Tijdelijk €25 aanbetaling

Alexandra Natalia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alexandra Natalia voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
+18

6.7VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 5.7Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Alexandra Natalia

• 3Anita R.15-09-2018

Niet doen!

Niet gastvrij en zeer onpersoonlijk. Eigenaren bleken in het weekend van aankomst ook in de accommodatie te verblijven, hebben zich niet voorgesteld of een praatje gemaakt of bij aankomst zaken toegelicht (ook niet later tijdens onze vakantie). Bij vertrek, na 10 dagen, hebben we de deur van het appartement maar achter ons dichtgetrokken en vroeg vervolgens één van de eigenaren, die in de tuin bezig was: "Are you new here?". Bedden slapen slecht, je voelt de spiralen en matras is hard. Vanaf centrum loop je 25 minuten langs een drukke, echt steile weg om appartement te bereiken. Enige pluspunt is het uitzicht vanaf een ruim balkon.

Agios Gordios is een heel leuk plaatsje, maar boek een andere accommodatie, die zijn er genoeg.

• 8Colette Kuiper-Hoorn20-09-2011

Mooi uitzicht, maar wat een klim!

Wij zijn net terug van 8 dagen Corfu en hebben gelogeerd in dit appartement. Een hartstikke mooi complex, ruim voor Griekse begrippen en in goede staat! Eigenaren komen alleen in het weekend en geven dan voor alle gasten vers fruit en zijn niet te beroerd om je op dag van vertrek te wekken(waren onze mobiele telefoons vergeten)! Schoonmaak vond ik wel wat weinig, zeker wanneer je een kind bij je hebt. Dochter/zoon vraagt naar je welzijn, eigenaren zelf spreken geen/bijna geen engels. Wij hadden erg veel last van de muggen en nadat ik had uitgesproken of ze geen klamboe voor bedje hadden is Natalia voor ons op pad gegaan om een net te kopen voor campingbedje. Helemaal super! Wij vonden het een geweldige appartement met als enige kanttekening dat het niet echt geschikt is voor gezin met hele kleine kinderen vanwege de klim. Wij hebben er echt tegenaan gezien om 's avonds weer naar boven te moeten klimmen.

• 9Michel en Lia27-07-2011

Fraai complex met fantastisch uitzicht

Net een maand terug na 2-weken verblijf in app. Alexandra-Natalia. We genieten nog steeds na. We blijken de eerste gasten te zijn en dat is eigenlijk onbegrijpelijk. Een van de beste app. die we na 17 vakanties in Griekenland bezoeken. Mooi, schoon, ruim en met een flink terras. Schoonmaak en schone handdoeken om de 3 dagen. 4 gestapelde appartementen boven elkaar met een werkelijk fantastisch uitzicht over de baai en de berghellingen met cypressen en olijfbomen! Daar moet je wel iets voor over hebben, want telkens een steile wandeling vanuit het dorp. Bij onze aankomst zeult de schoonmaakster zonder probleem onze volle koffers op haar hoofd de 4 trappen naar het bovenste appartement! Nikos laat geen moment onbenut om naar ons welzijn te vragen. Een klein defect aan de wasbak wordt meteen verholpen. Supermarkt ligt op nog geen 50 meter aan de weg en heeft vers gebakken warm brood. Geen zwembad bij het complex is geen probleem, want we kunnen kiezen uit 2 zwembaden aan overkant weg.

Appartement Alexandra Natalia info

• CafeNiet beschikbaar