelijke bediening. Het eten is hier formidabel, een absolute aanrader. Wat het hoofdrestaurant betreft: hier krijg je alles (ontbijt, lunch en diner) in een gevarieerde buffetvorm.

Fantastisch hotel op alle gebied

Nicole
24-2-2017

Voor ons was alles zeer goed, zowel de accommodatie, de kamer en het eten.

We hadden de formule all inclusive en dit was top!

Voor herhaling vatbaar!

Oude reviews (archief)

marbella bevestigt de verwachtingen

jan
13-10-2016

Mocht je hier iets negatief tegenkomen dan lost het management het op. Wij waren hier een tweede keer, het bevalt ons gewoon, soms is het wat lawaaierig in de eetzaal, maar dat is nu éénmaal zo als veel mensen samenkomen op hetzelfde tijdstip. Kamer was in orde, bediening in orde, mensen vriendelijk. De drankjes zijn idd wat prijzig, maar je kiest natuurlijk zelf. Een uitstap met bus en boot boek je best buiten, naast het hotel je kunt er ook een auto huren of brommer, alles goedkoper dan in het hotel zelf, het is 3 minuten te voet. De uitstap met de boot naar Paxos is echt de moeite om doen. Marbella: we komen zeker nog terug met meer ...En het dorpje op 1,5km landinwaarts net naast de ingang van het hotel rechts de berg op, je komt er wel, het echte rustige Corfu een aanrader is Stavros café, of bij zijn buurman die in Gent woonde.

Teveel foutjes voor een 5 sterrren

Paul
2-7-2016

Eerst dit, het hotel wil zich profileren als een 5 sterren hotel dus mag je een 5 sterren service verwachten. Spijtig van de vele fouten anders zouden we dit hotel zeker nog bezoeken.

Aan de receptie kregen we bij het inchecken te weinig info. Op de kamer aangekomen moesten we o.a. constateren dat de safe met een sleutel moest bedient worden, een sleutel die we wel direct kregen aan de receptie maar wij moesten er zelf achter vragen. Dit moet standaard gezegd worden bij het inchecken.

We waren met 6 personen en telkens we gingen eten ontbrak er iets op tafel, een vork, een glas een mes,......... . Verschillende keren iets besteld ( Espresso, fruitsap e.a. aan 2 personen gevraagd) en we zijn er nog op aan het wachten. Ook de dresscode in de restaurants was een lachertje (volgens de pr verantwoordelijke konden ze dit niet laten respecteren omdat ze anders bedreig

Teveel foutjes voor een 5 sterrren

Paul
25-6-2016

Eerst dit, dit hotel wil zich profileren als een 5 sterren hotel dus mag je een 5 sterren service verwachten. Spijtig van de vele fouten anders zouden we dit hotel zeker nog bezoeken.

We waren met 6 personen en telkens we gingen eten ontbrak er iets op tafel, een vork, een glas een mes,......... . Verschillende keren iets besteld ( Espresso, fruitsap e.a. aan 2 personen gevraagd) en we zijn er nog op aan het wachten. Ook de dresscode in de restaurants (slippers e.d. zie foto) was een lachertje (volgens de pr verantwoordelijke konden ze dit niet laten respecteren omdat ze anders bedreigd werden).

Spijtig voor de rest van dit complex want het eten in al de restaurants is lekker en wel 5 sterren waard evenals de tuinen, zwembaden en kamers die mooi onderhouden worden.

Tip: een extra lift in of aan het hoofdgebouw is zeker welkom omdat nu zowel de gasten als het personeel met karretjes, van die lift moeten gebruik maken.

P.s: Na een klacht kregen zowel wij als onze kleinkinderen en hun ouders van de guest relations manager Athina Stathis een zeer mooie compensatie waarvoor nogmaals dank.

Indien de verantwoordelijken in de restaurants hun job zouden doen en toezicht houden en hier en daar nakijken een handje toesteken dan zou er al veel opgelost zijn. Het personeel wil je soms wel helpen maar worden teruggefloten precies alsof ze enkel bepaalde taken mogen uitvoeren en de rest enkel mocht gedaan worden volgens de hiërarchie.

een droomvakantie bestaat echt

carine
1-5-2016

we komen hier terecht in een luxe hotel, uiteraard is het groots en met een divers publiek, maar toch wordt je individueel behandeld en bediend, iedereen staat klaar om al je wensen te vervullen, je eet hier lekker op eigen tempo aan het zeer uitgebreid buffet of je staat s morgens op en geniet van een lekker zeer divers ontbijt. Je kunt hier aan de vele zwembaden of aan het prive strand lekker uitliggen en rusten of toch maar zwemmen en aan de bar een drankje bestellen. En als het allemaal toch wat teveel wordt kun je mee met de animatoren op wandel of een boottochtje of toch liever pingpong of iets dergelijks. In de buurt woonde Sissi echt een bezoekje waard maar je laat je toch niet vangen aan die fotograaf? of je rijdt naar Kerkyra om te shoppen of je geniet van het eiland rondom. Voor ons zeer geslaagd en een zeer attent personeel, leve Marbella.

Groot en ruim luxe hotel. Nette en schone kamers. Vriendelijk personeel.

Dagelijks animatie (aquafitness, darts, tafeltennis, pilates o.a.).

Minpunt was dat je niet in de buurt zit van een dorpje. Klein supermarktje aan de weg. Het hotel heeft prima voorzieningen (meerdere zwembaden, strand, bar, meerdere restaurants, fitness, sportveld etc.). Drankjes zijn aan de prijzige kant. Er is een bushalte langs de weg van het hotel waarmee je met de bus voordelig naar Corfu stad kunt reizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marbella Beach Corfu in Agios Ioannis Peristeron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marbella Beach Corfu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marbella Beach Corfu scoort een 8.26 uit 10 op basis van 236 reviews.