Hotel Aquis Sandy Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°15°
Hotel Aquis Sandy Beach Resort
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aquis Sandy Beach Resort voor je op een rij gezet:

156 reviews over Hotel Aquis Sandy Beach Resort in het Nederlands

Familie

Fantastisch!

Erwin Weitering
13-9-2018

We kwamen aan op 5 september 2018, wat was het een super ontspannen, relaxte vakantie!! Alles was schoon, het eten (ontbijt, lunch en diners) was super goed en afwisselend echt veel uit de Griekse keuken en dus ook lekker van smaak!!! Het entertainmentteam was super goed en zorgde voor veel gezelligheid en activiteiten in het resort de gehele dag door!! Het personeel was heel erg vriendelijk...Kortom echt een aanrader!! Het was de 4.5 sterren zeker waard!!

De ligging is oke, er is een "village" lees: mini dorpje waar je naartoe kan lopen vanuit het hotel. Hier zijn een aantel souvenierwinkeltjes, kledingwinkeltjes en restaurantjes.

We werden super vriendelijk!!! ontvangen aan de receptie.

Wij hadden een familiekamer waarbij we 2 slaapkamers en een woonkamer hadden (leek op 3 slaapkamers) qua grootte prima in orde en ja er zouden wel wat dingen netter af gewerkt kunnen worden maar het is griekenland en geen nederland. 3 grote zwembaden en een kinderbad, de zee ook heerlijk alleen minpuntje: strandbedjes apart huren

Het eten vond ik lekker en afwisselend, vooral de snackbar was heerlijk!!!

Ook het italiaanse restaurant aan te raden.

Animatie team: TOP!!!!!!! Als je niet mee wil doen laten ze je met rust en anders komen ze je graag ophalen. Je hebt er een mini club, kids club en teenclub dus voor elke leeftijd wat wils.

Elk uur van de dag nog bedjes te verkrijgen: PLUS punt!!

Nooit meer

N.
3-8-2018

Dit resort is het geld niet waard. Het is net 3 sterren. De kamer is aan een opknapbeurt toe. De verf bladert van het meubilair. De wc:vies, kitranden laten los. In de badkamer hing een rioollucht. We hebben maar niet gekeken hoe de matrassen eruit zien...De schoonmaak was redelijk, onder de bedden werd geen wisser gehaald. Bij 1 van de zwembaden liggen veel planken los of zijn stuk. Je haalt hier makkelijk je voeten mee open of zakt er door. Het eten in het main restaurant is smakeloos en zelfs de broodjes smaken niet. Het Italiaanse restaurant achter het main restaurant heeft wél lekker eten. De koffie was regelmatig op en werd dan niet aangevuld. Het resort gebruikt goedkoop frisdrank en bij de cocktails moet je zoeken naar de alcohol. Het ijs dat vrij te verkrijgen is heeft weinig smaak en de bekende merken ijs moet je betalen. Het treintje is niet gratis. Waar heb ik dan all in voor genomen? Ruim 3200 euro voor betaald....

BeachCheck

Erg mooi resort. Hele mooie zwembaden, erg netjes bijgehouden. In Mei voldoende ligbedjes en parasols tot je beschikking. Het was niet nodig om 's morgens er snel bij te zijn om 2 bedjes te bemachtigen. Super ligging aan het strand! Qua drinken veel keuze, eten ook maar wel eentonig. Wel warm genoeg! De hotelkamer was simpel, maar netjes. Goed en heel groot tweepersoonsbed! Waar wij ons vooral aan stoorde waren de wc's bij het zwembad en restaurant. Deze kunnen bijna allemaal NIET op slot. Sloten kapot en niet gemaakt. In de omgeving is niks te doen. Een kleine strandwandeling en je komt enkele barretjes / restaurantjes aan de zee tegen. Dat was het dan ook. Je moet wel echt een auto huren om verder weg te kunnen gaan. Het park is groot en heel mooi aangelegd. Alles schoon. Lekker Italiaans ijs in de ijssalon :)

Nooit meer!

Schoenmaker
13-5-2018

Het resort is zeer afgelegen. Er is in de directe omgeving niets te doen.

Het resort ligt op 35 km van de luchthaven wat neerkwam op een transfertijd van anderhalf uur!

De ligging zou binnen 200 meter van het centrum van Aghios Georgios zijn. Er is echter helemaal geen centrum! Binnen 200 meter ben je bij welgeteld 3 (souvenir) winkeltjes en 4 restaurantjes, die aan een straat liggen. Om naar een centrum te gaan, is de enige mogelijkheid Corfu stad. Dit is met een huurauto 1 uur rijden of met de lokale bus (Green Bus) 1 1/2 uur rijden!

Op het resort zouden wellness faciliteiten zijn. Er is een 1 persoons kleine houten sauna cabine, die vol staat met posters en andere troep! De fitness ruimte is een kleine onverlichte ruimte met 4 apparaten, die zijn beste tijd wel hebben gehad. De ruimte voor schoonheidsbehandelingen is zeer sober en de prijzen exorbitant. Het personeel (vooral bij de receptie) is ongeïnteresseerd en zeer inefficient.

verwacht geen luxe maar prima vakantie gehad.

w.wensink
28-9-2017

mooi zandstrand,omgeving vlak en rommelig.Veel restaurantjes langs strand,geen luxe hotel, wel groot en verouderd.Eten was niet warm maar wel lekker en volop keuze.Hotel ligt erg afgelegen.Als je zonder veel luxe kan heb je hier een prima vakantie.Alles moet echter extra betaald worden.( bijv.griekse avond) kamers etg groot ( fam.kamer) en prima bedden.Badkamer verouderd maar iedere dag schoon.Savonds weinig vertier tenzij je tussen de kabaalmensen wilt zitten die zich tot diep in de nacht vol laten lopen.Rondom de zwembaden erg druk en water is koud.Zeewater heerlijk van teperatuur en heerlijk strand om te liggen met helder warer en je kunt er ver inlopen.

personeel vriendelijk en doet zijn best.Zorg dat je op tijd voor t eten bent anders sta je in een rij.Eetzaal kil,luidcen ongemoedelijk.wij aten vaak in een van de restaurantjes langs t strand.Je moet er zelf wat van maken en we hadden het fijn maar de volgende keer gaan we naar een andere streek op Corfu.

Hotel was prima ( wel massaal)

Willem en Annelies van de Weele
3-9-2017

Het hotel was prima behalve onze kamer was zeer gedateerd ,meubilair was in zeer slechte staat ook het kopschot van het bed , op div plaatsen zat wel een contact doos maar niet aangesloten, kranen in de badkamer bijna niet te gebruiken zo zwaar gingen deze.Kamer nr was 9213.

Eten was zeer goed zwembaden ook geen klachten over behalve dat je voor 8 uur handdoeken moest neerleggen anders geen plaats meer.

De zee was ook lekker niets als teveel grote golven

Alle bij al toch een fijne vakantie gehad

Prima resort

de Klerk
24-7-2017

Heerlijke vakantie gehad in dit resort. Via touroperator een prima kmr geboekt, nr 901.Niet zo veel ned. in dit resort, kids (13 en 16 ) hebben zich prima vermaakt.

3 zwembaden, glijbanen vielen tegen voor onze kids, oogt wat verouderd. Helaas in dit hotel ook handdoek leggen. Fijn animatieteam, niet opdringend, altijd wel iets te doen, ook savonds. Veel muggen aanwezig savonds. Groot tennis/basketbalveld, helaas geen voetbalveldje. Eten in de restaurants zijn echt prima, veel uitzoek (ook Grieks), wordt doorlopend aangevuld en schoongemaakt. Hierin doen ze echt hun best. Minpunt is de norse houding van sommig personeel, dit is jammer. Wat echt niet kan zijn de toiletten achter het podium, kunnen niet op slot, zijn ontzettend verouderd en smerig. Verder is de hygiëne op het resort prima, ook de kamers worden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken.

Gratis wifi bij de receptie werkt niet altijd, daarom wifikaartje gekocht, 1 wk voor 15 euro. Groot rolstoelvriendelijk complex.

Gastvrij vriendelijk hotel

Ellen
16-5-2017

Goed: eten, personeel, zwembaden, strand, hotelkamer (suite)

Niet goed: (tijdelijk) geen WiFi beschikbaar

Goede vakantie gehad

Debby
10-5-2017

. 3 goed verzorgde zwembaden. 1 voor de kids met glijbanen en de gehele dag animatie. Wij ( zonder kinderen) heerlijk relext aan de overige 2. Huur fietsen, electrische steppen en mini quads die je op het resort kan huren. Bij elke zwembad een bar en zelf ijsjes scheppen. Strand zit gelijk aan t resort. Tegen betaling speedboot huren, jetsky, banden etcetera. 2 bedjes en parasol voor 7 per dag. Drankje halen bij de bar en je loopt gelijk t strand op. Hotel ligt aan t einde van de weg, lekker rustig. Aan de achterkant van t hotel / naast t strand vind je supermarktjes restaurants, dag trip aanbieders en autoverhuur.Tip: ocean heeft Griekse avond. Erg leuk. Corfu is niet groot. Huur een auto (cosmos)je kan een groot deel van t eiland op 1 dag zien. Eten, oké. Ontbijt was heel goed. Lunch en diner hadden wij op meer Griekse gerechten gehoopt. Standaard keuken. Niet verkeerd. Kamer ook goed. Minibar ( zelf vullen)

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquis Sandy Beach Resort in Aghios Georgios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquis Sandy Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.