Aghios Yannis / Agios Ioannis

We hebben een aantal aanbieders voor Aghios Yannis / Agios Ioannis voor je op een rij gezet:

Reviews over Aghios Yannis / Agios Ioannis

Prima

Laakie,
    25-9-2018

Park met veel kinderen, wat je uiteraard kan verwachten bij een waterpark. Eten was iets eentonig maar kwalitatief boven verwachting. Kamer(4p maisonnette) was schoon en voldoende groot. Helaas hadden wij uitzicht op parkeer terrein.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk! En met pendelbus of OV kun je veel!

Anouk,
    9-8-2018

Wij waren hier voor de 2e keer en ook dit keer was het super. Was zelfs nog wat verbeterd na vorig jaar. Als er iets mis is op je kamer wordt er snel actie ondernomen. De kamers zijn prima! Niet zo afgewerkt als wij gewend zijn maar zeker schoon! Bedden wel iets aan de harde kant.

Het personeel is zeer vriendelijk en werkt erg lange dagen, dan staan ze weer in het restaurant en dan weer achter de bar. Het eten was prima en gevarieerd. Enkele dingen waren er standaard zoals spaghetti pizza en patat, verder genoeg keus!

In het begin hadden ze nog plastic bekertjes maar die werden na een paar dagen vervangen voor hard plastic bekers wat prima was! werden ook steeds opgehaald.

1 nadeel was wel de wespen en bijen bij de drankenautomaat. Er zaten er veel maar ze waren niet agressief! Er werd wel geprobeerd wat aan te doen, zoals wespenvangers en vaker de bar schoonmaken.

Animatieteam op zich prima, wij hadden er alleen weinig behoefte aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

heel leuke vakantie, doen we zeker opnieuw

ghyllebert vansteelant,
    4-8-2018

Voor ons was dit hotel meer dan oké :

* niet te groot, zodat het in het restaurant niet aanvoelt als een 'mierennest'

* eten was gevarieerd en heel lekker

* kamer (type 20) was groot en proper, misschien niet supermodern maar uiteindelijk leef je daar niet in je kamer. Alles was je nodig had, was er : we hadden zelfs 2 douches. Alleen de matrassen waren redelijk hard, maar da's persoonlijke voorkeur

* prachtig golfslagbad met warm water

* fantastisch aquapark met redders die doen wat ze moeten doen : glijbanen voor alle leeftijden !!

* drank overdag was uit herbruikbare plastieken bekers, wat op eerste zicht misschien raar klinkt, maar dit resulteert wel in een propere omgeving (geen goedkope plastieken bekertjes, die wegwaaien en meer naast de vuilbak belanden dan erin). Die bekers kunnen in speciale bakken gegooid worden en worden ook regelmatig opgehaald.

* snacks tussen de maaltijden waren iets beperkter in keuze, maar ook wat 'gezonder' : keuze tussen worstebroodjes, frietjes, pannenkoeken en croque mr's.

De pannenkoeken worden vers gebakken op vraag (liggen dus niet uren in een verwarmde pot) en de croque mr's moet je zelf bakken in 2 machines. Velen zullen hiervan misschien raar opkijken, maar ook hier weer ben je zeker dat ze vers zijn en geen uren in een verwarmde schaal liggen.

* in de directe omgeving is er inderdaad niet veel te doen, maar het busje voor het hotel (gratis) rijdt 2x per dag naar Corfu stad en 1 x naar Glyfada beach en er is ook nog altijd de gewone bus (is niet overdreven duur).

Kortom : voor ons was dit hotel z'n geld meer dan waard !! Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk klein resort met mooie zwembaden

Familie van Lieshout,
    3-8-2018

Resort is wat gedateerd maar kamers zijn netjes en schoon. Kamers voldoen prima en worden netjes schoon gehouden en voorzien van frisse handdoeken. Het resort is kleinschalig en wat prettig is dat het allemaal lage huisjes zijn die rondom het zwembad zijn gebouwd. Je zit altijd dicht bij een zwembad en bij het aquapark. Het aquapark is superleuk, de drukte viel enorm mee. Openingstijden prima (10-18 uur). Via poortje vanaf het resort te bereiken. Zwembaden op het park zijn ook heel leuk. Barretje en eettentje bij het zwembad. Keus genoeg, zelf veel cocktails zijn inclusief. Eten is prima. Niet te druk bij het buffet en altijd plaats om te zitten, zelfs buiten op het terras. Animatie is eenvoudig maar wel leuk, onze zoon alleen gebruik gemaakt van darten en voetballen.

Een minpuntje: eerste dag hebben wij gegeten bij het restaurant bij het golfbad. Wij vonden het eten daar niet lekker en het zag er ook niet hygienisch uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fam. Sluis,
    3-8-2018

Heel goed

Wij zaten in appartement 18 . Meteen bij aankomst werden we ontvangen door de 2 broers nikos en kristos. Kregen meteen wat te drinken en even later naar het appartement gebracht. Meteen viel ons op hoe schoon alles was. Badkamer voorzien van een zeer nette doche (met glasdeuren en een regendouche en nette sproeier)

Het 2 pers. bed met een dikke boxspring matras echt super! Tv op kamer en het totaal super mooi gestijld. Airco was nieuw en geweldig en hoefde daar zelfs niks voor te betalen. Balkon is klein maar met tafel en 2 stoelen voor ons groot genoeg met een fantatisch uitzicht op de bergen en zwembad en de zee. Keuken was ook schoon en groot genoeg . Schoonmaak elke dag en elke dag nieuwe handoeken. Zwembad was niet super groot maar groot genoeg met een wirlpool en fantastische dikke ligbedden. Met parasols en jawel met een stroomaansluiting. Ook buiten bij het zwembad werd alles goed schoongemaakt. Kortom super gehad

Gereisd met partner in juli 2018
Aghios Yannis / Agios Ioannis scoort een 6,7 uit 10, op basis van 59 reviews