Appartement Sunflower

Appartement
Appartement Sunflower
6,3

256 reviews over Appartement Sunflower in het Nederlands

Een keer, maar nooit weer!

Ellemieke,
14-11-2018

Het appartement kon wel wat renovatie gebruiken, de bedden waren zo hard als beton, de keuken was smerig alle toebehoren waren erg vies, het zwembad gaf viezigheid af. Er was geen direct aanspreekpunt. Het restaurant/bar behoorde niet bij het appartementen complex maar huurde het daar. Het complex stond aan de rand van een gigantische helling, we waren op vakantie met een klein kindje en een zwangere & er was meerdere malen gevraagd aan touroperator of die helling wel te doen was, maar de helling was echt heftig.

Daarbij waren er zoooooooo onwijs veel wespen, bij het ontbijt zaten er tientallen om ons heen, we konden niet eens normaal eten. Ook bij het zwembad zaten er veel en konden we niet rustig even op het ligbedje liggen. Dit was te wijtten aan de druiven die rijp waren & was overal hetzelfde. Echter toen wij bij vrienden waren bij n ander appartement zagen we duidelijk verschil, amper wespen!! Zat waarschijnlijk een nest bij ons.

basic en rustig, met uitzicht op berg

Kees,
22-10-2018

De inrichting van ons appartement was basic. Beheerders en schoonmakers zijn erg vriendelijk. Koffiezetapparaat en de twee kookplaten deden het niet goed en werden snel vervangen. Een van de bedden was hard en daar voelde je de springveren. Erg rustig gelegen en dat kan een pre zijn.

Corfu👍Sunflower nooit meer

Joan,
28-9-2018

Sunflower is aan een grondige renovatie toe. Alles is oud en veel dingen zijn stuk (schuifdeur, kookplaat, kranen). Terrassen en trappen op het complex zijn verzakt. Stadje en strand zijn leuk, maar we waren de klim terug naar het appartementencomplex wel flauw.

Ellende

Kevin,
25-9-2018

Zeer slecht.

De appartementen zijn vies en achterstallig onderhoud. Wij hadden kamer 5 en 7. Bedden keihard, en je voelt de spiralen er erg doorheen. De latten die een bodem moeten voorstellen vallen gewoon uit je bed!!

De keuken was inderdaad bij ons ook de hele week dicht.

De verf in het zwembad is aan het oplossen waardoor je blauwe voeten en handen krijgt.

Het water in het peuter bad staat stil en heeft geen doorstroming en filtering.

Er heerst hier ook een wespen plaag door een nest in de buurt.

De “lichte” helling is niet licht. Maar erg stijl.

Verder is het centrum niet meer dan 1 straatje.

Wij zijn halverwege de vakantie verhuist naar Irene appartments. Dit is schoon en goed. En geen helling

Echt geen aanrader!

Andrea,
16-9-2018

Bij het boeken zien de foto's er beter uit in werkelijkheid. In het echt valt het ontzettend tegen. Het enigste positieve was dat wij kamer nummer 3 hadden en dat was aan het begin zodat we nauwelijks trappen hoefden te lopen na de steile bult richting het complex. Erg jammer dat bar/restaurant meer dicht dan open was en van alle die lekkere suggesties op de kaart aan de binnenkant van de deur had je niks. Verder er zit nagenoeg alles in wat je nodig hebt maar verwacht geen luxe en dan kun je prima vakantie hebben. Denk eraan bij het douchen dat je de kraan niet helemaal open draait, want anders maak je de keuken schoon. (Harde straal 😉) Tip: haal je boodschappen bij Gee Bee's beneden links op het plein. George en Angela zijn zulke lieve mensen 😎

Leuke plek, bedden afschuwelijk

Maaike,
13-9-2018

Zwembad heerlijk, gezellige bar. Lekker ruim terras bij de kamer. Mooi uitzicht.

Appartement echt oud. Op de bedden laat je je ergste vijand niet slapen. Veren voel je erdoorheen en tweepersoonsbed was 120 m breed. Gehorig. Keuken ruikt naar schimmel. Geen wasrek.

Niet voor herhaling vatbaar

Anne,
6-9-2018

Wij vonden dit appartement echt vergane glorie; aanrecht moest je op je knieën bij,

matrassen voelde je de veren doorheen, hele douche was nat wanneer er werd

gedoucht en een zeer klein balkon voor 3 personen. Bovendien slecht afsluitende

hor(-schuif)deuren, waardoor 's-nachts last van zeer veel steekvliegen.

Wij zijn veelvuldige griekenland-gangers, maar dit was echt beneden peil.

Snap de opmerking "paradijsje" dan ook niet, wel mooi uitzicht, maar voortdurend veel stankoverlast door dorpsvuilnisstortplaats voor het complex.

Zwembad werd praktisch niet schoongemaakt, appartementen ook te weinig in onze ogen: vuilnis (ook gebruikt toiletpapier in open prullebak) liet men 3 dagen staan,. Agios Gordios is wel een leuke plek om te verblijven met een mooi zandstrand en leuke restauarantjes bij Linda's restaurant en Taverna Theodoros

heerlijk gegeten.

Fantastisch!!

L. de Greef,
13-8-2018

Super ligging (wel ff klimmen maar dat is het waard, wat een uitzicht). Vriendelijk ontvangst/verblijf door Pedros en Ingrid, wat een fijne mensen! Altijd in voor een praatje, tips voor het eiland etc. Geen zin om uit te eten, er wordt heerlijk eten geserveerd (en speciale avonden met bijv mezze). Echt een aanrader wij komen zeker terug. Hopelijk worden we dan weer getrakteerd op een stukje live muziek van Pedros ;-). Wat betreft het huisje (nr 10) dat is groot en heeft goede ligging aan het zwembad. Er is 1 nadeel en dat is het matras maar dat is persoonlijk. Wij hebben dat opgelost door een extra dekbed op het matras te leggen, ligt een stuk aangenamer.

Fijne vakantie,nooit meer zo heuvel op!

Stephanie,
9-8-2018

Het was een goedkope reis agios gordios is een leuk dorpje alleen het appartement ligt echt op een hele stijle heuvel dat is wat minder.

Verder is het appartement basic ingericht word weinig schoongemaakt of lakens en handdoeken ververst en het ruikt er naar schimmel omdat het heel vochtig is in corfu.

Het strand in agios gordios is wel erg fijn en er zijn leuke restaurantjes aan het strand.

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad zou alleen nooit meer naar hetzelfde appartement gaan!

Nooit meer

Jolien,
30-7-2018

Simpel appartement, maar verder redelijk schoon.

Erg steile weg naar restaurants en strand.

Aankomst minder leuk, midden in de nacht en zelf maar zien dat je je appartement vindt met sleutel in deur....

Afvalstort naast ingang. Vieze lucht daarvan . Vreemd dat t zomaar kan daar.

Ingrid en Petros die daar de boel runnen muv appartementen

Eerste week werden we door Ingrid gezien als een welkome gast. Tweede week voelde ze zich toch fijner bij de "vaste gasten". Dat bleek uit veel dingen waardoor wij het idee kregen dat we niet welkom waren aan de " vaste stamtafel " Jammer Ingrid, je kan goed koken , maar niet meer voor ons! Haar man Petros maakt het de mensen echt naar hun zin. Heeft echt passie voor alles wat hij doet.

Verder prachtig eiland , scooter gehuurd en lekker rond getourd.

Voor ons geen Corfu meer, zeker geen Sunflower dan...gaan we wel op zoek naar een ander appartement mochten we ooit terugkomen!

I

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.