Géén boekingskosten

Aparthotel Irene

GriekenlandCorfuAgios Gordios

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Irene voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 58 reviews

Meer aparthotel info

59 Reviews over Irene

• 5Anoniem04-10-2021

Beleving nooit meer.

In de tekst van de reisorganisatie staat niets vermeld dat niet zo geschikt is voor minder invalide mensen!! Ze laten alleen de luxe stukjes zien op foto's. Appartement is prima. Word geregeld gereinigd. Wel met een Franse slag maar ze doen hun best. Levensonderhoud hier is peper duur. In het dorpje is weinig te beleven alleen behoorlijk veel verkeer. Stijl berg oplopen, en heel veel trapjes. Richting het zwembad lopen kun je door een korte route over de gierput, je loopt over een pad die schijn afloopt. Al met al leuke ervaring maar we gaan nooit meer. Jammer als je de reisorganisatie mailt en zegt dat er niks vermeld staat in de tekst dat je heel goed op de foto's had moeten kijken, ze laten het beste zien en niet het daadwerkelijke!! Behoorlijk misleidend allemaal.

• 8Eric en Nicole11-08-2021

Heel fijne locatie!

Wij herkennen de negatieve reacties niet. Het appartement is netjes, er wordt 2x p/week schoongemaakt en schone handdoeken. Beddengoedwissel 1x per week. Staat ook duidelijk omschreven op de site. Gezien de prijs is dit helemaal oke. Bedden zijn erg goed. Ontbijt is heerlijk, op een toplocatie bij het zwembad. Personeel ontbijt en bar zijn erg aardig. De locatie is super, midden in het dorpje en overal dichtbij. Minpuntjes zijn de kleine doucheruimte met douchegordijn en de receptie is maar 1 uur per dag bemand. Wel altijd telefonisch bereikbaar. Zij regelen ook een PCR test in het dorp voor je indien nodig voor de terugreis. Conclusie voor ons: Je krijgt echt wel waar voor je geld, dus goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9M. de Joode10-08-2021

Toplocatie, zeker als je appartement de luxe boekt

Wij herkennen ons totaal niet in de slechte reviews. Het complex is verdeeld over meerdere gebouwen. Ons appartement ( de luxe), bevond zich in de tuin met schitterend uitzicht op zwembad/tuin en zee (op loopafstand). Aan de voorzijde bevind zich wel een weg, maar daar hadden wij totaal geen last van. Verder zijn wij uitermate vriendelijk ontvangen en ook het personeel was erg gastvrij en behulpzaam. Ons appartementje was niet heel groot, maar netjes en schoon met een grote douche en goede airco. Zou hier zeker weer naar teruggaan!

• 3Sanne20-08-2020

Nooit meer Irene apartments

Erg onvriendelijk ontvangen bij aankomst. Na 7 dagen geen nieuwe handdoeken toch maar is verhaal gaan halen, schone handdoeken kregen we niet, die konden we kopen voor 3 euro p.s. Kamer wordt zeer slecht schoongemaakt, ook beddengoed wordt niet regelmatig genoeg vervangen, ook stond er totaal geen waterdruk op de douche. Zwembad is prima, personeel bij het zwembad ook erg vriendelijk. De ligging is ook goed, naast 2 supermarktjes waar je hartelijk ontvangen wordt en je loopt zo het dorp in. Verder is het dorpje hartstikke leuk. Vriendelijke mensen, lekker eten en een mooi strand. Voor ons alleen geen Irene meer.

• 4Francina15-08-2020

Nooit meer

Appartement irene ligt op een goede lokaties Maar de mevrouw bij de receptie is verschrikkelijk heel onvriendelijk Appartement was heel vies dat we aankwamen Er zou elke dag schoongemaakt worden dat is niet gebeurd, 2 keer in 14 dagen Om de 4 dagen schone handdoeken en als je om nieuwe handdoeken vroeg moest je betalen Zeker geen aanrader

• 7Lisa W28-07-2020

Geen hoge verwachtingen

Heb van dit appartementen complex geen hoge verwachtingen. De prijs maakt dit het er ook naar. Als eerste is de receptioniste verschrikkelijk. Een vrouw, die je alleen maar raar aankijkt als je iets niet begrijpt, arrogant is en het je zelf maar laat uitzoeken. Verder is het schoonmaken waardeloos in de zin van, maar 1x per week schone handdoeken, vaat wordt niet gedaan en vloer wordt niet schoongemaakt en bedden ook niet. (Even netjes opgemaakt, dat is alles). Het zwembad is wel prachtig en hele lieve mensen. Echter mag je geen eigen eten drinken meenemen en moet je daar alles betalen. Dit is wel een nadeel als alleen een cola al €3.5 kost. Agios Gordios is echt prachtig. Supermarkt; Gee Bee’s is aan te raden. George en zijn vrouw zijn geweldig! Ook het strand is heerlijk. Wel een tip om een auto of scooter te huren. Taxi zijn hier onbetaalbaar en bussen gaan schaars.

• 3Anoniem21-07-2019

Nooit meer

De ligging van dit appartement was top!
    Daar is verder helaas ook alles mee gezegd.
    Wij zaten in kamer 102 een studio of beter gezegd een verschrikkelijk hok. Douchekop was al afgebroken toen wij aankwamen dit meteen gemeld is niks aan gedaan. Erg benauwd en een muffe geur aanwezig. Boorden die we uit de kast pakte zaten de etensresten nog aan. In de badkamer kon niet geventileerd worden. De wc heeft de hele vakantie problemen gegeven zoals niet doortrekken. Geen eens een normaal fatsoenlijk dekbed of iets dergelijks aanwezig, wij hebben dus geslapen onder onze badlakens. 1 x per week worden de handdoeken verschoond.. en elke dag zou er schoongemaakt worden dit is dus ook niet gebeurt. Wij zagen er constant tegen op om terug te keren naar dat hok en het heeft toch een ander tintje aan onze vakantie gegeven. De vriendelijke mensen in de restaurantjes en winkeltjes maakte een hoop goed, maar Irene zou ik niemand aanbevelen.

• 9Leo Goossens20-06-2019

Super fantastisch

Alleen, met partner, met kinderen, jong of oud(er), voor iedereen geschikt. Schoon zwembad, ontbijt-lunch-diner uitstekend verzorgd, speciale bbq- en pizza avonden, prima keuken. Schone kamers, al het nodige is aanwezig in eigen keuken, goed bereikbaar. Apart nieuw gebouw voorzien lift, prima accommodatie. Fantastische medewerkers, altijd bereid een helpende hand aan te reiken.

• 8Angelique25-05-2019

Echt prima voor het geld!

Weekje Irene appartement. Sluit mij niet aan bij een aantal zeer negatieve reviews. Keurig ontvangen en wij hadden ook een kamer zoals wordt beschreven in "de kelder". Ja het uitzicht is niet prachtig maar echt prima te doen. Kamer is ruim, alles wat je nodig hebt is er en er werd dagelijks goed schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. De douche is op z'n Grieks, klein met het bekende douchegordijn, maar lekker warm water en prima te doen. Ook het zitje buiten is prima en ja soms rijdt er een auto wat hard voorbij maar is echt geen super drukke weg. Wanneer je de deuren gesloten houdt hoor je nagenoeg geen geluiden van buiten. De bedden zijn ook op zijn grieks hard maar prima geslapen. Kortom over de prijs/kwaliteit kan niets gezegd worden. Een week voor 250 euro PP. Wij zijn geen zwembadmensen dus daar alleen gaan kijken en ligt er prachtig en schoon bij. Kortom prima vakantie!

• 9Lisa en Emma21-05-2019

Betaalbaar en prima appartement!

Een prachtige vakantie gehad in het mooie Agios Gordios. Bij aankomst werden wij redelijk vriendelijk ontvangen. Het appartement is schoon en prima. De bedden zijn bepaald fijn (zeer hard matras). Er wordt dagelijks schoongemaakt, het zwembad is prachtig en het personeel is zeer behulpzaam. Het dorpje Agios Gordios heeft een aantal leuke winkeltjes, een mooi strand, gezellige restaurantjes en de inwoners zijn zeer gastvrij. De bushalte is om de hoek, waardoor je makkelijk naar bijvoorbeeld corfu stad kan gaan. Het was een betaalbare en leuke vakantie!

Aparthotel Irene info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden