Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over Alonakia

• 7Janneke21-06-2022

Aanrader

Kleinschalig hotel en een goed restaurant. Geweldig goede bedden (zeker voor Griekenland). Kamers zijn klein, eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt, is er. Wel gehorig. Wij hadden een auto tijdens ons verblijf en dat is zeker aan te raden.

• 10Brenda10-08-2021

Fantastisch!

Dit hotel is een pareltje. De eigenaren zijn zo vriendelijk en lief. Een warm welkom en verblijf door eigenaresse Lia. De kookkunsten van eigenaar Yannis zijn onovertroffen. Keus genoeg om elke avond iets anders te proberen. Prijzen zijn zeer redelijk.Kamers zijn netjes en de bedden goed. Kortom geen verbeterpunten.

• 10Gerrit en Sandra23-06-2021

Warm, gastvrij en zeer schoon

We verbleven 2 weken in Alonakia, wat was het fantastisch! Gastvrouw Lea is zo hartelijk, we voelden ons meteen thuis. Knus hotel, slechts 20 kamers, waardoor je niet opgaat in de massa. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, met dagelijks wisselende zelfgemaakte, verse lekkernijen. Het hele hotel is superschoon, ivm de coronaregels lagen de handschoenen klaar voor het ontbijtbuffet, mondkapjes op in het hotel. Ga zeker ook 's avonds genieten van hun sterren-topkok Yanis, hij kookt zó lekker, we hebben nergens in Agios Gordios beter gegeten! Prachtig uitzicht, 1000 stappen naar het strand, leuk klein dorpje met wat winkeltjes en voldoende restaurants. Prachtige wandelingen gemaakt, kortom.....wij komen zeker terug!

• 10John besseling14-08-2019

Het is een klein knus goed verzorgd en schoon hotel wat gerunt wordt door een familie die een warm hart heeft voor alle gasten Het staat op de berg met een prachtig uitzicht op de baai Vanaf het hotel is het een stukje lopen door het gezellige centrum met allerlei winkeltjes en eetgelegenheden De terug weg is lastig als je niet goed ter been bent Dat is dan ook meteen het enige minpuntje We hebben een fantastische vakantie gehad Lekker geslapen met airco(tegen betaling) Douche en toilet prima Super ontbijt wat elke dag wisselt en zeer gevarieerd is Ook het eten van de kaart was lekker en zeer goed verzorgd Aan het zwembad lekkere drankjes te gebruiken waar ze nog iets lekkers bij serveren Alles was zeer schoon en wordt heel netjes bijgehouden Ik kan nog even door gaan maar het is al met al een heel goede keuze geweest om hier naar toe te gaan en een echte aanrader

• 10Robin05-08-2019

Geweldig!

Het was geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar. Lea de vriendelijke gastvrouw, elke avond de knuffel voordat je naar de kamer ging. Dora altijd vriendelijk met een lach tijdens de bediening. Een reden om daar elke avond te eten en het was nog goed ook. De feta cheese als voorgerecht van Giannis, eigenaar maar ook kok was de beste die ik ooit gegeten heb. Auto gehuurd en met tips van Lea naar plekken gereden die de moeite waard waren om te bezoeken. Mooi en groen eiland met prachtige uitzichten. Wij komen zeker terug! Lea, Dora, Giannis bedankt voor de gastvrijheid.

• 10Danielle Caro18-07-2019

Fantastisch! Wij hebben het in dit hotel door de lieve mensen Lea, Giannes, Mimosa en Dora geweldig gehad! Onze kamer was prachtig door het schitterende uitzicht op zee en aan de zijkant van ons terras uitzicht op de bergen. Hotelkamer is voorzien van een mooie hordeur, wat heel fijn was. In het hotel kun je heerlijk eten. Lea en haar man maken het iedereen erg naar het zin. Tijdens onze vakantie hebben we een auto gehuurd via Lea, allemaal prima geregeld. Auto wordt bij het hotel gebracht en weer opgehaald. Uiteraard heeft Lea veel tips over het eiland. Wij vonden Kassiopi, Canal d'amour in Peroulades en Kanoni zeer de moeite waard. Het strand Pelekas Beach is een prachtig zandstrand, Agios Gordis zelf ook, maar als je een auto hebt ben je bijna nooit in de plaats zelf. 's Avonds vaak gegeten bij Taverna Theodoros, heerlijk eten en superaardige mensen die dankbaar zijn als je komt eten. Dus Topvakantie!!!

• 10Fam.Scholten11-07-2019

Fantastich verblijf

Wat een geweldig hotel. Klein , perfect personeel. Een vakantie die je niet snel vergeet. We komen zeker een keer terug.

• 10Yves29-06-2019

Comme à la maison

Accueil charmant dans un endroit magnifique avec une vue imprenable (dans toutes les directions). La nourriture est excellente (cuisine locale grecque). Chaque membre du personnel vous fait sentir comme chez vous et fera tout pour que vous vous sentiez à l'aise. Le petit déjeuner est différent chaque jour et est délicieux. Les chambres sont confortables et fraîches. Un endroit parfait pour se reposer. Magnifique plage (10 minutes). Nous réserverons encore !!!

• 10Stuart Carson-Gravé29-06-2019

A home from home

Lovely welcome in an amazing location with a beautiful view from all directions. The food is amazing local Greek cuisine. Every single member of staff makes you feel right at home and will do anything to make you feel comfortable. The breakfast is something different every day and delicious. The rooms are comfortable and cool. We're booking again!!!

• 8Marjo27-06-2019

Heerlijk.

Een prachtig verzorgd hotel, alles klopt. (Zelfs een douchedeur in de badkamer). Kamers met uitzicht over de baai. Daardoor weliswaar een hele klim naar boven, maar de moeite waard. De eigenaars Lea en Yanis zijn heel gastvrij, een prima ontbijt met heel veel extra’s iedere dag en je kunt er heerlijk dineren. Een mooi strand met gratis bedden en parasols, men verwacht wel dat je iets gebruikt. Klein dorpje, je bent er snel uitgekeken. Zwembad is mooi maar weinig schaduw. Kortom, Alonakia is een aanrader.

Hotel Alonakia info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar

Afstand in meters