Tijdelijk €25 aanbetaling

Dina's Paradise

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Dina's Paradise voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 10 reviews

9.3FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 8.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Dina's Paradise

• 10Cor van den Berk29-06-2015

Prachtige accomodatie , schitterend uitzicht.

Appartementen complex Dina,s Paradise in Agios Gordios is zelfs mooier dan wat je ervan verwacht als je de Web Site " Dina,s Paradise " hebt bezocht. Allereerst maken we Dina en haar man Vasilis graag een kompliment voor de gastvrijheid en goede zorgen tijdens ons verblijf aldaar. Corfu is een erg mooi eiland, bezaaid met Olijfbomen en Cypressen, prachtig. Ons appartement (nr.3 ) was erg ruim, ook het bijbehorende terras, goed verzorgt ( mede door Helena ) en voorzien van een ruime keuken met alle benodigdheden.Op je terras en rondom het zwembad geniet je van een fenomenaal uitzicht op de natuur (zonsondergang) en de baai van Agios Gordios. Zowel het dorp als het strand bereik je binnen 10 minuten. Het dorp is gezellig met een leuke winkelstraat , supermarkten, diverse taveernes, bars, etc. In het dorp is ook een bushalte met een goede verbinding naar Corfu stad. Langs het strand vind je ook vele gezellige taveernes met goed eten en vriendelijke bediening. Kortom, we hebben genoten !

• 8Ineke03-06-2015

Fantastisch uitzicht, vriendelijke mensen

Kleinschalig appartementencomplex gerund door Dina en haar man. Gezellige restaurantjes en winkeltjes in Agios Gordios, geheel gericht op toerisme. Geen authentiek centrum, in de winter trekt iedereen weg. Positief: appartement nr. 4 heeft een mooi terras met veel ruimte, binnen iets kleiner. Mooie bad- en slaapkamer. De hoger gelegen appartementen bieden nog mooier uitzicht maar overal elke avond 1e rang bij de schitterende zonsondergang. Minpuntjes: geen verduisterende gordijnen en redelijk gehorig. Beddengoed te klein voor de breedte van het bed. We waren in mei, begin van seizoen. De bar was alleen 's morgens een paar uurtjes open voor ontbijt en koffie. 's avonds is alles in rust. Overall een heerlijke week bij Dina's, erg gastvrij.

• 10Wink31-07-2013

Zon, zee & Dina's

Voor de tweede keer van een fantastische off-season meivakantie genoten bij Dina en Vasilis. Het zijn warme, betrokken, ondernemende mensen die van je vakantie een feest maken. Het uitzicht over de baai en puntberg is fenomenaal. We komen zeker nog een keer terug! - groet wink

• 9Helene28-07-2013

mooie rustige plek met prachtig uitzicht

Wij hebben twee fijne weken doorgebracht bij Dina's Paradise in juli 2013. Het terrein is bijzonder goed verzorgd met overal groen en potten met bloeiende planten. Er is een vrij klein maar mooi zwembad en een peuterbadje. Bij het zwembad staan voldoende ligbedden en er is een barretje waar je zittend onder een bladerdak een drankje kunt drinken. Dina maakte voor ons iedere dag heerlijke verse sapjes. Ook stonden Dina en Vasilis altijd klaar voor een praatje of een tip. Het is een rustig complexje en daar zien ze op toe. Het appartement was vrij gedateerd ingericht, laten we dat authentiek noemen. We hadden een fijn balkon met geweldig uitzicht. Keerzijde daarvan is dat je de heuvel (trappen) op moet lopen als je van het strand komt. Het zandstrand ligt op 5 a 10 minuten lopen en is erg mooi, gelegen in een baai, met helder water en diverse leuke eettentjes. Het kleine dorpje, waar je 's ochtends lekker vers brood kunt halen, is eveneens vlakbij. Al met al zeker een aanrader.

• 8Femke08-05-2013

Een paradijsje op zich !

De ligging van de accommodatie is erg mooi. Terwijl je in het zwembad ligt heb je uitzicht over de zee en een stuk van Agios Gordios. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs is het absoluut niet duur met wat voor een mooi en verzorgt appartement je ervoor terug krijgt. Zeker de moeite waard !!!

• 0Sjoerd03-06-2012

Aanrader!!

Het eiland Corfu is een erg mooi en groen eiland. Twee jaar gelden zijn wij hier voor het eerst geweest. We zijn via google bij Dina terecht gekomen. Dit is zo goed bevallen dat we voor het eerst een tweede keer de zelfde vakantie bestemming hebben aangedaan. Super service van Dina en haar man. Keurig schone en nette appartementen, prachtig uitzicht en omgeving, met zorg onderhouden bloemrijke tuin. Dina doet er alles aan je een heerlijke vakantie te bezorgen. Het appartement ligt boven op een heuvel het is een flinke klim. (voor ieder gezond persoon jong en oud prima te doen) Agios Gordis is een van de leukste plaatsjes op het eiland, rustig maar met veel leuke eetgelegenheden en een prima strand. Voor iedereen met of zonder kinderen die van een gemoedelijke vakantie houden is dit een echte aanrader!

• 10Erik van Zon25-09-2011

Niks gelogen in de naam!

Appartement (Apt) - 2-pers apt op de 2e van 3 verdiepingen - absoluut geweldig uitzicht over zee - aanwezige faciliteiten: koelkast/oven/kookpitten/airco in de slaapkamer en wifi - Badkamer is schoon en voldoende; douche had comfortabeler gekunt - Geweldig apt in zijn geheel!

Buiten - Vele malen beter onderhouden dan andere gebouwen die we hebben gezien - Onberispelijk en met zelfs in Sept vele bloemen in bloei - Zwembad altijd schoon en dankzij beperkte aantal apt erg rustig - Onvergetelijk uitzicht vanaf terras

Service - Hoogste kwaliteit, beter dan in hotels - Grondige schoonmaak van apt - Geinteresseerd in hun bezoekers - Dina & Vassilis doen er alles aan om je bezoek perfect te maken - Oog voor detail: binnenhalen zwemgoed bij regen / extra kussens op bed etc. - Ze plukken vers fruit voor de gasten en complementeren je bezoek met hun eigen huiswijn.

Een van beste vakanties dusver en alles nodigt uit om Dina nogmaals te bezoeken!

• 10Gosse21-07-2009

Een echt paradijs!

Fantastische vakantie gehad bij dina en haar man. De ligging, hun gastvrijheid, het lekkere zwembad en vooral het sublieme uitzicht zorgen voor een onvergetelijke vakantie. We hebben samen met de andere gasten ( Canadezen, Fransen, Engelsen en Oostenrijkers ) een heel gezellige bbq gehad met eigen gemaakte wijn van Dina en heerlijk eten tot in de vroege uurtjes. Tevens zijn ze altijd bereid om je te informeren over alle leuke plekjes op Corfu. We hebben een dag een quad en ook een scooter gehuurd en samen met onze kinderen van 8 en 10 jaar de omgeving verkend. Tevens een week een auto gehuurd en het hele eiland verkend. Mooie stranden in het zuiden ( Marathias beach, Gardenos) ontdekt en het pitoreske noord westen ontdekt (Paleokastritsa). Ook de hoofdstad is zeker een bezoek waard. Bijna iedere avond uit eten en bij Alexia, Sebastian en Stevens zijn aanbevelingswaardig. Het eten bij Sea Breeze was wat minder, vooral gericht op Engelsen. Lounchen bij Madisson Garden is ook leuk!

• 10Jan van de Bovenkamp27-06-2009

Een waar paradijsje...

Super om daar te mogen zijn... Dina en haar man hebben het daar goed voor elkaar. Leuke ruime appartementen met een fraai uitzicht op het dorp/zee en fantastische zonsondergangen. Groenten uit eigen tuin van ze gekregen en we mochten niet weg zonder hun eigengemaakte wijn geproeft te hebben. We kregen zelfs een fles op de kamer. Een echte aanrader dus voor rustzoekers en gezinnen. Dit is griekse gastvrijheid op zijn best! Ze zijn niet via een reisburo te boeken maar dat is geen reden om het niet te doen. Een aanbetaling doen en vertrekken. Ze handelen (aan)betalingen ed. correct af en alles is goed geregeld. Check ook even hun eigen fraaie website voor een goede indruk.

• 8Fam Nossin10-10-2008

Absolute topper!

Prachtig op heuvel gelegen appartement. Kleinschalig (11 app.) met aardige eigenaren. Er werd goed in de gaten gehouden of alles goed ging. Appartement heeft goede bedden/kussens. 2 bedden konden dmv schuimrubber in een kingsize bed worden veranderd. Schoonmaak elke dag behalve zondag en vaak schone handdoeken en beddengoed. Wij zaten zelf in het hoekapp no 4 op de laagste verdieping en het uizicht op de baai, bergen, dorp en zwembad was adembenemend! Je moet wel goed ter been zijn omdat het laatste stuk vanaf de weg ernaar toe tot de appartementen steil was (trappen en weg), maar dat is wel goed voor je conditie. Prachtig zwembad en nooit problemen met ligbedden! Handig is autohuur. Kan vooraf of in het dorp, dat maar 5 minuten lopen is. Het mooie zandstrand is kleine 10 minuten lopen. In het dorp en aan het strand zijn veel leuke restaurantjes. Beste: Linda's, Alexis, Lithos (dorp), Zephyros aan het strand. 1 Pinautomaat bij de Olive Shop, moeilijk te vinden! Veel supermarkten.

Appartement Dina's Paradise info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    GR-490 84