Appartement Summer Dream

100 reviews over Appartement Summer Dream

• 2019
    7Fer29-09-2019

bedwandzen

Bedwandzen appartement C helaas net na vertrek de beten oogemerkt

Gereisd met partner in september 2019

• 9nicole bijdam27-08-2019

Heerlijke plek!!

rustig gelegen, vlakbij het strand van agios gordios. 3x per week schoonmaak inclusief schone lakens , wij hadden het grotere appartement met een ruim balkon . je mag gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen sea breeze, dit is ongeveer 1 minuut lopen. eigenaar is erg vriendelijk, spreekt nederlands , er staat water op de gang wat je kan kopen door geld in een bakje te doen. de bedden waren prima, zeker voor Griekse begrippen. ik kan deze accommodatie aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stinissen17-07-2019

Geweldig ☀️👍😄

Geweldig verblijf in appartement Summer Dream. Wij hadden een studio met airco Mooie rustige airco bij de prijs inbegrepen.Prachtig uitzicht op Zee vanaf balkon. Klein stukje naar de zee. En een klein stukje naar het dorp. Op het strand lekker op een bedje van Joyce en Seb. Elke twee dagen een schoon bedje. Nieuwe handdoeken en een frisse badkamer koffiezetapparaat en waterkoker en oventje aanwezig. Vassilis en Maria geweldig attente eigenaren. Vragen regelmatig of alles naar wens is . Wij vonden Agios Gordios een van de mooiste plekken van het eiland. Al met al heerlijke vakantie .

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Albert12-07-2019

Mooi en rustig gelegen appartement, super locatie.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad in een studio van Summer Dream. Het is een mooi gelegen plaatsje, voor ons de mooiste plek van Corfu waar alles kort bij is zoals zandstrand, super helder zeewater, restaurants aan het strand en in de gezellige winkelstraat met diverse supermarkten, kleding en souvenirwinkels waar je tot zeker 23.00 uur kon shoppen. Geen opdringerige mensen die je in hun restaurant willen hebben.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gerda16-06-2019

Heerlijk genoten! Aanrader!

Een fijn schoon appartement waar alles aanwezig is. (zelfs handdoek, theedoek en (af)wasmiddel aanwezig. Het kleinschalige appartementencomplex ligt zeer dicht bij het strand. Vanaf het balkon kijk je zo naar de zee en de mooie zonsondergang. Normaal gesproken boek ik altijd mijn reizen via een reisorganisatie maar omdat er nu niets beschikbaar was heb ik rechtstreeks bij Summer Dream geboekt. Ook het taxivervoer van en naar het vliegveld heb ik via de eigenaar, Vassilis geregeld. Taxichauffeur stond zowel heen als terug al op ons te wachten. Bij aankomst bij Summer Dream stond Vassilis ons al op te wachten wat ons een welkom gevoel gaf. 3 keer per week schoonmaak en handdoeken maar deze konden ook extra gevraagd worden. Ook de omliggende restaurants waren super. Eten was heerlijk. Voor ons was dit echt een heerlijke ontspannende vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Maria17-05-2019

Een hele fijne plek om lekker uit te rusten

Een fijn appartement, gedateerd maar alles aanwezig. Ook het afwasmiddel, zeeppompje, theedoek en vaatdoek. Fijne bedden, goede verduistering, een heerlijke rustige plek. Het ophalen bij de uitstapplaats van de bus als je in het donker aankomst is heel prettig. Een bakje aardbeien, sap en water in de koelkast is een leuk welkom. In de gang een rek met flessen water, 6 voor €1,50, scheelt een hoop gesjouw ;) Goede WiFi! De eigenaren goed te bereiken. De ligging is perfect, winkels ( ga naar de Gee Bees) strand en restaurantjes op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Ronald en Ingrid05-10-2018

In september twee weken geweest met vrouw en dochtertje van 15 maanden (tweekamer-appartement). Zeer vriendelijke en attente eigenaar, die ook nog eens prima Nederlands spreekt! Bij aankomst was de koelkast al gevuld met een fles water en vers fruit. Flessen water staan klaar bij het complex en kunnen gewoon gepakt worden door geld in het potje te doen. Bedden hebben (voor Griekse begrippen) comfortabele matrassen. Gratis airco en gratis kluis aanwezig. Schoonmaak drie keer per week, voldoende schone handdoeken. Heerlijk ruim balkon met zeezicht. De appartementen zijn rustig gelegen tussen het groen en op slechts 5 minuten lopen van het heerlijke zandstrand, het gezellige centrumpje is op minder dan 10 minuten lopen. Zwembad bij de buren (Sea Breeze hotel) kan gratis gebruikt worden. Prettig was dat we onze huurauto konden parkeren op het eigen terrein van Summer Dream. Fantastische tijd hier gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Gerda28-07-2018

Wat een geweldige plek!

Prima appartement. Op een rustige plek. Ruim en schoon met alle faciliteiten en prima service. Er wordt zelfs 3x in de week schoongemaakt. Elke keer met schone handdoeken en 1x met schone lakens. We mochten tegen vergoeding het appartement ‘s avonds pas verlaten i.p.v. ‘s morgens half 11. Er stond sap, water en fruit klaar bij aankomst. Het uitzicht is prachtig vanaf het balkon. De mooiste zonsondergangen! Dorpje en strand zijn op minimale loopafstand. Dat vinden wij ideaal! We bevelen taverne Theodores aan, beneden op t strand. Je kunt er heerlijk eten, zeer vriendelijke familie met een prachtig verhaal. Zonnebedjes kun je t beste huren bij Joyce en Seb. Zij verlenen je eveneens prima service met name een schone, ruime plek. We komen hier zeker weer terug! Alle minpuntjes in andere reviews over Summerdream worden overtroffen: het is er uitstekend vertoeven!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8W. Buding24-07-2018

Prima appartement.

Mooi gelegen appartement. Vlak bij het strand. Schoonmaken en service is prima. Wel stoelen waar je niet relaxed op kunt zitten en het gemis aan een zitbank. Wel wat meer passerend verkeer ( brommers en wat auto's ) langs het appartement dan vorig jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Saskia17-06-2018

Heerlijk!

Wat een heerlijke plek! Mooi ruim appartement, heerlijk schoon en alles wat je nodig hebt is er. Alle (6, een kleinschalig complex) appartementen hebben ruime balkons met uitzicht op de zee en het ruikt er heerlijk naar de bloeiende Toscaanse Jasmijn. Het enige nadeel van dit balkon waren de muggen 's avonds, waardoor je er na zonsondergang bijna niet kunt zitten. De eigenaar (die goed Nederlands spreekt!) is vriendelijk en hulpvaardig. Het strand is maar een minuutje lopen. Op het strand zijn gezellige kleine authentieke tavernes en er is een heel gemoedelijke sfeer. Je kunt er prima eten. Ik maakte graag gebruik van de ligbedden en parasols van Joyce en Sem, die alle gasten kennen en op hun spullen passen. Al met al is het hier heerlijk, met veel rust en Zen momentjes. Ik zal hier zeker nog een keer terugkomen

Alleen gereisd in mei 2018

Appartement Summer Dream info