Hotel Aquis Sandy Beach Resort

Hotel Aquis Sandy Beach Resortsterstersterster

5.5Voldoende

Griekenland, Corfu, Aghios Georgios

5.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Aquis Sandy Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

185 reviews over Hotel Aquis Sandy Beach Resort

• 2Roland Volmer04-01-2020

Echt nooit meer!!!!

“Aankomst na een lange busrit zeer chaotisch bij de receptie we hadden 2 kamers geboekt maar er stond er bij hun maar 1 in het systeem na lang wachten 2de kamer geregeld om 15.00 uur nog niet beschikbaar. Eindelijk op kamer zagen we een tussen deur tussen twee kamers op zich geen probleem tot dat we s`nachts wakker werden van de mensen naast ons na paar dagen vertrokken deze mensen. De tweede week terug kwamen van uit eten en stond de kamer vol sigarettenrook. Ook alle vier paar dagen ziek geweest van frisdrank en voedsel in de restaurants waar de hygiene niet echt goed geregeld was. De service van het personeel is ook slecht te zoeken, niemand lijkt iets te mogen zeggen en je wordt verwezen naar de Guestservice waar ze ongeïnteresseerd niet eens naar je ervaringen luisteren.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2019
    4J. Wolfs15-10-2019

Geen 4-Sterren waard!

Kamers zijn verouderd, we hebben 1 kamer al de eerste dag moeten wisselen ivm verstopte leidingen. De ligging van het hotel is niet super als je zoekt naar een dorp of boulevard. Het ligt echter aan een prima strandje zonder de drukte van andere resorts. Personeel is behulpzaam en vriendelijk maar niet altijd even competent. Het eten is ver onder de maat, restaurants wordt meer dan eens voorzien van een rioollucht bij de ingang. Smaken en keuzes zijn erg middelmatig en door de drukte en de slechte organisatie is het gewoon een vreetschuur geworden. Dranken in het hele resort is aangelengde troep. Wellness is slecht. Afspraak gemaak, na binnekomst 20 minuten moeten wachten om uiteindelijk te horen dat je massage 45 minuten later pas gaat beginnen. Zwembaden en glijbanen zijn prima, maar het stikt van de wespen. Al met al een verouderd resort dat een flinke opknapbeurt kan gebruiken zowel in de voorzieningen als in de kamers.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 3Patrick peeters07-08-2019

Nooit meer !!!!

Zeer slecht en verouderd Heel veel Russen Geen centrum Eten slecht Onvriendelijk personeel Drinken smaakt naar chloor Animatieteam een aanfluiting Eetzaal is net een varkensstal En nog veel meer heel slecht !! Het is zeker niet zo als de beschrijving !! Geen aanrader !!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Roos Schavemaker19-11-2018

Prima verblijf

Heerlijk verblijf. Wij kwamen aan op n tijdstip dat er niets te eten of drinken was een met een klein jongetje is dat erg onhandig. Wel een heel schoon resort.
    Lekker gegeten, typisch buffet eten. Genoeg keus. Appartement was ruim, maar stonk af en toe ook. We hadden wat probleem ook met n sleutel die het niet deed en de service aan de receptie was niet zo goed. Let op de muggen! Heel veel muggen, maar lavendelolie doet wonderen. Water was in mei nog erg koud. Het baby bad is best diep en niet omheind. Ons mannetje liep dus telkens weg;)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Erwin Weitering13-09-2018

Fantastisch!

We kwamen aan op 5 september 2018, wat was het een super ontspannen, relaxte vakantie!! Alles was schoon, het eten (ontbijt, lunch en diners) was super goed en afwisselend echt veel uit de Griekse keuken en dus ook lekker van smaak!!! Het entertainmentteam was super goed en zorgde voor veel gezelligheid en activiteiten in het resort de gehele dag door!! Het personeel was heel erg vriendelijk...Kortom echt een aanrader!! Het was de 4.5 sterren zeker waard!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Nancy19-08-2018

Zeker om over na te denken nog eens te gaan

De ligging is oke, er is een "village" lees: mini dorpje waar je naartoe kan lopen vanuit het hotel. Hier zijn een aantel souvenierwinkeltjes, kledingwinkeltjes en restaurantjes. We werden super vriendelijk!!! ontvangen aan de receptie. Wij hadden een familiekamer waarbij we 2 slaapkamers en een woonkamer hadden (leek op 3 slaapkamers) qua grootte prima in orde en ja er zouden wel wat dingen netter af gewerkt kunnen worden maar het is griekenland en geen nederland. 3 grote zwembaden en een kinderbad, de zee ook heerlijk alleen minpuntje: strandbedjes apart huren Het eten vond ik lekker en afwisselend, vooral de snackbar was heerlijk!!! Ook het italiaanse restaurant aan te raden. Animatie team: TOP!!!!!!! Als je niet mee wil doen laten ze je met rust en anders komen ze je graag ophalen. Je hebt er een mini club, kids club en teenclub dus voor elke leeftijd wat wils. Elk uur van de dag nog bedjes te verkrijgen: PLUS punt!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6N.03-08-2018

Nooit meer

Dit resort is het geld niet waard. Het is net 3 sterren. De kamer is aan een opknapbeurt toe. De verf bladert van het meubilair. De wc:vies, kitranden laten los. In de badkamer hing een rioollucht. We hebben maar niet gekeken hoe de matrassen eruit zien...De schoonmaak was redelijk, onder de bedden werd geen wisser gehaald. Bij 1 van de zwembaden liggen veel planken los of zijn stuk. Je haalt hier makkelijk je voeten mee open of zakt er door. Het eten in het main restaurant is smakeloos en zelfs de broodjes smaken niet. Het Italiaanse restaurant achter het main restaurant heeft wél lekker eten. De koffie was regelmatig op en werd dan niet aangevuld. Het resort gebruikt goedkoop frisdrank en bij de cocktails moet je zoeken naar de alcohol. Het ijs dat vrij te verkrijgen is heeft weinig smaak en de bekende merken ijs moet je betalen. Het treintje is niet gratis. Waar heb ik dan all in voor genomen? Ruim 3200 euro voor betaald....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7anoniem17-07-2018

Fijn en relaxt om een paar dagen tot rust te komen

Erg mooi resort. Hele mooie zwembaden, erg netjes bijgehouden. In Mei voldoende ligbedjes en parasols tot je beschikking. Het was niet nodig om 's morgens er snel bij te zijn om 2 bedjes te bemachtigen. Super ligging aan het strand! Qua drinken veel keuze, eten ook maar wel eentonig. Wel warm genoeg! De hotelkamer was simpel, maar netjes. Goed en heel groot tweepersoonsbed! Waar wij ons vooral aan stoorde waren de wc's bij het zwembad en restaurant. Deze kunnen bijna allemaal NIET op slot. Sloten kapot en niet gemaakt. In de omgeving is niks te doen. Een kleine strandwandeling en je komt enkele barretjes / restaurantjes aan de zee tegen. Dat was het dan ook. Je moet wel echt een auto huren om verder weg te kunnen gaan. Het park is groot en heel mooi aangelegd. Alles schoon. Lekker Italiaans ijs in de ijssalon :)

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 4Schoenmaker13-05-2018

Nooit meer!

Het resort is zeer afgelegen. Er is in de directe omgeving niets te doen. Het resort ligt op 35 km van de luchthaven wat neerkwam op een transfertijd van anderhalf uur! De ligging zou binnen 200 meter van het centrum van Aghios Georgios zijn. Er is echter helemaal geen centrum! Binnen 200 meter ben je bij welgeteld 3 (souvenir) winkeltjes en 4 restaurantjes, die aan een straat liggen. Om naar een centrum te gaan, is de enige mogelijkheid Corfu stad. Dit is met een huurauto 1 uur rijden of met de lokale bus (Green Bus) 1 1/2 uur rijden! Op het resort zouden wellness faciliteiten zijn. Er is een 1 persoons kleine houten sauna cabine, die vol staat met posters en andere troep! De fitness ruimte is een kleine onverlichte ruimte met 4 apparaten, die zijn beste tijd wel hebben gehad. De ruimte voor schoonheidsbehandelingen is zeer sober en de prijzen exorbitant. Het personeel (vooral bij de receptie) is ongeïnteresseerd en zeer inefficient.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

7w.wensink28-09-2017

verwacht geen luxe maar prima vakantie gehad.

mooi zandstrand,omgeving vlak en rommelig.Veel restaurantjes langs strand,geen luxe hotel, wel groot en verouderd.Eten was niet warm maar wel lekker en volop keuze.Hotel ligt erg afgelegen.Als je zonder veel luxe kan heb je hier een prima vakantie.Alles moet echter extra betaald worden.( bijv.griekse avond) kamers etg groot ( fam.kamer) en prima bedden.Badkamer verouderd maar iedere dag schoon.Savonds weinig vertier tenzij je tussen de kabaalmensen wilt zitten die zich tot diep in de nacht vol laten lopen.Rondom de zwembaden erg druk en water is koud.Zeewater heerlijk van teperatuur en heerlijk strand om te liggen met helder warer en je kunt er ver inlopen. personeel vriendelijk en doet zijn best.Zorg dat je op tijd voor t eten bent anders sta je in een rij.Eetzaal kil,luidcen ongemoedelijk.wij aten vaak in een van de restaurantjes langs t strand.Je moet er zelf wat van maken en we hadden het fijn maar de volgende keer gaan we naar een andere streek op Corfu.

Gereisd met vrienden in september 2017

6 tips over Hotel Aquis Sandy Beach Resort

• Cvervecken, 13-07-2014

Vlacherna klooster is zeer mooi, je kan op een pie in de zee staan en dan vliegen de vliegtuigen rakelings over je heen Achilleon (paleis van SISSI) abolute aanrader om te gaan bekijken, prachti gebouwd - mooie uitzichten

• olivier dutranoit, 09-10-2013

-Als je kan, ga niet in de topmaanden (jun, jul, aug) maar in september...veel minder volk -blijf niet altijd in het hotel, ga dingen bezoeken (corfu stad, sissi, etc...), ga wandelen langs de zee...massa's restorants en bars en winkels te vinden! -voor een kleine 30€ pp ga je een hele dag op de boot naar de eilanden paxi en antipaxi. De mensen die dit doen staan langs de straat, je komt ze wel tegen! super! -let op op het strand, want je moet betalen aan het hotel voor een zetel. Ga na 14u...

• M.Alma, 08-10-2014

Als er ergens iets niet goed is op welk gebied dan ook laat het weten aan de gastenmaneger dan wordt het altijd verholpen Het meest vervelende voor hen is iets naars te lezen op internet. maar ter plekke is er nooit een klacht geweest dus geef ze een kans.Wel nog te vermelden dat wij in blok A zaten dat is het nieuwste gedeelte te zien op te foto van Zoover..

4 vragen over Hotel Aquis Sandy Beach Resort

• Nancy , 24-07-2018

tips?

in augustus 2018 gaan we naar dit hotel met 3 kinderen, nog tips, dingen die we van te voren moeten weten?

Nog meer nederlanders met kids deze periode?

• de Klerk, 21-01-2017

Ook voor tieners??

Half Juli gaan wij met 2 tieners ( 13 en 16 ) naar dit hotel. Graag willen we weten of er bv een chillplek is voor de jeugd en of er gevoetbald kan worden bij het hotel.

• miranda, 17-11-2016

Faciliteiten op de kamers

Wie weet of er een waterkoker in de kamers zijn.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenEngels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen