Appartement Brouskos

Appartement
Appartement Brouskos

We hebben een aantal aanbieders voor Brouskos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Brouskos in het Nederlands

Cheyenne
3-9-2018

Het is te zien dat het een ouder gebouw is, maar een zeer schoon hotel. Erg vriendelijke mensen. Ontbijt en service was fantastisch. Lekker rustige ligging, 10 minuten lopen en je staat op het strand. Kortom, heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

puur en schoon

Joep
30-6-2017

echt familiair en zo voelt het ook. Appartement is basic maar echt schoon. Prachtig zwembad en genoeg ligbedden( geen handdoekje leggen). We hadden al direct pech en ij zorgden dat er direct een dokter kwam en later regelde ze ook de fietshuur. Bijzonder vriendelijke en hartelijke familie.

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brouskos in Aghios Georgios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brouskos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.