Appartement Sunflower

Appartement
Appartement Sunflower
8,2

242 reviews over Appartement Sunflower in het Nederlands

Prachtig groen eiland met lieve mensen!

Angelique Heijnen
16-6-2018

Leuke appartementen, dicht bij centrum maar heerlijk rustig gelegen. 2km maisonnette ruim zeker voor Griekse begrippen. Ook servies voldoende aanwezig. Schoonmaak 3x per week. Zwembad stelt niet echt veel voor maar strand is op loopafstand. Wel een klimmetje van en naar dorpje, maar voor mensen die goed ter been zijn prima te doen. Bij Poseidon (aan het strand) gratis bedje en parasol, mist je een consumptie afneemt. Is ook heerlijk te lunchen. Heerlijk gegeten o.a. bij Sebastian's Taverna, Stevens on the hill , maar Thalassa aan het strand werd onze favoriet. Heerlijk verse producten en alles in de houtoven bereid samen met het uitzicht en de bediening een 10. Reserveren is wenselijk anders kan het wel een vol zijn. Het dorpje is klein en knus, van alles wat. Wil je meer van het eiland zien dan is een auto huren aan te raden. Mooie plekjes natuurlijk Corfu Stad en Paleokastritsa, maar ook Sidari en Pelekas zijn aan te raden.

Genoten!

Esther
17-5-2018

Net een heerlijke vakantie achter de rug bij Sunflower! Corfu is een prachtig eiland met oneindig veel mogelijkheden voor elke doelgroep. Na een hele dag strand, stadjes of touren is het een dikke aanrader om gezellig bij de poolbar te gaan zitten. Petros en Ingrid zijn ontzettend gastvrij en maken er een complete ervaring van. Vergeet niet te genieten van Ingrid haar kookkunsten en met een beetje geluk heb je er een prachtige muziekavond verzorgd door Petros bij.

Heerlijk paradijsje.

Rinus
16-5-2018

Prachtig kleinschalig complex. Mooie ligging. Zeer gezellige bar restaurant.

Geweldig

Kelly Engelbart en familie
29-4-2018

Wauw Wat een top vakantie hebben wij hier gehad zeg! Wat een gevoel van thuis komen. Het eten is top Pedros en Ingrid een dikke buiging voor hun, zo gast vrij en behulpzaam ze hebben een plekje in ons hart gekregen. Kamers zijn prima wel een beetje gehorig en wat smoezelig maar dat komt door het klimaat en omdat we aan de berg vast zitten waardoor het dus wat vochtig blijft. Naar het stadje beneden is wel een beetje pittig maar je maakt jezelf een klein beetje boos en je bent zo weer boven. 1 tipje sla vooral het Eten bij Ingrid niet over!!! Ze kan heel goed koken en met allemaal verse producten. Wij hebben van onze vakantie genoten en komen hier zeker terug. Liefs ons allemaal.

fantastisch

Doal'n
26-12-2017

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam

Helemaal fantastisch

Bloem
12-12-2017

Het was een geweldige vakantie met heel veel plezier!! Hele aardige medewerkers, een leuk zwembad en fijne accomodatie!! Leuke vakantie dus!!

Geweldig

Seyda
12-12-2017

Een vakantie om niet te vergeten met zowel jongere als oudere kinderen.

Genoten

Lenzo Groen
23-10-2017

Ligging is mooi en redelijk centraal. Je kan met een auto in drie dagen alle hoeken van het eiland bezoeken. Waarbij voor ons bezoek aan Palaiokastritsa (snorkels mee) en het kasteel wat er ten noorden van ligt een mooie combi is. We hebben ook boottocht bij Kapitein Spiros gedaan en was een zeer leuke ervaring.

Appartementen waren vochtig net zoals buiten. Handdoeken drogen lastig. Zwembad was koud, als het in de zomer heet is zal dit wel meevallen. Niet super luxe, maar daar is de prijs ook naar.

De tapas en "het laatste avondmaal" van Ingrid waren overheerlijk en Petros is een super vriendelijke man, die voor de nodige sfeer zorgt. Een goed stel. Echt een aanrader wat ons betreft. Ook in het restaurant Sebastiaans hebben we lekker gegeten. Ga niet naar restaurant Delphi.

Eenvoudig maar bere gezellig.

Breevaart
14-10-2017

Vanuit het dorp een behoorlijke klim van ca. 100 mtr. Naar het appartement

Fantastisch was de 3e keer en gaan in 2018 weer

Sven en Lydia
14-10-2017

De sfeer, omgeving, ligging en uiteraard de lieve hardwerkende mensen ( Petros en Ingrid zijn geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunflower in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunflower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunflower scoort een 8.23 uit 10 op basis van 242 reviews.