Appartement Panorama

142 reviews over Appartement Panorama

• 2018
    8Charlotte01-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Supermooie locatie, appartementen zijn inderdaad wat getadeerd maar aangezien wij bijna nooit in het appartement waren hebben we ons daar absoluut niet aan gestoord. Wel erg ruime appartementen, ruim balkon met een prachtig (panorama) uitzicht op de zee en de groene bergen eromheen. Genoeg eetgelegenheden aan het strand en in het dorpje aan zee, de wandeling terug naar boven is wat minder.. We hebben hier 4 dagen geboekt, maar hadden hier prima langer kunnen verblijven. Een auto is inderdaad wel een must.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Sjonnie19-05-2017

Qua ligging een aanrader, de accomodatie niet

Ligging is geweldig met een fantastisch uitzicht. Dorp ligt mooi centraal op het eiland, dus ideaal om het eiland te bezichtigen. Leuk strand met uitstekende eetgelegenheden. Auto huren is een must.

Appartement is karig uitgerust en gedateerd. Wie verzint het om een stopcontact achter synthetische gordijnen te verstoppen ? Alle waar naar zijn geld, maar badkamer en keukentje zijn echt aan vervanging toe. Bij het douchen komt het water in het putje buiten de douchebak omhoog, dus in no time is de badkamer door en door nat (dus spekglad). Kwaliteit van schoonmaken is ver onder de maat; bij aankomst was het servies ronduit vies, in de waterkoker kwamen brokken kalk los (werd wel opgelost) en de dode muggen lagen de hele week op de vloer. Eigenaar is aardig zolang je bij hem afneemt (eten, drank en autohuur). Doe je dat niet, dan keurt hij je geen blik waardig. Ook zijn vrouw en dochter stralen absoluut niet uit dat zij plezier hebben in hun werk.

Toch een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Nikky28-06-2016

het is steeds weer een beetje thuiskomen

dat uitzicht !! blijft ge-wel-dig !! en de gastvrijheid.... DIna's kookkunsten...Spiros en zijn vele tips en services..... het nog een beetje ongerepte van deze plaats... teveel om op te noemen...

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Joost d j16-07-2015

Relax! En enjoy

Wij hebben hier een top vakantie gehad, zoek je een relaxed gevoel dan is dit waar wij het gevonden hebben. Naar t strandje lopen via een steile weg, maar welke andere beweging heb je op vakantie? Prima te doen als je over een basis ccnditie beschikt en anders een tip om onderweg een drankje te doen bij robins nest.. Je kijkt je ogen uit eigenaresse is een Engelse hippie die honderduit kan vertellen. Eten bij het Griekse restaurant naast het strand een aanrader om een avondje te lachen om de lokale entertainment lees: vader doet een Griekse dans en zijn zoons moeten mee doen. Appartementen zijn schoon en basis ingericht met een prachtig uitzicht, waarom anders Panorama. Barretje aan het zwembad met bediening aan het bedje top!

Gereisd met partner in januari 2015

• 5kers05-07-2015

low budget appartementen complex

In boekverschijving staat 3 sterren. verwacht geen luxe..je slaapt en douche er.minpunten.schoonmaak geef ik een 4.ze gaan er alleen met een zeer vieze drijfnatte zwabber erdoor.toiletpapier moet je zelf kopen,word niet bijgevuld.zeer harde bedden.1x per week schone lakens..erg vieze toiletborstel..word ook niet vervangen..TIP in studioos leg handdoek voor de deur snachts..de meest vieze beesten komen onder de deur naar binnen snachts.uitzicht in studioos miniaal op zee.wij zagen een klein stukje zee.je keek meer op gebouwen en hoge bomen.en de steile weg om van de boulevard weer naar boven te lopen is ECHT steil met de hitte..pluspunten..het is heel heel mooi groen eiland met hele mooie baaien..aanrader is een bustocht over het noorden te maken..wel heel veel smalle haarspeldbochten.een belevenis..het eten en drinken is goed en goedkoop.mensen zijn zeer vriendelijk ze doen erg hun best om het je naar het zin te maken..we hebben 15 dgn genoten van het mooie zonnige eiland

Gereisd met partner in juni 2015

• 9s_vandenbroeck18-05-2015

een waanzinnig uitzicht vanuit appartement

supervriendelijke eigenaar, zeer behulpzaam, en altijd de vraag, hoe was je dag, kamers waren precies wat je nodig hebt, niet meer niet minder, maar wel fris, en alles werkte,..uitzicht was dus fantastisch, minpunt voor mensen die slecht ter been zijn, het appartement ligt aan een steile weg, ik loop prima, maar heb de hele week een scooter gehuurd, anders kom je niet ver, ook via de eigenaar, scooter was perfect, helm leek van een dump te komen , keuken inrichting, waterkoker, 2 pits electr gas, koelkast met vriesvakje genoeg borden en bestek, koekepan, grote soeppan en steelpan(groot) douche was vrij klein , gordijn plakt aan je billen zeg maar , maar Dat Uitzicht!!!! is ook echt zoals de foto's beloven!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Carine25-10-2014

Wat een uitzicht

Accommodatie erg aan te bevelen, was goed verzorgd, leuke mensen, goede keuken, ruime kamers en een prachtig uitzicht. De appartementen liggen hoger zodat je uitkijkt over Agios Gordios en een prachtig uitzicht hebt op de zee met 's avonds prachtige zonsondergangen. Jammer was dat het naast een hotelcomplex lag wat ( echt waar) knal roze geverfd is> Pink Palace. De eigenaar Spiros is een erg aardige man die voor ons onze favoriete Griekse muziek draaide. Dina, zijn vrouw zorgde voor voortreffelijke maaltijden. Maar zoals overal en altijd: als je zelf vriendelijk en niet veeleisend bent, heb je de vakantie van je leven.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 5Mi_Mi12-10-2014

Matig appartement op mooie locatie

De locatie en het uitzicht van de appartementen is prima. Verschillende restaurantjes, winkels en strand op loopafstand. Vanuit Agios Gordios is de rest van Corfu goed te verkennen, er gaat een aantal keer per dag een bus naar Corfu stad.

Over het appartement waren wij minder te spreken. Bij aankomst was de badkamer niet schoon en de vloer nat, bovendien stonk het er tijdens ons verblijf continu. De douchekop was stuk en als je ging douchen liep de hele badkamer vloer vol water. Ook de schoonmaak was erg laks en werd gedurende ons verblijf steeds slechter. We hebben in 10 dagen tijd maar 1x schone handdoeken en beddengoed gekregen. Enkel de prullenbakken werden dagelijks geleegd. Het interieur van het appartement is verouderd, maar wel toereikend en passend binnen de prijscategorie.

Het appartement zelf zouden wij niet aanbevelen, maar Agios Gordios zelf is een prima vakantiebestemming die wij zeker aanraden.

Gereisd met partner in september 2014

• 6Marcel12-10-2014

Mooi uitzicht

Aan het eind van het seizoen is goed te merken dat ook de eigenaar het zat is. Weinig gemerkt van al die gezelligheid. Kamers waren niet schoon en wel erg minimaal ingericht. Agios is verder leuk en prima uitvalsbasis. Het appartement ligt stukje van de weg dus (in oktober) lekker rustig. Wel erg mooi uitzicht.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Rutger Schuiling26-08-2014

Heerlijke uitvalbasis om Corfu te ontdekken!

Na het lezen van verschillende negatieve reacties waren wij erg benieuwd naar het appartement en de eigenaar. Conclusie na terugkomst, wij snappen de reacties niet echt. Al bij aankomst erg gezellig gehad met Spiros en tijdens het gehele verblijf vroeg ie hoe het is, hoe onze dag was geweest en dit alles onder het genot van een biertje en heerlijke muziek.

Het appartement is wat je kunt verwachten voor de prijs. Prima met een erg mooi uitzicht (net als op de fotos). De kamers zouden nog wel wat schoner kunnen zijn dat dan weer wel. Verder hebben wij drie keer een prima maaltijd op tafel kunnen zetten. Mocht je slecht te been zijn dan is panorama niet zo ideaal. Een redelijke steile beklimming naar boven is het wel.

Los van het appartement is het plaatsje Agios Gordios een perfecte uitvalbasis. Heerlijke strand, lekker eten en aardig mensen. Kortom zouden er zo weer naar terug willen!

Gereisd met partner in augustus 2014

Appartement Panorama info