Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Tina

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Tina voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 25 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Villa Tina

• 10Inge16-09-2016

Al 4 jaar ons vaste en favoriete vakantieplekje!

Villa Tina ligt in het rustige dorpje Acharavi. Mooie locatie. Huisje is eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. Altijd een hartelijk welkom door Tina en haar geweldig lieve ouders. Wij komen er al 4 jaar en willen de komende jaren niks anders! Ook onze kids ( 5 en 6 jaar) vinden het ieder jaar weer geweldig!

• 10I. Nijsen23-11-2015

Ons vaste vakantieadres!

In 2013 voor de 1e keer naar Villa Tina geweest. Dit is ons zo goed bevallen dat Villa Tina nu ons vaste vakantieadres is! Acharavi is een gezellig en rustig dorpje in het noorden van Corfu. Er zijn genoeg leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes op ca. 300 meter. Wij komen hier met onze 2 kinderen echt voor de rust. Voor ons is het hier heerlijk genieten. Tina en haar ouders zijn heel lieve en gastvrije mensen. Het voelt voor ons al als thuiskomen. Onze vakantie voor 2016 is al geboekt!!

• 9Satter15-10-2013

Intiem, gastvrij, welkom

Voor de derde maal ben ik in september 2013 in deze accomodatie geweest. Verrassing. De woonkeuken geheel gerenoveerd, evenals de doucheruimte. Modern en licht! De familie Samartzi is attent en zorgzaam. Ontvangst met bloemen, vruchten en zoetigheden. De grote tuin en de terrassen worden goed onderhouden door de heer Samartzi. Tina, dochter, spreekt voortreffelijk Engels en regelt ook de zakelijke afhandeling. Voor mensen, die gesteld zijn op rust is dit de ideale plek. Strand en restaurantjes op 300 meter afstand; centrum dorp dichtbij. 1 x per week schone handdoeken + schoonmaak. Bushaltes ook dichtbij. Dit is telegramstijl geworden, maar ik ben enthousiast over het huis en de familie, Dit huis wordt door toeristen gefotografeerd; dat wil wat zeggen.

• 8Satter01-12-2012

Prachtige plek, teruggaan waard

De familie Samartzi (dochter Tina spreekt uitstekend Engels) is om te zoenen. Zij proberen er alles aan om je thuis te voelen. Zeer kleinschalig, heerlijk gedateerd, maar wel airco. vlakbij het strand en ook bij het 'centrum'. Ik ben er tweemaal in 2012 geweest en hoop dat in 20113 te herhalen. Ik voelde me er erg goed, bijna opgenomen in de familie. Ik hoop, dat het zo kleinschalig blijft met dezelfde sfeer.

• 7bianca11-12-2009

als je geen hoge eisen hebt is het super

Had een benedenappartement.Allemaal wat karig ingericht,maar de mensen maakten veel goed.Bij aankomst verse bloemen en chips,en bij vertrek een bord met watermeloen.Alleen het douchen was een avontuur en gaf een waterballet.Tip: laat het gordijn maar gewoon open want het water komt toch omhoog uit het putje in het midden van de badkamer.Absoluut iets kopen voor de muggen!!!!Acharavi zelf viel me wel tegen.! grote drukke straat.Verderop ligt een dorp waar het erg gezellig is op loopafstand.Ben er alleen naartoe gegaan en heb me geen moment onveilig gevoeld

• 8Annie23-09-2009

aanrader

Wij zaten in het benedenappartement heerlijk op je eigen terras. Bij aankomst is het appartement goed schoon dat geld ook voor het beddengoed, bedden voor griekde begrippen goed. Wisseling van handdoeken 3 keer in de week. Bovenverdiepping wel gehorig. Uit eten the Pumphouse en Apagio. Wel auto huren Corfoe is een prachtig eiland.

• 8Dorien21-09-2009

Heerlijk rustig genieten

We hadden een appartement op de begane grond met daarom heen een hek zodat ons zoontje van bijna 2 heerlijk kon spelen. Heel de dag was er schaduw. Strand en centrum op loopafstand. Ideaal! Het was precies zoals verwacht en we hebben genoten van de rust en het mooie weer! Echt een aanrader!

• 8C. Damsma17-09-2007

Leuke studio, met veranda, dus onder alle omstandigheden buien kunnen zitten, tenzij het gaat vriezen natuurlijk. Alles dichtbij, geen overlast van wat dan ook.

• 8H. Oudenaarde29-08-2007

vriendelijke ontvangst, begane grond terras perfect , airco per dag 10,00 euro is duur! (moet uit als niet aanwezig)verschoning beddegoed slecht verdeeld over de totale duur van de vakantie (laatste wk niet fris meer)

• 8F. Buikema27-08-2007

De beoordelingen over dit appartementen complex waren over het algemeen goed. Toch vonden wij de accomodatie klein, mn de douche, woonkamer/keuken en balkon. En het lange brede zandstrand zoals overal beschreven, was smal en lag vol kiezels, dat was jammer.

Appartement Villa Tina info

• CafeNiet beschikbaar