Géén boekingskosten

• 7.5Ruimte

Appartement info

4 Reviews over Natasja House

• 7suzanne & matthieu02-07-2007

Wij zijn hier in eind juli/begin augustus 2005 geweest. we verbleven hier 12 dagen. Nastasha is zeer vriendelijk, ze haalde ons op bij de bushalte en bij aankomst kregen we zelf gemaakte cake (heerlijk) we mochten zelf kiezen in welke kamer we mochten slapen. voor het strand moet een klein stukje lopen en bij het strand allerlei gezellige eettentjes. appartement werd om de 2 dagen schoongemaakt. natasha heeft zelf een winkeltje waar je leuke hebbedingentjes kunt kopen zoals sierraden, tasjes, kleding enz..

• 8Rosalie Zomers.16-08-2006

Goed schone kamer, veel bloemen en planten rond de studio en appartementen, de eigenares Natasja (35 jaar) is al 15 jaar bezig om het hier gezellig te maken. Ze bakt graag ook taart of cake voor de gasten. Verschillende winkeltjes zoals kledingwinkels, souvenirs en restauants in een straat die naar het strand loopt, het is wel een mooi strand, de mooiste van Corfu, waar ook wel de plaatselijke bevolking komt. Vanuit Agios Gordis zijn er leuke uitjes te maken naar Corfu-stad, plaatsje Paleokastritsa of ander plekken zoals het paleis Achillion ( sissi), het is een heel goed idee om eventueel een auto te huren en ook de dorpen te bezoeken waar je normaal niet zo gauw komt met de bus of lopend en het is altijd weer fijn om in je gezellige studio of appartement te komen waar het sfeervol is en waar je welkom bent.

• 6fleur02-08-2006

was wel oke, leuke vakantie gehad, misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaar.

• 9Petra24-09-2005

Leuke griekse intieme accomodatie met leuke vlotte Griekse eigenaresse: Natasja. Is wat chaotisch maar maakt het je graag naar de zin. Ik sliep in de studio op de eerste verdieping (is er maar één van) die zeer compleet was ingericht: koffie (incl. filters), thee, water, fruit, klamboes boven de bedden, tafelkleedjes, kaarsen en nog veel meer. Rondom het gebouw een zee van planten en bloemen die vooral 's avonds heerlijk geuren. Ligt zeer centraal en redelijk rustig. 's Avonds hoor je wel geluid van de omliggende restaurants maar niet hinderlijk. Enig minpuntje zou zijn dat als de wind aan is, de rook van het Mexicaanse restaurant op het balkon staat. Maar verder echt een aanrader!

Appartement Natasja House info