Aparthotel
6,7

49 reviews over Aparthotel Irene Apartments in het Nederlands

Echt prima voor het geld!

Angelique
25-5-2019

Weekje Irene appartement. Sluit mij niet aan bij een aantal zeer negatieve reviews. Keurig ontvangen en wij hadden ook een kamer zoals wordt beschreven in "de kelder". Ja het uitzicht is niet prachtig maar echt prima te doen. Kamer is ruim, alles wat je nodig hebt is er en er werd dagelijks goed schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. De douche is op z'n Grieks, klein met het bekende douchegordijn, maar lekker warm water en prima te doen. Ook het zitje buiten is prima en ja soms rijdt er een auto wat hard voorbij maar is echt geen super drukke weg. Wanneer je de deuren gesloten houdt hoor je nagenoeg geen geluiden van buiten. De bedden zijn ook op zijn grieks hard maar prima geslapen. Kortom over de prijs/kwaliteit kan niets gezegd worden. Een week voor 250 euro PP. Wij zijn geen zwembadmensen dus daar alleen gaan kijken en ligt er prachtig en schoon bij. Kortom prima vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2019

Betaalbaar en prima appartement!

Lisa en Emma
21-5-2019

Een prachtige vakantie gehad in het mooie Agios Gordios. Bij aankomst werden wij redelijk vriendelijk ontvangen. Het appartement is schoon en prima. De bedden zijn bepaald fijn (zeer hard matras). Er wordt dagelijks schoongemaakt, het zwembad is prachtig en het personeel is zeer behulpzaam. Het dorpje Agios Gordios heeft een aantal leuke winkeltjes, een mooi strand, gezellige restaurantjes en de inwoners zijn zeer gastvrij. De bushalte is om de hoek, waardoor je makkelijk naar bijvoorbeeld corfu stad kan gaan. Het was een betaalbare en leuke vakantie!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer dit appartement

Sabina
10-10-2018

Nooit maar dan ook nooit meer !!!!! Kamer op de begane grond, met uitzicht op een muur. Tijdens het ontbijt word je gewoon vergast door het verkeer wat als een gek over de weg raast, en wat ook `s nachts dus druk is.
Bij kamer 106 kijk je zo de badkamer in met het raam open. Dit moet wel open, anders is de gehele zooi drijfnat. Personeel bij de receptie werkelijk geen goed woord voor over. Het enige wat die dame kan is je afsnauwen en vreselijk arrogant uit de hoek komen. Corfu op zich is leuk en mooi, mensen in de restaurants zijn lief en maken graag een praatje met je...dit maakt een hoop goed...

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Touroperator boekers, Niet gaan!!

Tim ketzer
26-9-2018

Touroperator boekers let op!! Alleen bij aankomst ontvangt u handdoeken en 1 rol wc papier. De rest van u verblijf worden de handdoeken en bedden 1x verschoont daarna moet u dit net als het wc papier zelf betalen. De studio kijkt uit op een blinde muur en in de kamer hangt een bedompte natte geur. Hiervoor staat er een luchtontvochtiger die elke dag 2,5 !! Liter water uit de lucht trekt. Navraag bij de reisleidster geeft het antwoord "er staat toch niet op de site dat u wel handdoeken of wc papier krijgt" Vragen bij de receptie die overigens maar drie uur open is, levert een zeer onbeschoft Antwoord op. Klachten over deze dame worden afgedaan met het antwoord "nog nooit klachten gehoord" Op de website van touroperator gaan de eerste twee recensies over deze receptie dame. Dit geeft maar aan hoe serieus touroperator dit neemt.

Gereisd Met partner in september 2018

Appartementen waren prima, locatie was perfect

Ella
18-6-2018

De locatie was perfect, vlakbij twee supermarkten, de bushalte, in het leuke plaatsje Agios Gordios met veel restaurants om de hoek en het strand op 5 min. lopen. Niet veel gebruik gemaakt van het zwembad (genoten van het heerlijke zandstrand), maar wel een groot schoon zwembad. Elke dag werd er schoongemaakt, dat was ook fijn. Keukenspullen waren summier, maar dat is altijd in Griekenland. Bedden waren prima en goede airco tegen betaling. Appartementen waren wel heel oud en we hadden niet zo'n mooi uitzicht vanuit ons balkon.

Gereisd Met partner in juni 2018

uitzonderlijk vriendelijke mensen!

HenkJan Strikkers
16-6-2018

Leuk appartement met een werkelijk geweldig zwembad; heel klein stukje lopen maar dan ben je er! Het meest aanspreekbare zijn de mensen daar: ze doen werkelijk Alles voor je om het je naar de zin te maken. Wij gaan nu toch al heel wat jaartjes op vakantie maar dit hebben we nog nooit meegemaakt! Het is werkelijk uniek. Mijn vrouw heeft tijdens de vakantie haar voet gebroken maar de hulp van de kant van de medewerkers was werkelijk uniek! Alleen al voor die service moeten we nog een keer terug naar appartementen Irene in Agio Gordios (Corfu) omdat we de vakantie ongewild moesten afbreken en een week eerder naar huis gingen. Een hele dikke pluim voor alle mensen daar, echt waar!

Gereisd Met partner in juni 2018

Super!

Bianca
1-9-2017

Fijn kleinschalig appartementencomplex. Eten bij het restaurant top. Houtoven pizza bij pizzanight zijn super. Rest van het eten ook prima. Gregory en Alex zijn top. Appartement is simpel maar voor de prijs die je betaald gewoon goed. Elke dag schoonmaak. Elke 3 dagen schone lakens en handdoeken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima accomodatie

Moosdijk
27-5-2017

Goede restaurants in de omgeving. Mooie ligging, centraal en met een supermarkt tegenover het complex. Vriendelijke eigenaar en mooi zwembad. Handdoeken zouden vaker vervangen mogen worden (1x per 3 dagen)

Gereisd Met partner in augustus 2016

Niet meer in kamer 102!

Kim
23-6-2015

App. Irene heeft een geweldige ligging en goede faciliteiten. Het eten bij de poolbar was prima, maar je kunt veel lekkerder eten bij de tavernes aan het strand.

Ondanks dat wij geen voordeelkamer hadden geboekt omdat we op zoover hadden gelezen dat het souterrain niet aan te bevelen was, werden wij daar toch geplaatst. Dit was op zich nog niet zo'n ramp geweest, ware het niet dat kamer 102 een vies en bedompt hok is, kleiner en kariger dan de andere appartementen in het souterrain. We konden er met geen mogelijkheid koken en de badkamer was vies en vochtig, zonder raam. We hebben meteen aan de receptie gevraagd of er nog elders appartementen vrij waren, maar alles was volgeboekt. Uiteindelijk konden we pas na een week verhuizen. De receptioniste was in dit hele proces totaal niet behulpzaam en erg onbeleefd toen we verzochten of we de kamer voor de overplaatsing eerst nog even mochten zien. Het nieuwe appartement was was overigens wel helemaal naar wens.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima kamer, centraal gelegen

Odette
15-11-2014

De kamer was voor Griekse begrippen zeer comfortabel. Modern sanitair, 's morgens warmer water dan 's middags (?), douchebak met opstaande rand en douchegordijn. Bedden vrij hard maar voor ons prima. Helaas hadden wij geen tv (was jammer ivm gehorigheid buren met huilende kinderen) en wij hadden een kamer met balkon onder het straat niveau. Was ook jammer. Maar doet niets af van de kwaliteit van de kamer. Het zwembad vonden wij een drama. We moesten over slecht wegdek langs ravijntjes naar het zwembad terras. Dat alleen al was niet te doen voor iemand die geen dieptes ziet. Ook waren er zoveel wespen dat rustig liggen er niet bij was. Dus wij zijn naar het strand gegaan. Overall vonden wij de kamers en ligging van Irene zeer goed. En aan te raden.

Gereisd Met partner in september 2014

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Irene Apartments in Agios Gordios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Irene Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.