Appartement Pelagos

Appartement info

Meer appartement info

57 reviews over Appartement Pelagos

• 9Roy18-07-2016

Geweldig, rust, uitzicht alles top.

Super appartement, schoon en verzorgd met een verschrikkelijk mooi uitzicht. Het blijft een ideale plek om naar toe te gaan op dit prachtige eiland, min punten kan ik niet noemen voor dit kleine appartement.

Mary, Owner, 02-07-2017

Dear Roy,

Thanks for your review! Very much appreciated!

Looking forward to hearing from you soon, Mary

Gereisd met partner in juli 2016

• 9HansT08-07-2016

prachtige locatie en enorm gastvrij

Geweldig appartement, wel en stukje lopen naar het centrum, maar...daar heb je dan ook een geweldig uitzicht voor en natuurlijk een leuk appartement. De gastvrouw is enorm vriendelijk en behulpzaam

Mary, Owner, 02-07-2017

Dear Hans!

Thank you so much for your review and kind words!

Looking forward to meeting you soon, Mary

Gereisd met partner in juni 2016

• 10westerhof12-06-2016

rust,ongelooflijk mooi uitzicht,perfecte kamer

als u een appartement zoekt voor rust, en als je op bed ligt , je hebt de deur los met hor ervoor ,hoor je de zee op de achtergrond erg fijn een heerlijk appartement ,die ongelooflijk schoon is,en als je op het balkon zit een ongelooflijk mooi uitzicht hebt. wij hebben er geen woorden voor,zoek maar eens een andere vakantie en locatie die dit kan overtreffen. ook de complimenten aan mary,je voelt je thuis en van haar lach word je vrolijk van. dus wij raden dit appartement echt bij iedereen aan,weet zeker hier krijg je geen spijt van.

Mary, Owner, 13-06-2016

Dear Hans and Hettie!

Thank you so much for your good words! Your visits again and again all these years means a lot to us :)

Take care and see you soon! Mary

Gereisd met partner in mei 2016

• 9ter avest01-10-2015

klein paradijs

Het is letterlijk een klein paradijs,geweldig uitzicht,lekker rustig,het appartement is erg schoon,en wat ook fijn is lekker altijd warm water. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam,en altijd vrolijk. Het uitzicht is zo prachtig! Je geniet elke avond van de mooie zonsondergang. Je hebt uitzicht op de zee, de omringende bergen en het plaatsje Agios Gordis.

Mary, Owner, 03-12-2015

Dear Hans and Hettie!

Thank you for writing a review for us and your kind words! It's a great pleasure and honour to be your hostess for the 6th time in Corfu!

See you in few months again! Mary and family

Gereisd met partner in september 2015

• 10Anouk30-04-2015

Prachtige plek!

Zeer mooi appartementencomplex met erg mooie en zéér schone appartementen. Aan alles is gedacht, je komt niks te kort. Goede horren (ook verduisteringsdeuren), warm water, alles is in orde.

Het uitzicht op zee is adembenemend.

Het complex(je) ligt tegen de berg aan op loopafstand van een klein dorp. Persoonlijk vonden wij deze kant van het eiland (midden-west) het mooist. Corfu-stad ligt op 15 minuten met de auto.

Als je een mooi, rustig gelegen appartement zoekt, hoef je niet verder te zoeken.

De eigenaresse is vriendelijk en niks is haar te veel gevraagd.

Mary, Owner, 03-12-2015

Dear Anouk,

Thank you for your review and description of the area. I'm so pleased you enjoyed it here and had a nice holiday!

Looking forward to meeting you again, Mary

Gereisd met partner in april 2015

• 10Veltman25-07-2014

Er is geen mooiere plek..

Voor de 6e keer zijn wij weer te gast geweest in het appartementencomplex Pelagos tegen de heuvel in Agios Gordios. Bijna 3 weken hebben wij heerlijk kunnen genieten van o.a. het prachtige uitzicht over zee vanaf de balkons, het Super Schone en aan niets ontbrekende 2-kamerappartement en de weer prachtige bloeiende tuin waar Mary en haar moeder Eleni zo ontzettend veel energie in steken. Bedankt Mary en Eleni, het was weer Fantastisch!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10BertS0011-07-2014

Wauw, wat een prachtige plek

Mary heeft hier een klein paradijsje gecreëerd, wat een prachtplek! Alles is zo goed als nieuw, de privacy is geweldig en wat een uitzicht vanaf de balkons over zee! Een hele prettige bijkomstigheid is dat er overal horren in zitten en dat de luiken het lekker koel houden (en donker om te slapen). De kamers zijn ruim, de schoonmaak top, de tuin is prachtig, hier wordt met veel liefde gewerkt. Voor Mary is geen moeite te veel en ook via haar een auto huren is het toppunt van gemak. Nog nooit eerder in Griekenland hebben wij zo'n compleet appartement op zo'n mooie plek gehad. Die onderscheiding is helemaal terecht, van ons een dikke 10, ontdek het zelf!

Mary, Owner, 13-07-2014

Dear Bert and Iris, Thank you so much for your review and your kind words! We are very pleased that you enjoyed the place and relaxed in your apartment so much. Mum is indeed very proud of her lawn and the gardens and we try to stay on top and offer qualitive service for customers like you. Thank you once again, see you next year! Mary and Eleni

Gereisd met partner in juni 2014

• 9joke van der kamp15-06-2014

Geweldig! Alles is er geweldig

We hebben genoten van een appartement met een groot balkon met uitzicht op zonsopgangen boven zee. Er is ook nog een kleiner zijbalkon. Geweldig! Alles is er geweldig: het appartement is ruim, licht en schoon. Prima bedden, verduisterende luiken en goede horren die de muggen buiten houden. De jonge eigenaresse Mary is aardig en houdt alles heel precies bij, ook de prachtige tuin rondom het rustige kleinschalige complex. Pelagos apartments ligt net buiten Agios Gordios. 's Avonds de afdeling naar het dorp, zo'n tien minuten lopen, lekker eten in een taverna, en daarna de klim omhoog, twintig minuten, best zwaar, maar na een late maaltijd juist goed voor de spijsvertering.

Mary, Owner, 16-06-2014

Dear Joke! Thank you for your time writing this review and your kind words. I'm sure people will find your review useful too. See you next time! Take care, Mary

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Anna06-05-2014

een geweldige plek

Wij hadden een heerlijke week in Pelagos apartments. De studio is ruim genoeg voor twee, superschoon en het uitzicht is adembenemend. Het kleinschalige complex is rustig gelegen tegen de heuvel, het dorp beneden met winkles en tavernas dichtbij. Mary is een geweldige gastvrouw, vriendelijk en behulpzaam. Een van de mooiste plekken van het eiland!

Dear Anna,

Thank you so much for your kind words and the excellent ranking! We really do appreciate it and makes us work harder to stay on the top. Greetings from sunny Corfu ;)

Gereisd met partner in april 2014

• 9René31-08-2013

Mooie en rustige locatie

In juni met z'n tweeën een week in Pelagos Apartments verbleven. Het is een kleinschalig appartementencomplex met mooie tuin aan de rand van Agios Gordios, gelegen tegen een heuvel met prachtig uitzicht over de baai. Faciliteiten zoals bar en zwembad zijn niet voorhanden. Wie echter op zoek is naar een rustig verblijf, is hier aan het juiste adres. Een beetje een steil binnendoorpad brengt je vanaf het complex naar een mooi klein strandje aan zee. Agios Gordios zelf is een leuk, klein plaatsje. Verwacht geen bruisend uitgaansleven, maar horecagelegenheden zijn er desalniettemin voldoende.

Dear Rene,

Thank you for writing this useful review for us and our Town generally. It was a very pleasant surprise that you entered our parking that day asking for a room :) I hope you're both fine and enjoying your holidays hiking somewhere in Greece! All the best, Mary

Gereisd met partner in juni 2013

Appartement Pelagos info