Aparthotel SPLASHWORLD Aqualand Village

Aparthotel SPLASHWORLD Aqualand Village

6.8Voldoende

Griekenland, Corfu, Aghios Yannis / Agios Ioannis

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 627p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.8Voldoende

Aparthotel info

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Dagen doorbrengen in het aquapark met glijbanen op Aqualand Resort (Corfu). Je kunt hier de hele dag door genieten van goed en gevarieerd eten en drinken. Pannenkoeken worden vers gebakken als tussendoortje. De huisjes zijn schoon en bevinden zich allemaal rondom het aquapark. Wil je er toch op uit dan is Corfu-stad 20 minuten rijden.

915 reviews over Aparthotel SPLASHWORLD Aqualand Village

• 8Nicole21-01-2020

TOP vakantie gehad

Super vakantie gehad. Leuke accommodaties, zwembaden zijn echt geweldig! Het eten is prima maar niet heel bijzonder. Het drinken vonden wij wat minder. Automaten drinken meestal veeeel te zoet. Maar met wat water erbij is het wel te doen. In de directe omgeving is er op loop afstand helaas niks te doen. Wij hadden een auto gehuurd en dat is echt wel nodig als je iets van Corfu wilt zien. Met de auto ben je overal snel. Er zijn heel veel mooie dingen te ontdekken op Corfu. Ga zeker eens naar La Grotta, WAUW wat is het daar mooi. Een waar paradijs. Rij ook zeker eens naar Kanoni, heel mooi kloostertje daar, je kan daar met een bootje voor een paar euro over naar muizeneiland. Ook erg leuk om daar naar de opstijgende en landende vliegtuigen te kijken. Wij vonden het jammer dat s’avonds niet even van het hotel af kon lopen. Maar hebben toch echt een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Fam p.04-10-2019

Mooi resort, geweldig aquapark.In dit hotel doen ze alles om het je naar je zin te maken.Lekker eten in het restaurant (veel afwisseling elke dag wat anders) en smiddags bij het zwembad kan je vers gemaakte crepes halen of een patatje. Vanuit het hotel kan je (gratis) met een bus naar corfu stad (10km) of naar het strand.Wij hebben voor 2 dagen een auto gehuurd om het eiland te verkennen en wauw wat is Corfu mooi. Porto Timoni beach, canal d'amour en het strand van paleokastritsa in 1 woord prachtig. Wij zaten hier een week maar eigenlijk tijd te weinig om alles te kunnen zien en doen.Er zijn ook boottochten naar paxos en antipaxos hele mooie eilandjes met kristal helder water. Wij hebben een top vakantie gehad en komen hier hopelijk nog een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Anne05-09-2019

Gemiddeld

Matig; aquapark is heel leuk, strand daarentegen heel mooi. Helaas moet je met een busje naar het strand, deze brengt je om 11u en haalt je om 15:45u weer op. Net als je dus met lekker ligt moet je weer weg. Ook mis je dan de lunch in het hotel. In de omgeving is letterlijk niks te doen, wandelen gaat niet vanwege de autoweg. Eten is prima, niet goed en niet slecht. Als je hier bent is een auto huren wel een must, anders zie je niks van het eiland en zit je aan het zwembad gekluisterd. Glijbanen zijn wel gaaf! Niet geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in september 2019

• 7PY30-08-2019

Leuk om met grotere kinderen naar toe te gaan

Op zich een aardig resort. Bij aankomst hadden we een probleem met het slot van de schuifpui. Ik heb dat gemeld bij de receptie en terug bij dekamer was de klusjesman al bezig met herstellen. Op sommige plekken van t resort vonden we het stinken. Ook het water van de douche rook vies. Verder was de kamer prima en werd goed schoongehouden. De zwembaden zijn prima en het golfslagbad is leuk. Het waterpark is geweldig als je grotere kinderen hebt. Als je in het waterpark wat eten of drinke koopt behoort niet bij het all-inclusive, maar na het tonen van je polsbandje krijg je 20% korting. Dan het eten: rumoerig restaurant met veel gillende kinderen. Dat wisten we gelukkig van te voren. Als je van pasta, patat en pizza houdt ben je hier aan het juiste adres. Verder was het niet echt afwisselend. Iedere dag wel spruitjes, worteltjes, broccoli. Nauwelijks Griekse gerechten. Restaurant bij het golfslagbad had het wel, maar wel reserveren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Simone11-06-2019

Nooit meer.

Pendelbus moet je reserveren en is vaak vol! Zonder auto kom je nergens, er is geen dorpje of iets in de omgeving. Je kan nergens heen wandelen want dan moet je op de weg lopen en er word heel hard gereden. Het glijbanen park is niet geschikt voor kleine kinderen, ze moeten 130 cm zijn voor de glijbanen. Eten is slecht, koud, eentonig en schimmel in de bakken. De kamers zijn slecht onderhouden, stinkt de hele dag naar riool. Je krijgt iedere dag schoon linnen maar er word verder niet schoongemaakt. Kortom erg teleurstellend als je hier 2 weken zit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Kim11-06-2019

Veel informatie ontbreekt op de site van TO

Dit hotel hebben wij geboekt met het idee dat onze zoon van bijna 5 (1 meter 15) de hele dag kan spelen bij de glijbanen en wij in de avond het dorpje in gaan om lekker te slenteren of te borrelen. Echter zijn 9 van de 10 glijbanen geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar of 1 meter 30. Het bad waar onze zoon dan wel van de glijbanen mag, mogen wij, volwassenen, niet van de glijbaan. Met oudere kinderen is het misschien een ander verhaal, maar met deze leeftijd is het zeer teleurstellend het park. Vervolgens dan maar in het dorpje kijken, dit valt erg tegen. Er zijn 2 kroegjes waar je niet erg vriendelijk ontvangen word. Klacht bij reisleiding op het park gedaan. Kregen we te horen dat we door moeten lopen naar een pleintje, daar aangekomen is het zeer ongezellig en stinkt het er enorm. Vervolgens word er gezegd dat we ook beter een auto kunnen huren, misschien handig om dit van tevoren te vermelden op de site.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Joelle26-05-2019

Fijn resort, met wat kleine verbeterpuntjes

Mooi en groot resort op 15-20 minuten rijden van het strand (Glyfada) en corfu stad. Hier kun je gratis met de bus naartoe (even aanmelden bij receptie). Rondom het hotel is verder niets. De kamer was ruim, schoon en had 2 fijne douches. Bedden werden dagelijks verschoond. Het bed lag wel erg hard, zelfs met het door ons verzochte en binnen 10 minuten langsgebrachte topdekmatrasje. Het waterpark en de zwembaden zijn mooi, maar het water was veel en veel te koud. Het eten was wisselend. De ene dag super lekker en de andere dag wat minder (soms ook koud). Het drinken was altijd goed koud en er was voldoende keus. De laatste 2 dagen van ons verblijf was het water echter ineens geen bronwater meer, maar kraanwater. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Al met al een prima verblijf gehad, vooral gelet prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Laakie25-09-2018

Prima

Park met veel kinderen, wat je uiteraard kan verwachten bij een waterpark. Eten was iets eentonig maar kwalitatief boven verwachting. Kamer(4p maisonnette) was schoon en voldoende groot. Helaas hadden wij uitzicht op parkeer terrein.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Anouk09-08-2018

Heerlijk! En met pendelbus of OV kun je veel!

Wij waren hier voor de 2e keer en ook dit keer was het super. Was zelfs nog wat verbeterd na vorig jaar. Als er iets mis is op je kamer wordt er snel actie ondernomen. De kamers zijn prima! Niet zo afgewerkt als wij gewend zijn maar zeker schoon! Bedden wel iets aan de harde kant. Het personeel is zeer vriendelijk en werkt erg lange dagen, dan staan ze weer in het restaurant en dan weer achter de bar. Het eten was prima en gevarieerd. Enkele dingen waren er standaard zoals spaghetti pizza en patat, verder genoeg keus! In het begin hadden ze nog plastic bekertjes maar die werden na een paar dagen vervangen voor hard plastic bekers wat prima was! werden ook steeds opgehaald. 1 nadeel was wel de wespen en bijen bij de drankenautomaat. Er zaten er veel maar ze waren niet agressief! Er werd wel geprobeerd wat aan te doen, zoals wespenvangers en vaker de bar schoonmaken. Animatieteam op zich prima, wij hadden er alleen weinig behoefte aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9ghyllebert vansteelant04-08-2018

heel leuke vakantie, doen we zeker opnieuw

Voor ons was dit hotel meer dan oké : * niet te groot, zodat het in het restaurant niet aanvoelt als een 'mierennest' * eten was gevarieerd en heel lekker * kamer (type 20) was groot en proper, misschien niet supermodern maar uiteindelijk leef je daar niet in je kamer. Alles was je nodig had, was er : we hadden zelfs 2 douches. Alleen de matrassen waren redelijk hard, maar da's persoonlijke voorkeur * prachtig golfslagbad met warm water * fantastisch aquapark met redders die doen wat ze moeten doen : glijbanen voor alle leeftijden !! * drank overdag was uit herbruikbare plastieken bekers, wat op eerste zicht misschien raar klinkt, maar dit resulteert wel in een propere omgeving (geen goedkope plastieken bekertjes, die wegwaaien en meer naast de vuilbak belanden dan erin). Die bekers kunnen in speciale bakken gegooid worden en worden ook regelmatig opgehaald. * snacks tussen de maaltijden waren iets beperkter in keuze, maar ook wat 'gezonder' : keuze tussen worstebroodjes, frietjes, pannenkoeken en croque mr's. De pannenkoeken worden vers gebakken op vraag (liggen dus niet uren in een verwarmde pot) en de croque mr's moet je zelf bakken in 2 machines. Velen zullen hiervan misschien raar opkijken, maar ook hier weer ben je zeker dat ze vers zijn en geen uren in een verwarmde schaal liggen. * in de directe omgeving is er inderdaad niet veel te doen, maar het busje voor het hotel (gratis) rijdt 2x per dag naar Corfu stad en 1 x naar Glyfada beach en er is ook nog altijd de gewone bus (is niet overdreven duur). Kortom : voor ons was dit hotel z'n geld meer dan waard !! Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, 9 km
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages