Hotel Sea Breeze Beach Hotel

GriekenlandCorfuAgios Gordios

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sea Breeze Beach Hotel voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Sea Breeze Beach Hotel

• 9Marnix04-06-2012

Puur genieten

In de meivakantie van 2012 hier een week verbleven met het gezin. Heerlijke plek, direct aan zee op een van de mooiste plekjes van Corfu. In mei was het nog vrij rustig in Agios Gordios, dus lekker genoten van de rust. Heerlijk zwembad met een apart kinderbadje. We zaten in de zeer ruime maisonette met 2 slaapkamers, 2 badkamers (met bubbelbad), woonkamer met ingericht keukentje etc... 3 x per week schoonmaak. Uitzicht op zee, noem maar op. Niet echt goedkoop, maar absoluut waar voor je geld. Voor herhaling vatbaar. E.e.a. wordt gerund door de 2 broers Vasilis en Yannis.

• 9Maaike08-10-2009

Geweldige ligging, relaxed.

Wij hebben in september 1 week in het bijgebouw doorgebracht, helaas, omdat er voor 2 weken geen plaats meer was. Wij hebben een zoontje van 3 en voor een gezin met een kind van deze leeftijd is het een zeer geschikte accomodatie. Direct aan het grote zandstrand, een heerlijk zwembad met een groot kinderbadje, waar je als ouders relaxed naast kunt gaan liggen. Er is een klein speeltuintje voor de kinderen en er is een goed restaurant bij het appartement met vriendelijke mensen in de bediening. Vanuit Nederland kun je alleen via internet boeken en dan kom je automatisch in het bijgebouw en dat is prima. Het hoofdgebouw ziet er nl. van buiten niet zo mooi uit. Er zitten weliswaar veel Engelsen, maar wel "nette", geen gelal en veel drank. Goed en gezellig eten kun je bij Sebastian Taverne in het dorp (ook beloopbaar vanaf Seabreeze).

Hotel Sea Breeze Beach Hotel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met