Appartement Sunflower

252 reviews over Appartement Sunflower in het Nederlands

Echt geen aanrader!

Andrea
16-9-2018

Bij het boeken zien de foto's er beter uit in werkelijkheid. In het echt valt het ontzettend tegen. Het enigste positieve was dat wij kamer nummer 3 hadden en dat was aan het begin zodat we nauwelijks trappen hoefden te lopen na de steile bult richting het complex. Erg jammer dat bar/restaurant meer dicht dan open was en van alle die lekkere suggesties op de kaart aan de binnenkant van de deur had je niks. Verder er zit nagenoeg alles in wat je nodig hebt maar verwacht geen luxe en dan kun je prima vakantie hebben. Denk eraan bij het douchen dat je de kraan niet helemaal open draait, want anders maak je de keuken schoon. (Harde straal 😉) Tip: haal je boodschappen bij Gee Bee's beneden links op het plein. George en Angela zijn zulke lieve mensen 😎

Leuke plek, bedden afschuwelijk

Maaike
13-9-2018

Zwembad heerlijk, gezellige bar. Lekker ruim terras bij de kamer. Mooi uitzicht.

Appartement echt oud. Op de bedden laat je je ergste vijand niet slapen. Veren voel je erdoorheen en tweepersoonsbed was 120 m breed. Gehorig. Keuken ruikt naar schimmel. Geen wasrek.

Niet voor herhaling vatbaar

Anne
6-9-2018

Wij vonden dit appartement echt vergane glorie; aanrecht moest je op je knieën bij,

matrassen voelde je de veren doorheen, hele douche was nat wanneer er werd

gedoucht en een zeer klein balkon voor 3 personen. Bovendien slecht afsluitende

hor(-schuif)deuren, waardoor 's-nachts last van zeer veel steekvliegen.

Wij zijn veelvuldige griekenland-gangers, maar dit was echt beneden peil.

Snap de opmerking "paradijsje" dan ook niet, wel mooi uitzicht, maar voortdurend veel stankoverlast door dorpsvuilnisstortplaats voor het complex.

Zwembad werd praktisch niet schoongemaakt, appartementen ook te weinig in onze ogen: vuilnis (ook gebruikt toiletpapier in open prullebak) liet men 3 dagen staan,. Agios Gordios is wel een leuke plek om te verblijven met een mooi zandstrand en leuke restauarantjes bij Linda's restaurant en Taverna Theodoros

heerlijk gegeten.

Fantastisch!!

L. de Greef
13-8-2018

Super ligging (wel ff klimmen maar dat is het waard, wat een uitzicht). Vriendelijk ontvangst/verblijf door Pedros en Ingrid, wat een fijne mensen! Altijd in voor een praatje, tips voor het eiland etc. Geen zin om uit te eten, er wordt heerlijk eten geserveerd (en speciale avonden met bijv mezze). Echt een aanrader wij komen zeker terug. Hopelijk worden we dan weer getrakteerd op een stukje live muziek van Pedros ;-). Wat betreft het huisje (nr 10) dat is groot en heeft goede ligging aan het zwembad. Er is 1 nadeel en dat is het matras maar dat is persoonlijk. Wij hebben dat opgelost door een extra dekbed op het matras te leggen, ligt een stuk aangenamer.

Fijne vakantie,nooit meer zo heuvel op!

Stephanie
9-8-2018

Het was een goedkope reis agios gordios is een leuk dorpje alleen het appartement ligt echt op een hele stijle heuvel dat is wat minder.

Verder is het appartement basic ingericht word weinig schoongemaakt of lakens en handdoeken ververst en het ruikt er naar schimmel omdat het heel vochtig is in corfu.

Het strand in agios gordios is wel erg fijn en er zijn leuke restaurantjes aan het strand.

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad zou alleen nooit meer naar hetzelfde appartement gaan!

Nooit meer

Jolien
30-7-2018

Simpel appartement, maar verder redelijk schoon.

Erg steile weg naar restaurants en strand.

Aankomst minder leuk, midden in de nacht en zelf maar zien dat je je appartement vindt met sleutel in deur....

Afvalstort naast ingang. Vieze lucht daarvan . Vreemd dat t zomaar kan daar.

Ingrid en Petros die daar de boel runnen muv appartementen

Eerste week werden we door Ingrid gezien als een welkome gast. Tweede week voelde ze zich toch fijner bij de "vaste gasten". Dat bleek uit veel dingen waardoor wij het idee kregen dat we niet welkom waren aan de " vaste stamtafel " Jammer Ingrid, je kan goed koken , maar niet meer voor ons! Haar man Petros maakt het de mensen echt naar hun zin. Heeft echt passie voor alles wat hij doet.

Verder prachtig eiland , scooter gehuurd en lekker rond getourd.

Voor ons geen Corfu meer, zeker geen Sunflower dan...gaan we wel op zoek naar een ander appartement mochten we ooit terugkomen!

I

Laura & Arjan
24-7-2018

De kamers zijn top voor de prijs die je betaald.

Het zwembad is rustig en de poolbar wordt gerund door 2 geweldige mensen; Ingrid en Petros. Ze organiseren leuke avonden waar Ingrid enorm goed aan het koken is.

Vanuit de balkons kijk je uit over een mooie groene valei waar een hoop verschillende dieren zich laten zien en horen. Denk aan BoomMarters en Arenden. Je kan hier hier heerlijk tot rust komen en binnen 400 meter zit je op het mooiste strand van Corfu. Aan het einde van het stadje (7 min lopen vanaf het strand) bevind het complex zich wat er voor zorgt dat je geen “last” hebt van andere hotels. Dit was onze 2e keer hier en wederom stelde het niet teleur. We love it!

gezellig en goed

Rook en Ellen
2-7-2018

2 weken Sunflower, fantastisch, ook wij waren hier voor de eerste keer, maar in tegenstelling tot sommige negatieve reacties hier , waren wij wel aangenaam verrast. ons motto is dan ook wat je geeft krijg je terug. Als jezelf een beetje de moeite neemt om met de mensen die er al langer zijn in contact te komen en de beide mensen (toppers), die de bar/restaurant runnen , word je al snel opgenomen. Kortom het is geweldig bij Sunflower en wij gaan nog wel eens terug.

wij wensen iedereen die er heen gaat een hele fijne vakantie .

Ingrid en Petros bedankt!

Geen Griekse barmhartigheid gevonden.

Albert
30-6-2018

Het appartement was prima. Het enige puntje was dat door de hoge luchtvochtigheid het erg muf stonk. De weg van het dorpje (1 straatje) naar de accommodatie is 200 meter en behoorlijk stijl. In deze accommodatie komen vooral mensen al vele jaren. Deze krijgen dan ook een duidelijke voorkeursbehandeling. Een grote tafel bij de bar is een week lang gereserveerd geweest met een bordje. Nadat ik er ging zitten werd ik verzocht om ergens ander te gaan zitten. Het is een kliek waar je niet makkelijk tussen komt. De man achter de bar is erg vriendelijk, daarentegen is de vrouw een enorme hork. Diverse impulsieve opmerking gehoord waarvan ik vind dat dit niet kan tegenover gasten. Ook met je rug naar de gasten toe zitten in de hoop dat je weg gaat is nieuw voor mij in het mooie Griekenland. Corfu is wel een prachtig eiland. Helaas vol met huisvuil waardoor overlast van stank en vliegen enz. Leuk maar het blijft bij 1 keer.

Nooit meer

Anita
29-6-2018

Wij hadden een studio geboekt bij touroperator en werden snachts om 02.15 gedropt bij ons appartement. Het leek een puzzel midden in de nacht zoek je slaapplaats. 58 treden naar beneden en ja gevonden. Niet geschikt voor mindervalide stond in de beschrijving.. Ik heb nu dus een stempel op me gedrukt terwijl ik normaal goed functioneer. Er is een restaurant annex bar bij maar die waren soms gewoon dicht,en toen ik informeerde over wat kost de mezes avond kreeg ik op een niet zo leuke toon te horen dat het vol was. Daar dus helemaal niets gebruikt. De gasten die er al jaren komen werden wel leuk en gezellig te woord gestaan door de mevrouw achter de bar. De verlichting toen we aankwamen waren er een paar lampen stuk die werden wel de volgende dag gemaakt. Schoonmaak vonden we niet geweldig, het rooster in de douche was heel erg stoffig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.