Appartement Lido Sofia

Meer appartement info

272 reviews over Appartement Lido Sofia

• 2019
    8Edelachtbare18-09-2019

Basic, rustig adres met een prachtig uitzicht.

Het is ongeveer een kwartier vrij stijl klimmen van Agios Gordis (strand) naar de appartementen. Kleine supermarkt aan de overkant. Wie een slechte conditie heeft of slecht ter been is, moet zich hierop voorbereiden. Huur bijv. een scooter. App. worden 5x per week schoongemaakt. Voldoende handdoeken. Airco op de slaapkamer is luxe maar de machine staat op je balkon (mèt zitje) en maakt veel lawaai (voor de buren?) 's-Avonds muggen! Matrassen met topper liggen goed (een molton ontbreekt helaas). Keukeninv. is incompleet. Prima koelkast met vriesdeel. Badkamer is echt aan renovatie toe. De douche is veel te krap met verweerd gordijntje en een waterballet tot gevolg. Geen aflegmogelijkheden toiletspullen en slechte kitranden met beschimmeld voegwerk. Buiten een heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en prachtig uitzicht. Zeer aardige bediening aan de bar waar je ook een ontbijtje e.d. kunt bestellen. Rokende bakjes tegen de wespen (?).

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jagermeister,R.bronkhorst.02-08-2019

Fantastisch.

Het verblijf was fantastisch,ik snap niet dat sommige mensen lopen te zeuren. Het zijn fantastische mensen die je naar je zin willen maken. Jammer genoeg boeken we te laat,anders was het onze vakantieadres zeker geweest. Mike,sofia ,Gabriel en de rest ga zo door TOP.👍

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    9Anny Nelemans27-01-2018

Gaan er al 19 jaar een of 2 keer per jaar heen 👍

Het is er super mooi maar je moet er wel een beetje goed ter been zijn. Lieve mensen , zorgzaam en behulpzaam💞

• Oude reviews

9Ursula Volger-Stokvis27-09-2017

Fantastische plek

Geweldig uitzicht, vriendelijke eigenaren, heerlijk zwembad, prachtige omgeving, kortom.... precies zoals een relaxte vakantie zou moeten zijn!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Fam. Fleuter23-09-2017

Super geweldig dikke 10

Zijn net terug van een voortreffelijke week, appartement netjes onderhouden en super schoon,gezellige bar met panoramisch uitzicht waar we elke dag wel iets hebben gegeten of gedronken, ik raad het iedereen zeker aan, voor ons die al veel appartementen hebben gezien is dit wel een van de betere, bedankt fam. Lintovoi

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Fam. Mereu21-09-2017

goede accomodatie op mooie locatie

Een fijn appartement bij een zeer gastvrije familie.Oké er zijn altijd punten voor verbetering maar zoals er nu over Lido Sofia wordt geschreven klopt van geen kant. Als je vooraf goed geinformeerd bent weet je dat het toiletpapier in een afvalbakje gooit in het toilet. En als er zaken niet in orde zijn worden deze met liefde opgelost door de familie. PS, en wespen in Zuid Europa aan het einde van het seizoen (september) is volgens ons niet zo heel gek.

• 3R. Jansen17-09-2017

Vreselijk, nooit meer..

Vies, gedateerd, oud. Geen appartement want er is niet eens een bankje binnen. Douche te klein om te kunnen douchen. Smerige wc, borstel en bakje. Word om de dag geleegd terwijl je er KAK in doet. Geen doekje erover. Ouwe pannen, vuile kookplaat. Oven met spinrag erin. Vuile afzuigkap. Bah bah nooit meer hierheen. Nooit meer Griekenland ook! Ook nog een enorme wespenplaag waar niets aan gedaan werd. Konden niet eens buiten zitten doordat er ergens een nest zat en ze heel agressief waren. De bar is geïmproviseerd. En vuil. Mijn vriend maakte een foto van een keuken beneden ons appartement. Te smerig voor woorden. Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen op deze site. De eerste dag hebben we direct geklaagd en sommige dingen konden worden opgelost maar verder zaten alle hotels vol volgens de touroperator. Nee, de slechtste vakantie ooit..

Lido Sofia, eigenaar, 04-12-2017

Bedankt voor uw review. De Lido Sofia appartementen aan de weg zijn wat ouder en wij doen ons best om jaarlijks wat appartementen te verbeteren. Het klimaat van Corfu heeft nu eenmaal wel z'n uitwerking op het geheel, dus snel roestvorming maar ook vocht heeft zo z'n effecten helaas.(met name vooral de douche) De bar is niet geïmproviseerd, deze doet al jaren dienst tot ieders tevredenheid. Ook de keuken beneden u die u beschrijft is geen keuken maar enkele spoelbakken. Jammer dat Corfu niet bevallen is maar soms is het behelpen en wij zijn dan ook blij dat de teleurstelling voor u vrij zeldzaam is. Wij blijven ons best doen.

• 10Jeanine06-09-2017

Wederom geweldig!

Lido Sofia draag ik een enorm warm hart toe. Niet alleen zijn we voor de 2e keer enorm warm ontvangen door de hele familie en crew, maar hebben ze ons ook echt in de watten weten te leggen. Het is geen 5☆ chique tent, maar door de liefde en aandacht die zij voor hun bezoekers hebben voel je je desondanks heel speciaal en kun je er heerlijk vakantie vieren. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Petra22-08-2017

Wisselend

Het eten is sterk afhankelijk van wie er die dag achter de bar staat. Zeer gedateerde kamers en beroerde bedden. Slechte stoelen op het balkon. Wel prachtig uitzicht en als Gabriel of Dofia het eten maken is het prima maar als de Dngels sprekende vakantiehulp dit op zich neemt krijg je koud eten en zit er geen liefde in.

Lido Sofia, eigenaar, 04-12-2017

Beste Petra, bedankt voor de review. Het blijft een uitdaging iedere gast tevreden te stellen. Op websites waar Lido Sofia te boeken is zijn ook genoeg foto's te bekijken zodat men kan zien wat te verwachten. De matrassen zijn nog vrij nieuw. Er zijn wel 9 verschillende matras typen, dus blijft moeilijk. Wat betreft het eten, mocht er iets koud geserveerd worden dan kunt u dit gewoon aangeven.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ursula04-07-2017

Geweldig!

Warm welkom, eenvoudig, maar prima, schoon appartement, met waanzinnig mooi uitzicht over de baai van Agios Gordios. Groot balkon met privacy.👍 Heerlijk zwembad, met een hapje en drankje, met liefde gemaakt!❤️ Stevige wandeling naar het strand, goed voor de conditie en door een gezellig straatje. 1 minpuntje, de WIFI, in ons geval wel van belang, was matig ( maar dat is op vele vakantieplekken zo, helaas) Het is ons zo goed bevallen, we gaan over een paar weekjes weer terug naar Lido Sofia, voor 3 weken!!😀

Gereisd met partner in juni 2016

Appartement Lido Sofia info