Appartement Stevens on the Hill

GriekenlandCorfuAgios Gordios

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Stevens on the Hill voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Stevens on the Hill

• 9lisajetten11-08-2012

Heerlijke plek!

Twee weken bij Stevens geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. De kamer is netjes met mooi uitzicht, mooi zwembad en het eten bij Stevens is ook erg goed. Leuk en vriendelijk personeel. Over het algemeen veel vaste (Engelse) gasten maar allemaal vriendelijke mensen. Agios Gordis is een leuke kleine badplaats met voldoende supermarktjes waar je brood kunt halen en leuke restaurantjes. Romantic Palace aan het strand ook een aanrader! Drie cocktail/lounge bars waar je 's avonds gezellig kunt zitten. Prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Paleokastritsa en Peroulades (Cape Drastis) erg mooi! Ook een leuke tip, Vidos Island, een eiland bij Corfu. Gaat elk uur een bootje naar toe. Drie leuke stranden (verwacht geen bounty stranden) en vanaf hier een mooi uitzicht op Corfu Stad.

• 8Peter van Bokhorst10-08-2008

een weekje ontspannen

Prima appartementen tegen een redelijke prijs. netjes en keurig ingericht. wij zaten in een bijgebouw (net nieuw). Het is gezelliger om in het hoofdgebouw te verblijven. Rustig gelegen met zeer mooi zwembad. Personeel erg vriendelijk en een uitstekend restaurant (in verhouding met de rest). Het strand ligt op loopafstand (5 minuten). Als je bij de appartementen comlex seebreeze het strand op loopt, rechtsaf en na 50 meter is een nederlandse bedden verhuursters. Ze is herkenbaar aan het tafeltje met tijdschriften en strandbenodigheden. Alles mag je gratis gebruiken. Bovendien ligt dit gedeelte van het strand er keurig bij. Stevens en strand een aanrader. Een auto is handig, want Agios Gordis heb je snel gezien. goede restaurants: Thassalan (naast sea breeze) en Alobar!

Appartement Stevens on the Hill info

Veilig betalen met