Appartement Panorama

Meer appartement info

142 reviews over Appartement Panorama

• 10schifano steve08-08-2014

Topper, onvergetelijke vakantie

Was ons eerste bezoek aan Corfu, en we waren wat bang door de negatieve reacties over gezinnen met kinderen, aangezien we er drie hebben. Maar we zijn daar super goed ontvangen door Spiros en zijn vrouw Dina!!! Zelfs onze hond was er meer als welkom. Zwembad super proper en niet te druk. Super ligging en super zicht van het balkon van onze kamer. Enig minpuntje misschien, is de keuken, en de toestellen, is niet echt geschikt om te koken voor vijf.

Laat je ook geen excursies aansmeren door de mensen van touroperator, of andere, vraag het eerst eens aan Spiros, en met de scooters kan je ook veel doen.

Een aanrader, wij gaan terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9jmverboom01-08-2014

panorama is een echte aanrader!

We sluiten vandaag een 14 daags verblijf af bij Panorama. Met dank aan Spiros en Dina. Spiros een zeer attente gastheer en Dina die fantastisch kookt!! we hebben genoten van de omgeving en het appartement. Bij aankomst bleek dat we een te kleine studio hadden geboekt- geen probleem. Spiros had binnen een dag een groter appartement, met een kleine bijbetaling. Ook voor uitgaanstips, bezienswaardigheden etc, was hij altijd beschikbaar. Wij herkennen helemaal niets in onderstaande (oudere) omschrijvingen> Kortom: zeer aan bevelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8hellen verwey21-06-2014

geweldige vakantie

Vandaag thuis gekomen na een week te hebben genoten van de gastvrijheid van Spiros en Dina. Erg mooi uitzicht, mooi zwembad, ruim appartement(niet nieuw wel schoon) Vriendelijke gastheer en gastvrouw, smakelijk eten kortom een prima plek om even helemaal bij te komen. Het enige nadeel is de steile berg die je op moet als je uit het dorp komt maar gelukkig heeft Spiros scooters te huur voor 10 euro per dag. Een prima prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9roelof13-05-2014

Appartement met een fraai uitzicht over de baai

De ligging en uitzicht, met name vanaf de bovenste verdieping was erg mooi. Het appartement is ruim van opzet maar eenvoudig van inrichting. De bedden liggen uitstekend. De kwaliteit van de douche en het toillet zijn, net als op veel andere plaatsen op Griekse eilanden, niet royaal. Met name de waterdruk liet nogal eens te wensen over. Wij hebben een zeer positief gevoel overgehouden aan ons verblijf bij Pannorama.

Gereisd met partner in april 2014

• 7Ilse Stap08-10-2013

Wat een uitzicht!

Elke dag wakker worden met het uitzicht wat ook terug te zien is op de foto is heerlijk! Qua inrichting is het nogal oud en klein (iig voor ons lange hollanders ;-)). Met klein bedoel ik laag aanrecht en krappe douche. In ons appartement was dat eigenlijk aan vervanging toe! 1 van de studio's die toevallig hebben gezien, was het aanrecht hoger en de vloer mooier. Nou hadden wij samen een 4 pers appartement wat dan wel weer heel ruim was verder. Spiros en Dina zijn aardige behulpzame mensen. Wat betreft locatie is het zeker een aanrader, maar als je meer luxe wil niet. We hadden ons er wel een beetje op ibfesteld, want: what you see is what you get(op de foto's), dus wel een heerlijke tijd daar gehad. Tip: huur een scooter bij Spiros, zo kun je overal naar toe en zie je veel van het eiland(10-15 euro per dag en volledig verzekerd). En ga eten bij Tacerne Sebastian, Linda's of Palace Romantica(op vrijdag net Griekse dans)!

• 8Siemie03-10-2013

voor herhaling vatbaar!

Ligging is precies zo als op de fotos. Zou volgende keer wel een groter appartement kiezen in het nieuwste gedeelte. Daar is veel ruimte, mooi ingericht! Spiros en Dina erg vriendelijk! .

Alleen gereisd in september 2013

• 10Ellen van der Lugt01-10-2013

fantastische plek

Appartementen panorama in Agios Gordios, zijn prachtig ook schitterend gelegen, wat een uitzicht, wij vinden t na t eiland met de scooter te hebben gereden t mooist gedeelte van t eiland met aan deze kant de mooiste zandstranden, ook de eigenaar Spiros met zn vrouw Dina zijn ontzettend gastvrij en we hebben er heel wat gezellige avondjes gehad, met een heel leuk contact met Spiros, Kortom we komen zeker terug naar dit zalige plekje,van Ellen en Willem van der Lugt

Gereisd met partner in januari 2013

• 5zonnebloem17-09-2013

Niet erg hygienisch

Appartement heeft een geweldig uitzicht op zee, en de eigenaresse kan heerlijk eten klaarmaken. maar dat is dan ook het enige positieve. De Panaorama appartementen is klein, oud en vies. Wij, 2 volwassenen en 2 kinderen, zaten hier 8 dagen. We hadden 8 dagen hetzelfde beddengoed en 8 dagen dezelfde handdoeken. Schoonmaken werd niet gedaan, alleen werden elke dag het prullenbakje in de badkamer en in de keuken geleegd. Agios Gordios is een klein dorpje waar verder niets te beleven valt. Paar supermarktjes en een paar restaurantjes. Huur dus een auto. Appartementen staan op een steile heuvel, het is dus een hele klim om steeds in je appartement te komen. Eigenaar is aan de bar erg scheutig met het volgooien van zijn klanten, waardoor iedereen de volgende dag klaagt over het veel te veel drinken en de hoge rekening.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8dannyvangalen17-09-2013

Leuk complex

Leuk appartement, Spiros is gewoon een relaxte gast. We kwamen aan en hij laat je even wachten omdat de kamers nog schoon werden gemaakt rond 1 uur middags, prima dan bestel je wat te eten drinken aan de bar

scooter kan je bij hem huren: 15€ all risk of in het dorp beneden

Quad 300 cc kan je in het dorp huren, neem dan de rode, die heeft meeste kracht, 45€ voor een dag

jetskieen kan het dichtsbij bij Glyfada, 40€ kwartier, 70€ half uur

we zijn naar de Pantokrater geweest, anderhalf uur rijden met quad en Corfustad oude fort, 3 kwartier rijden.

Eten is lekker bij Sebastians, Linda's en Romantic Palace, maar ook andere leuke tentjes.

Dorpje heeft 2 pinautomaten, 1 zit wat meer naar het strand toe aan de linkerkant

Prima vakantie verder, geluk met het weer gehad, nu is het 5 dagen regen....

• 10Kees en Hennie15-09-2013

Top appartement...

Appartement Panorama is in een woord gezegd TOP.

Spiros en Dina zijn echt topmensen. Het eten daar, perfect, compliment aan Dina. Wij zaten in een studio A kamer 5, echt niets op aan te merken.

De verhalen die worden verteld over Spiros, sorry maar ik weet niet hoe mensen hier op komen, ze helpen je van alle kanten, zijn ontzettend vriendelijk.

Als we weer naar Corfu gaan, zeer zeker weer naar Spiros en Dina.

Appartement Panorama info

• Aantal personen2 tot 4