Appartement Niouris

2 reviews over Appartement Niouris in het Nederlands

ruim appartement

Peter
5-6-2013

Na aankomst stond Spiros klaar om ons te ontvangen, deze vriendelijke man liet ons een fantastisch ruim 2 kamerappartement zien en overhandigde de sleutel. Aan de overkant van de weg kun je gebruik maken van een mooi ruim zwembad. Zeer vriendelijke mensen in dit plaatsje en wij gaan zeker nog een keer terug en dan ook weer naar App. Niouris

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013
2005

Twee fijne weken doorgebracht in niouris

F Fonck
2-9-2005

Twee fijne weken doorgebracht in niouris.Heel netjes verzorgd en de eigenaar Spiros is erg vriendelijk. Het was er rustig , er waren maar enkele appartementen in gebruik. De ligging is ook ideaal. Je bent vlug bij de winkels en het zeer mooie strand.

Gereisd Anders in Fri Sep 02 2005 15:57:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• Op het terreinTerras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Niouris in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Niouris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.