Hotel Dandidis

GriekenlandCorfuAgios Gordios

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Dandidis voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 7 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Dandidis

• 10Seibel25-11-2018

Erhohlung bei tollem Essen in perfekter Atmosphäre

Wir waren im April / Mai 2018 Gast im Hause Dandidis. Der Transfer wurde von Frau D., die Inhaberin des Hotels, arrangiert und klappte perfekt. Die Fahrt vom Flughafen zum Hotel dauerte ca. 30 min. Wir wurden von Familie D. sehr herzlich in Empfang genommen. Die Verständigung erfolgt in Deutsch, so dass uns im weiteren Urlaub auch der eine oder andere Reise- oder Wandertipp auf Deutsch gegeben werden konnte. Das Hotel befindet sich direkt am Strand. Man frühstückt / diniert praktisch direkt am Strand mit einem sensationellen Blick. Es handelt sich um ein kleines, Familien geführtes, sehr sauberes Hotel. Ein kleiner Flur mit Kühlschrank, ein Bad mit Dusche und ein ausreichen großer Schrank mit Safe waren in unserem Zimmer ebenso vorhanden wie einen Balkon mit Meerblick. Kostenloses wlan stand zur Verfügung. Das in der Buchung enthaltene Frühstück war sehr abwechslungsreich und jeden Tag frisch und sehr liebevoll zubereitet. Einfach lecker. Für jeden war etwas dabei, von süß bis salzig. Am Tag konnte man sich auch kleine Speisen an den Strand bringen lassen. Zwei Liegestühle und ein Sonnenschirm waren in der Buchung mit inbegriffen. Auf der ganzen Anlage herrschte permanent eine angenehme ruhige Atmosphäre, so das auch ein Mittagsschlaf genossen werden konnte. Wir haben fast jeden Abend im Hotel gegessen, da das Essen hervorragend und die Preise sehr moderat waren. Ganz zu schweigen von den sensationellen Sonnenuntergängen, die wir beim Essen genießen durften. Wenn es zu windig wurde, wurde ruck zuck eine Glasfaltwand ausgefahren, welche uns vor dem frischen Wind oder Regen schützte und ein ungestörten und unbegrenzten Abend auf der Terrasse ermöglichte. Wir sind von diesem Hotel und unserem Aufenthalt sehr begeistert und können es nur empfehlen. Wir freuen uns schon auf unseren Urlaub im nächsten Jahr im Hause Dandidis. Unser Dank geht an die Familie Doukakis und ihr hervorragendes Team für diese wunderschöne Zeit.

• 9Birgit10-07-2011

Immer wieder ein toller Urlaub...

Das Hotel Dandidis ist ein echter Tipp für einen entspannten, erholsamen Urlaub. Den Strand und das Meer direkt vor dem Hotel, eine wunderschöne Terasse, sehr nette Besitzer, gepflegt, neu renovierte Zimmer und sehr leckeres Essen. Einzig das Frühstück könnte bei längerem Aufenthalt ein wenig abwechslungsreicher sein.

• 9Nico23-08-2009

Warme viering 50 jarig huwelijk in Dandidis

Deze vakantie van 2 weken begon voor ons gezin (6) op 13 juli vanaf vliegveld Rotterdam. Na ontvangst met een drankje zijn we naar de perfecte hotelkamers/app. gegaan. De volgende dagen genoten wij van een lekker ontbijt op het schaduwrijke terras met een prachtig uitzicht op de zee. De temperaturen tijdens onze vakantie varieerden van 35-38 gr.C. Het zeer heldere zeewater gaf een heerlijke verkoeling, vooral achter een speedboat. Agios Gordis is een heel leuk plaatsje met prima eetgelegenheden. Met de bus zijn we naar Corfu stad geweest (mooie rit), wat ook erg gezellig is met leuke winkeltjes, terrasjes en prachtige gebouwen. De 2e week kwam de rest van de familie (10) vanaf vliegveld Eelde. Deze vakantie was nl. ter gelegenheid van het 50-jarig huwelijk van mijn schoonouders. Iedereen heeft deze vakantie als fantastisch ervaren en zeker voor herhaling vatbaar. Met grote dank aan eigenaren en personeel van Hotel Dandidis, chapeau!!!

• 9Bert Hendriks11-05-2009

Geweldig hotel-prachtig uitzicht-goede bediening.

Wij bezochten dit hotel in juni 2006 en hebben er fijne herinneringen en een fijne vakantie aan overgehouden. Juli 2009 gaan wij er weer naar toe wegens de rust en de prachtige zonsondergangen. De Oostenrijkse beheerster lijkt wat stug maar wanneer je engels of duits met haar spreekt blijkt het een lieve en hartelijke vrouw te zijn. Het hotel is schoon en heeft een prachtig uitzicht op zee. Een aanrader !!!!!!

• 1004-06-2007

Super toll einfach super schön. die zimmer und der ausblick war ein traum. da ist auch die internet seite aber leider nur auf englisch aber die fotos sind gut

www.dandidis.com

• 923-05-2007

die familie war sehr bemüht ums uns, der strand liegt direkt vor der tür, es war einfach traumhaft!!!

• 7Astrid en Paul28-08-2005

Wij waren ook in Hotel Dandidis van 13 t/m 27 augustus. Wij hebben een kamer gehad met zeezicht. Wij sluiten ons aan bij de beoordeling van Miep en Piet. De ligging is fantastisch dicht bij het dorpje en prachtige zonsondergangen. Het hotel is echter zeer gehorig, de deuren van de kamers komen uit op een centrale gang, deze deuren piepen en klappen hard dicht. Elke gast/personeel die s'nachts of in de vroege ochtend komt of gaat werd dan ook door ons gehoord. Tevens zou ook met het ontbijt wat creatiever omgegaan mogen worden (elke dag hetzelfde). Indien dit verbeterd wordt is het een fijn hotel.

• 8Miep en Piet27-08-2005

Wij sluiten ons grotendeels aan bij de beoordeling van Jan en Annie. Wij zijn in Dandidis geweest van 13 t/m 27 augustus 2005. Wij hadden een appartement met zij-zeezicht; fantastisch uitzicht; nog een voordeel van Dandidis is: elke dag schoonmaak; gelukkig was de verhuurster tegen ons minder humeurig; nadeel: wij moesten met onze bagage vanaf de 'busstop' naar Dandidis lopen; dit is circa 200 meter, bij een temperatuur van circa 30 graden. Heen is bergafwaarts, maar terug, bergopwaarts, is dat geen pretje. Nog een nadeel: af en toe een zeer onstuimige zee die zeer koud is. Voor het overige, niets dan lof.

• 7Jan en Hannie26-07-2005

De ligging van Pension Dandidis is geweldig, vanaf het (ontbijt)terras stap je zo op het strand. Wij huurden privé een kamer; ontbijt, airco en gebruik van strandstoelen en parasols waren inbegrepen. Uitzicht prachtig, iedere avond genieten van de zonsondergang. Wij waren er in juli en toen was een airco geen overbodige luxe. Slechts 1 kamer had deze. Eén minpunt: de (Oostenrijkse) eigenaresse was bijzonder humeurig, er hing totaal geen sfeer in het pension. De (enige) parkeerplaats van het pension vereist behendigheid.

• 7Corrie v. Ours23-09-2004

Dandidis ligt aan een prachtig zandstrand met s avonds een schitterende zonsondergang vanaf het terras, jammer dat wij net de slechtst liggende kamer met uitzicht op de buren en een kale muur troffen.En de strandbedden zouden als service ook wel gratis mogen( of inbegrepen in hotelprijs)

Hotel Dandidis info

Facilities