Hotel Corfu Senses Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°9°
Hotel Corfu Senses Resort
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Senses Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Corfu Senses Resort in het Nederlands

Gereisd met partner in juni 2015

Voor herhaling vatbaar

Wally Boendoek
8-6-2009

Dit hotel hebben we via internet gevonden en geboekt. We hadden zelf geen idee naar de kwaliteit van dit hotel. Receptie en overig personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend zwembad en een dito privéstrand aan zee dat pal aan het hotel ligt.

Het was wat ons betreft een uitstekende locatie met geen aangrenzende hotels pal ernaast zoals we elders in Corfu zagen. Als je van rust houdt dan zit je hier prima!

We hadden all inclusive geboekt. Het ontbijt, lunch en diner is in buffetvorm. We hebben genoten van de Griekse keuken en ook de bar was uitgebreid.

Op loopafstand kun je mountainbike

scooter of auto huren.Bushalte aan het hotel. Genoeg natuur,cultuur vriendelijkheid, volop zon en prima accomodatie. Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Het ligt heel afgelegen

Marry
20-5-2008

Het ligt heel afgelegen. Het eten was goed te doen,alleen heel weinig variatie. De kamers vielen op zich wel mee, maar de bedden waren keihard en de doucheruimte was heel klein.

Het animatieteam stelde niets voor. Maar goed, daar kom je niet voor tenslotte. Toen wij er waren was het hotel uitgestorven, 30 mensen hooguit.

Niks te beleven in het hotel zelf en om ergens anders heen te gaan moest je minimaal een uur lopen langs een gevaarlijke weg, of een bus nemen die dan weer wel dan weer niet kwam.

Al met al een niet echt aan te bevelen hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Senses Resort in Agios Ioannis Peristeron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Senses Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.