Appartement Nikki

7.5Goed

Griekenland, Corfu, Agios Gordios

Op vakantie geweest naar Nikki?

7.5Goed

• 6.3Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Nikki

• 8claire18-03-2017

een zeer gezellig verblijf. heerlijke rust en mooi

je hebt absoluut een auto nodig. lopend naar dichtsbijzijnde dorp is erg ver. het is gewoon een heerlijke plek om te zijn, rustig, kleinschalig en perfect verzorgd. wij waren hier ook in 2016 en gaan zeker in de toekomst nog een keer terug. gastvrij en goed. ik heb weinig aan te merken !

Gereisd met partner in maart 2017

• 7karin_1716-06-2015

Prachtig uitzicht!

Fantastisch zwembad en uitzicht. Een auto is hier absoluut noodzakelijk. Het app. is moeilijk te vinden. De app. zijn klein (wij zaten boven) maar prachtig groot balkon, en daar zit je natuurlijk altijd in Griekenland (vooral adembenemende zonsopkomsten). Vind de beheerders niet erg hulpvaardig dus hier wat tips: ga niet rechtsaf het weggetje af vanaf het app. dit blijkt een bijzonder steil stuk, op zondag zijn alle supermarkten gesloten op Corfu (in juni) en maak duidelijke afspraken over wel of niet eten op het complex (wij zaten de eerste dag voor niks te wachten bij een uitgestorven huis waar niemand was te bekennen). Van de vermeldde gastvrijheid hebben wij niks gemerkt. En loslopende honden horen niet op een vakantiecomplex!

Gereisd met partner in juni 2015

• 7j_h_verschoor03-02-2014

Prachtig uitzicht

In de zomer van 2013 hier 3 weken verbleven met mijn partner via touroperator. Buiten (tuin/zwembad) wordt zeer goed onderhouden. Erg mooi groen. Het zwembad heeft denk ik veel te veel chloor of andere middelen omdat alle gasten last hadden van verkleuring van hun bikini's/zwembroeken. Het wit in de kleding werd bij iedereen geel.

Alle appartementen op de begane grond zijn ruim, schoon en heel recent gerenoveerd. Alle appartementen op de 1e verdieping zijn erg verouderd aan de binnenkant. Hele kleine badkamers met een douche van 1 bij 1 met een oud douchegordijn wat niet op zijn plek blijft. Voordeel van boven zijn de enorme balkonnen. Wij hadden een studio voor 2 personen maar op dat balkon kon je makkelijk met 6 personen zitten.

Er is geen programma/animatie. Heerlijk om tot rust te komen. Absoluut aan te raden om een huurauto te nemen, anders kom je nergens. De eigenaren maken met liefde een maaltijd voor je klaar, geef je wensen door en ze bereiden een top Griekse maaltijd.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8oosterlee c.01-01-2008

hoewel de ligging hier niet ideaal is, het kan hier s`nachts weleens lawaaig zijn vanaf de straat,maken de eigenaar en z,n familie dat echt weer helemaal goed. oprecht griekse gastvrijheid!!!

Alleen gereisd in januari 2008

Appartement Nikki info