Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld)

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°10°
Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld)
7,9

Omschrijving
Dagen doorbrengen in het aquapark met glijbanen op Aqualand Resort (Corfu). Je kunt hier de hele dag door genieten van goed en gevarieerd eten en drinken. Pannenkoeken worden vers gebakken als tussendoortje. De huisjes zijn schoon en bevinden zich allemaal rondom het aquapark. Wil je er toch op uit dan is Corfu-stad 20 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqualand Resort (Splashworld) voor je op een rij gezet:

900 reviews over Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) in het Nederlands

Prima

Laakie,
25-9-2018

Park met veel kinderen, wat je uiteraard kan verwachten bij een waterpark. Eten was iets eentonig maar kwalitatief boven verwachting. Kamer(4p maisonnette) was schoon en voldoende groot. Helaas hadden wij uitzicht op parkeer terrein.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij waren hier voor de 2e keer en ook dit keer was het super. Was zelfs nog wat verbeterd na vorig jaar. Als er iets mis is op je kamer wordt er snel actie ondernomen. De kamers zijn prima! Niet zo afgewerkt als wij gewend zijn maar zeker schoon! Bedden wel iets aan de harde kant.

Het personeel is zeer vriendelijk en werkt erg lange dagen, dan staan ze weer in het restaurant en dan weer achter de bar. Het eten was prima en gevarieerd. Enkele dingen waren er standaard zoals spaghetti pizza en patat, verder genoeg keus!

In het begin hadden ze nog plastic bekertjes maar die werden na een paar dagen vervangen voor hard plastic bekers wat prima was! werden ook steeds opgehaald.

1 nadeel was wel de wespen en bijen bij de drankenautomaat. Er zaten er veel maar ze waren niet agressief! Er werd wel geprobeerd wat aan te doen, zoals wespenvangers en vaker de bar schoonmaken.

Animatieteam op zich prima, wij hadden er alleen weinig behoefte aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

heel leuke vakantie, doen we zeker opnieuw

ghyllebert vansteelant,
4-8-2018

Voor ons was dit hotel meer dan oké :

* niet te groot, zodat het in het restaurant niet aanvoelt als een 'mierennest'

* eten was gevarieerd en heel lekker

* kamer (type 20) was groot en proper, misschien niet supermodern maar uiteindelijk leef je daar niet in je kamer. Alles was je nodig had, was er : we hadden zelfs 2 douches. Alleen de matrassen waren redelijk hard, maar da's persoonlijke voorkeur

* prachtig golfslagbad met warm water

* fantastisch aquapark met redders die doen wat ze moeten doen : glijbanen voor alle leeftijden !!

* drank overdag was uit herbruikbare plastieken bekers, wat op eerste zicht misschien raar klinkt, maar dit resulteert wel in een propere omgeving (geen goedkope plastieken bekertjes, die wegwaaien en meer naast de vuilbak belanden dan erin). Die bekers kunnen in speciale bakken gegooid worden en worden ook regelmatig opgehaald.

* snacks tussen de maaltijden waren iets beperkter in keuze, maar ook wat 'gezonder' : keuze tussen worstebroodjes, frietjes, pannenkoeken en croque mr's.

De pannenkoeken worden vers gebakken op vraag (liggen dus niet uren in een verwarmde pot) en de croque mr's moet je zelf bakken in 2 machines. Velen zullen hiervan misschien raar opkijken, maar ook hier weer ben je zeker dat ze vers zijn en geen uren in een verwarmde schaal liggen.

* in de directe omgeving is er inderdaad niet veel te doen, maar het busje voor het hotel (gratis) rijdt 2x per dag naar Corfu stad en 1 x naar Glyfada beach en er is ook nog altijd de gewone bus (is niet overdreven duur).

Kortom : voor ons was dit hotel z'n geld meer dan waard !! Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Solfly

Leuk klein resort met mooie zwembaden

Familie van Lieshout,
3-8-2018

Resort is wat gedateerd maar kamers zijn netjes en schoon. Kamers voldoen prima en worden netjes schoon gehouden en voorzien van frisse handdoeken. Het resort is kleinschalig en wat prettig is dat het allemaal lage huisjes zijn die rondom het zwembad zijn gebouwd. Je zit altijd dicht bij een zwembad en bij het aquapark. Het aquapark is superleuk, de drukte viel enorm mee. Openingstijden prima (10-18 uur). Via poortje vanaf het resort te bereiken. Zwembaden op het park zijn ook heel leuk. Barretje en eettentje bij het zwembad. Keus genoeg, zelf veel cocktails zijn inclusief. Eten is prima. Niet te druk bij het buffet en altijd plaats om te zitten, zelfs buiten op het terras. Animatie is eenvoudig maar wel leuk, onze zoon alleen gebruik gemaakt van darten en voetballen.

Een minpuntje: eerste dag hebben wij gegeten bij het restaurant bij het golfbad. Wij vonden het eten daar niet lekker en het zag er ook niet hygienisch uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Topvakantie op een paar kleine minpuntjes na!

Dennis Siliakus,
1-8-2018

Om maar met het negatieve te beginnen: de bedden zijn beroerd! Veel te hard. Het handdoekje leggen is hier echt dramatisch, voor 8uur in de ochtend bij het zwembad van het hotel je handdoeken neerleggen anders heb je geen plek. Niks in de buurt, je bent aangewezen op een bus die wel meerdere keren per dag had mogen rijden (zo bijzonder is Corfu Stad niet om er 4u door te brengen)

Maar wat een topvakantie was het voor de rest! Animatie is erg leuk, voor alle leeftijden.Het aquapark is fantastisch (ligbedjes zijn alleen te hard)Het all-in principe is prima.Heerlijke pannenkoeken tussen 11 en 5, tosti’s maken, ijsjes eten, patat scheppen, je komt hier nooit om van de trek! Middag en avondeten is erg gevarieerd, je kan elke dag wat anders eten als je wilt. Cola is wel smerig, onbekend merk, maar genoeg andere keuzes. Vriendelijke receptie, mooie hotelkamers (wat eigenlijk een soort bungalows zijn)

We hebben een super vakantie gehad!

Weinig te doen en afgelegen dus niet voor 2x

Sandra Viereck,
14-6-2018

Het resort was schoon en veel waterpret. All inclusive eten kon met meer variatie en er was alleen animatie voor kinderen tot 21.00 u maar voor volwassenen was er helemaal niets. Vroeg terug op de kamer weinig tv netten en om het resort was niets dan moest je echt reizen. Dus al met al hotel goed maar geen animatie volwassenen en afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooi eiland, minder hotel, 1 keer is voldoende

Zijffers,
10-5-2018

Begin mei is duidelijk nog het voorseizoen. Veel in opbouw op het eiland, veel dus ook dicht, erg jammer. Huur een auto, is echt nodig!

Het hotel is geen 4 sterren waard, ook niet voor Griekse normen. Het eten was eentonig en vaak niet goed, slappe patat, te rood vlees, te droog door warmtelamp, te grote bakken met daarin kwark, chocopasta, salade ed, iedereen zat er met zijn handen in.

De hotelkamer is groot genoeg. bedden zijn prima. douche lekte en daardoor gehele kamer nat. we hadden een kamer op de begane grond en liepen zo vanuit de kamer het zwembad in. Ook konden we lekker op eigen terras zitten.

Het zwembad op eigen terrein was niet verwarmd, ook het golfslagbad niet, van de bodem kregen de kinderen wondjes en blauwe voeten (bodem laat los?)

Het mooie waterpark was zeer beperkt open. 3x open in onze vakantie met 6 glijbanen en later ook kinderbad open. De geel/zwarte en zwarte glijbaan zijn verouderd en doen zeer aan je rug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooi hotel, verkeerde periode.

AMNL,
18-3-2018

Deze vakantie was voor ons persoonlijk niet leuk, maar dat ligt niet aan het hotel. Er viel die periode heel veel regen en daar is deze omgeving natuurlijk niet op ingericht. Ook was er veel overlast van wespen, dit is normaal in deze tijd van het jaar.

Afgezien van deze ervaring is dit een prima hotel. Het personeel is behulpzaam, het aquapark is ideaal voor kinderen en de verzorging is top. Ook is het leuk dat de hotelkamers bestaan uit een soort van huisjes. Het is niet te vergelijken met een all-inclusive-vakantie in Turkije, maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.

De locatie is niet ideaal. Het hotel ligt nogal afgelegen. Er rijdt wel een bus naar het centrum van Corfu, maar dat stelt niet veel voor.

Gereisd met partner in september 2016

Aqualand is ideaal voor een gezinsvakantie!

Danielle,
7-3-2018

Aqualand is ideaal voor een gezinsvakantie. Het resort is overzichtelijk opgezet. De appartementen kijken uit op het zwembad. We hadden het geluk dat we pal voor het kinderbad zaten. Als we zonnenbrand nodig hadden of even naar het toilet wilde liepen we gewoon even naar binnen en hadden toch nog zicht op de kids. Het Aquapark zelf is ook een succes: voor alle leeftijden is er wel wat te beleven.

Het eten was gevarieerd, lekker en goed warm en werd op prima tijden geserveerd. Het drankaanbod vond ik daarentegen (in verhouding met andere vergelijkbare resorts) van iets mindere kwaliteit. We hebben uiteindelijk heel veel water gedronken.

Qua service en personeel is het goed geregeld. Al je vragen worden vriendelijk beantwoord en de shuttles naar de stad en het strand zijn ideaal. In de stad wordt je op een centraal punt afgezet waardoor je vanaf daar ook weer het hele eiland over kan zonder een auto te hoeven huren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer!

Thakoer,
3-2-2018

Het resort oogt heel mooi. Maar het is oud, hygiene is ver te zoeken.

Mijn man heeft doordat het zo vies was allemaal uitslag en bultjes over zijn hele lichaam van gekregen.

Ga er nooit meer naar toe!!

Taxi besteld en dat zijn een stelletje afzetters toch!

Aquapark dat is een pluspunt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) in Aghios Yannis / Agios Ioannis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aqualand Resort (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.