Hotel Romantic Palace

8Fantastisch

43 reviews over Hotel Romantic Palace

• 2018
    10Joke23-04-2018

een hotel wat voelt als thuiskomen

Dit is een fantastich hotelletje, verwacht geen luxe, maar het is zo gemoedelijk en het eten is uitzonderlijk goed, alles uit eigen tuin , eigen veestapel en wijn van hun eigen land. het word gerund door de familie Pangalis, Michael en zijn vrouw Anna( een fantastische kokkin)en hun kinderen Alex, Akis en Stella Romantic Palace ligt direct aan het strand en s avonds kun je daar op het terras genieten van de mooie zonsondergang. En Romantic Palace ligt ook in het kleine maar gezellige centrum.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

9Bernard Vogelzang04-09-2017

Fantastische week gehad !!

We hebben een super week gehad, de hele familie is zo vriendelijk daar als we weer naar Corfu gaan we zeker weer naar Romantic Palce. We hadden kamer Vip 2 deze heeft een groot dak terras waar je over het hele dorp en de zee kan kijken. Echt een aanrader. Wat wij ook heel leuk vonden was de Griekse avond die door de familie georganiseerd word.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Cor en rika18-08-2017

Geweldig hotel

Lekker eten door mama gemaakt

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Ankie24-05-2016

Geweldig!

In het begin van mei ben ik samen met mijn moeder hier geweest, dit was de tweede keer op Corfu en ook de tweede keer in dit hotel. We hebben er weer ontzettend van genoten en komen ook zeker weer terug. De familie was zoals we gewend waren van vorig jaar nog steeds erg vriendelijk en gastvrij. Ook waren de kamers gerenoveerd en dit zag er erg goed uit. Het eten bij het hotel is ook ontzettend lekker, wij hebben hier elke avond onze buikjes heerlijk gevuld. Ik wil Romantic Palace echt aanraden voor iedereen!

Alleen gereisd in mei 2016

• 4ap27-02-2016

nooit meer!

We hebben geen oog dicht gedaan in dit hotel vanwege de gehorigheid. Klagen bij de eigenaar had geen zin aangezien je meteen als een zeurende toerist werd gezien. In eerste instantie zei de eigenaar dat er nog nooit klachten zijn geweest later zei hij dat ze overlast altijd proberen op te lossen (dus toch bekend met gehorigheid?) Bij ons werd er niets opgelost. Touroperator loste het probleem ook niet op, zij gaven overigens toe dat de eigenaar nogal een nukkige man kan zijn. Slijmen bij de toeristen kan hij als de beste maar zodra je met een probleem komt krijg je een geheel ander persoon te zien! Verder werd het strand voor het hotel totaal niet bij gehouden, je kon plaats nemen tussen de vuiligheid en kapotte parasols. Helaas hing er in het dorpje een grimmige sfeer. Weggegooid geld helaas deze vakantie! Van een aantal positieve reviews weet ik dat ze door vrienden van de eigenaren geschreven zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Patricia20-09-2015

Een heerlijke vakantie

We hebben twee weken gelogeerd in Romantic Palace bij Anna, Michael en kinderen. Wat een fantastische vakantie. Het hotel is kleinschalig, nog wat ouderwets maar o wat wordt je blij bij deze familie. Niets is teveel. Ze hebben echt alles voor hun gasten over. Anna kan heerlijk koken en Michael en zijn zoons zorgen voor heel veel aandacht en plezier. 2x Per week organiseren zij een Griekse avond. Wie zin heeft leert van Michael de sirtaki. Slechts 3 treetjes af en je bent op het strand. Iedere avond genieten van de ondergaande zon. Dit plekje is een klein paradijsje.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Suzanne van Asperdt04-09-2015

Geweldig! Wat een lieve familie.

Heerlijk hotel en natuurlijk ook Grieks restaurant. Corfu is mooi groen in vergelijking met alle andere Griekse eilanden. We werden met open armen ontvangen voor de familie Pagalis. Daarna werden we naar onze kamer gebracht.

Voor heerlijk eten zit je hier ook goed. Voor 12,50 heb je hier al een heerlijke en grote maaltijd. Op dinsdag en vrijdag hebben ze altijd een Griekse avond... Echt een must!

Echt een dikke aanrader in Agios Gordios;-)

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Ankie08-06-2015

Fantastische plek!

Ik ben met mijn moeder hier geweest en we hebben werkelijk een heerlijke tijd gehad. Het hotel ziet er goed uit en ligt pal aan het strand. De familie is uiterst vriendelijk en geen moeite is te veel. We hebben ook elke avond in het hotel gegeten omdat het echt heerlijk was. Het eten kwam van hun eigen boerderij en was dus heerlijk vers en biologisch. Echt een aanrader!

Gereisd in mei 2015

• 9Ineke18-09-2013

Aanrader!

Hotel Romantic Palace is super gelegen; meteen aan het zandstrand van Agios Gordis. De eigenaar toont zich een echte gastheer en zijn vrouw kookt heerlijk eten. Wij hadden via een last minute een familiekamer met z'n tweeën. Dit was een heel ruime kamer. Iedere dag schoonmaak. De douche was relatief klein en een beetje onhandig douchegordijn, maar dat deerde ons niet. De prijzen voor drank zijn in het restaurant van het hotel iets duurder dan bij de andere restaurants. Ligbedjes voor het strand zijn gratis, parasol kan je zelf pakken in het hotel. Agios Gordis zelf is niet meer dan een lange winkelstraat . De sfeer wordt vooral bepaald door een reeks restaurantjes langs het strand. Er heerst een relaxte sfeer, rustig publiek. Veel Scandinaviers.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Marianne en Martin Nieuwenhuis10-06-2013

Topper

Romantic Palace is rustig hotel direct aan een mooi zandstrand. Eenvoudige maar prima schone kamers. Eten in het restaurant is super, net als de gastvrijheid van de eigenaar en zijn familie. Anna, Michael, kinderen en medewerkers doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. In omgeving mooie wandeltochten te maken. Vraag Michael om tips!

Gereisd met partner in juni 2013

Hotel Romantic Palace info