GriekenlandCorfuAghios MatheosAppartementen Aghios MatheosAppartement Stalakton Country Maisonettes

Appartement Stalakton Country Maisonettes

GriekenlandCorfuAghios Matheos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Stalakton Country Maisonettes voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 28 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 28 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

28 Reviews over Stalakton Country Maisonettes

• 9Marten28-08-2020

Griekse gastvrijheid ten top

Het huisje op Stalakton Country Maisonnettes was prima, niet overdreven luxe, maar wel voorzien van airconditioning en andere gemakken, net als het complex en de faciliteiten. De grootste verrassing lag voor ons niet in de accommodatie of de faciliteiten, maar de gastvrijheid van de eigenaars, Kostas & Boriana.

Na onze aankomst 's-avonds werden we verwelkomd met een uitstekende en complete maaltijd, die absoluut buiten onze logies zonder extra's boeking viel. Deze gastvrijheid bleef tijdens ons verblijf steeds terugkomen met een vrijwel dagelijkse toevoer van vers fruit, verse groente, bronwater uit eigen bron, vers brood en zelfs een verjaarstaart, toen onze dochter jarig was. Ook stond Kostas elke keer of we klaar met allerlei mooie verhalen en adviezen over uitstapjes tijdens ons verblijf op Corfu en heeft hij ons op sleeptouw genomen voor een uitstapje naar de hoogste berg van Zuid-Corfu.

Kortom, Griekse gastvrijheid ten top!

• 10Friso10-08-2020

SUPER, wat een rust, ruimte,

Dit was boven verwachting!!! Het terrein is door 2en gedeeld zodat het nu maar 2 villa’s zijn met een groot grasveld en mooi zwembad.Meer ruimte en afstand ga je niet vinden. De villa was goed schoon en het bedlinnen word regelmatig vervangen.er hingen in ons app 3 airco’s die wij alleen snachts aan hadden(overdag is er een heerlijk windje) Alle ramen en deuren zijn voorzien van horren. We kregen bijna elke dag vers fruit uit de pluktuin. Lekkere bedjes bij het zwembad!! Hier zit je max met 1 ander gezin en dan heb je het zwembad bijna altijd voor je eigen alleen( het mooie strand is op 10min rijden)

• 10pjodeventer03-08-2014

Helemaal perfect!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Stalakton. Het is er rustig, mooie omgeving, allemaal heel erg verzorgd en netjes. Boriana en Kostas zijn bijzonder vriendelijk, zeker ook voor de kinderen. Echt zeer gastvrij. Het zwembad ligt centraal met goed zicht vanuit de huisjes op dit zwembad. In het huisje is alles aanwezig en er is voldoende ruimte. De honden zijn ook erg leuk en lief voor kinderen. Dit is een perfecte plek voor een relaxte, rustige en heerlijke vakantie!

• 9Gerda Akkerman14-09-2013

2e keer weer super

5 jaar geleden waren wij hier ook en deze keer was het weer net zo geweldig. Een heerlijke rustige plek om te verblijven met een fijn huisje, lekker zwembad en een gezamenlijk overdekt terras op het terrein. Maar als je lekker prive wilt zitten kan dat ook bij je huisje of dakterras. De auto is noodzakelijk, maar alles is goed te rijden. Leuke strandjes in de buurt, dorpjes en gezelligheid.

De 3 honden waren bij onze dochter een groot succes, zo ook de katten en de 2 kittens.

Boriana en Kostas zijn erg gastvrij en verwennen je ontzettend met lekkere hapjes en eten en geven tips voor uitstapjes.

De naam van het terrein verandert in Stalakton Boriana's Maisonettes.

• 10Bas08-10-2012

Wat een heerlijke plek!!

Hier kun je moeiteloos tot rust komen. Kostas en Boriana doen er alles aan om je een ongestoorde vakantie te bezorgen. We waren met onze dochter van 3 hier begin oktober. Prachtig weer en 9 dagen op het strand gezeten. Aanrader: prassoudi beach, vlakbij en bij teveel wind rijd je in 10 minuten naar de ander kant van het eiland om daar zonder zuchtje wind weer in zee te badderen. Langzaam aflopend stranden, dus weinig golfslag en ideaal voor kleintjes. Boriana en Kostas voorzien je desgevraagd van de heerlijkste dingen. De maaltijden van Boriana zijn een aanrader, je wilt niet meer anders uit eten! Gratis wifi in de gemeenschappelijke buitenruimte is nog aangenamer door de lekkere happen (vooral uit eigen tuin) en wijn die je dan toegestopt krijgt! Kortom een paradijs voor rustzoekers met en zonder kinderen. Aanrader!

• 7Jacek09-08-2012

Świetne miejsce, super

Super apartamenty, przepiękne krajobrazy, super widoki i przystępna cena, polecam.

• 9Koen30-07-2012

Heerlijke plek om tot rust te komen

Stalachto is een heel mooi complex op een vlak terrein tussen de olijf en vijgen bomen. De eigenaren zijn bijzonder vrienlijk en doen alles voor je. Een paar keer per week wordt er gekookt op het terein en kan je aanschuiven. Op loopafstand is er niets te doen dus een auto is echt een must. Aghios Matheos ligt op 5 minuten rijden en is prima om een kopje koffie te doen op het terras. Beste strand in buurt is wat ons betreft Prasoudi beach met bedjes en parasols. Verder een tavarna met fantastisch uitzicht. Enig nadeel voor ons waren de honden. Ze zijn echt super lief maar onze kinderen van 2 en 3 jaar dachten daar de 1e dagen toch anders over. En het einde van de week waren ze al aardig gewend. Verder is het zwembad met kinderbadje heerlijk. Van de speeltoestellen moet je je verder niet al teveel voorstellen. Kortom een fantastische plek voor rustzoekers.

• 10Jessica14-05-2012

prachtige en gastvrije plek

Prachtige plek tussen de olijfboomgaarden. Er staat een groot hek om het grote terrein en er is geen weg in de buurt. Mooie ruime tuin, heel erg geschikt voor kinderen, die er lekker vrij kunnen spelen. Onze kinderen (5,8) vonden het er heerlijk. 3 lieve honden waarmee de kinderen fijn gespeeld hebben en die gezellig mee gaan als je een wandeling gaat maken. Het 'strand' vlak bij was niet goed bereikbaar doordat het paadje ernaartoe verzakt was. Maar er zijn heel veel stranden dichtbij, en vooral aan de oostkant bijzonder geschikt voor hele kleine kinderen (rustig water, zand en ondiep) De huisjes waren perfect, hele ruime slaapkamers en in elke kamer een airco. De keuken was erg goed ingericht, magnetron, aparte grote oven, koffieapp., waterkoker, tostiijzer, diepvries, en ook zaken als suiker, thee, etc waren bij aankomst aanwezig. De eigenaren zijn heel gastvrij en net als veel grieken heel lief voor kinderen.

• 10Annelies & Menno21-08-2011

Een waar paradijs!

Na alle positieve verhalen op de website, kon onze vakantie op Corfu bij Stalachto alleen maar tegen vallen. Niets is minder waar…… Het is - wat ons betreft - een waar paradijsje! Wij hebben twee weken lang mogen genieten van de gastvrijheid van Boriana & Kostas, de prachtige omgeving, de rust, het mooie zwembad, het dagelijkse verse fruit en gebak, de allervriendelijkste honden en katten, de heerlijke maaltijden van Boriana en de vele leuke contacten met andere vakantiegasten. Wij zijn geen mensen die snel voor de tweede keer naar een zelfde vakantiebestemming zullen gaan, maar naar Stalachto willen wij (vooral ook voor onze kinderen van 5 en 13 jaar) graag nog eens terug. Wat ons betreft is het dan ook een echte aanrader!

Ευχαριστώ Boriana και Kostas!

• 9Erica en Anneke05-06-2011

Top-appartement

Een week waren we er alleen.. en Kostas en Boriana deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Elke dag hing er wel weer iets aan de deurknop: appels, sinaasappels, kumquats, sla, tomaten, courgette... alles vers uit eigen boomgaard en moestuin. Als je voor het eerst naar Stalachto rijdt vraag je je af of je wel ergens komt... vooral als je van het asfalt af het bos in rijdt. Maar dan kom je bij de hekken en begint het paradijs. Het is er heerlijk stil, je hoort alleen de vogels en soms de honden blaffen. Het weer was heerlijk, evenals het zwembad. Het appartement is van alle gemakken voorzien. In aanvulling op de beschrijving had de slaapkamer op de bovenste verdieping ook een eigen wc en wastafel, ideaal. Overal zijn horren, dus geen last van muggen e.d. (heerlijk!!). De omgeving is prachtig. Bezoek vooral Lefkimi, Paleokastritsa, het Sissi-paleis en het strand van Moriatika (met rondlopende masseurs). In Messongi/Moriatika kun je ook heerlijk eten (Bacchus!).

Appartement Stalakton Country Maisonettes info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar