Appartement Villa Patrizia

8.5FantastischScore uit 13 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Villa Patrizia

• 10Nicola Bertella29-07-2014

Posto indimenticabile!

Un posto meraviglioso! Ottima vacanza, appartamento confortevole, ben servito vicinissimo al centro del paese, dove si trovano negozi, supermarket, farmacia, ristoranti in cui cenare ed allo stesso tempo situato in posizione tranquilla. Gentilissimo, molto disponibile e cortese il proprietario.

• 72 dames (nou ja dames)02-08-2009

Helaas niet meer in gebruik

In september 2006 (en 2005)samen met een vriendin geweest. Vanwege trieste omstandigheden konden we niet in 2007. Jammer dat Villa Patrizia niet meer in gebruik is want appartement,terras/balkon en tuin(schommels) waren erg ruim. Zoeken nog steeds naar het aardige Amsterdamse stel waarvan we op onze laatste dag in hun appartement mochten douchen

• 9W. van Koppen18-09-2007

van 1-15 sept.2007 Grandioze vakantie gehad in Villa Patrizia met zijn ruime app. en dito tuin, heerlijk rustig, mooie wandelmogelijkheden, vlakbij zee en dichtbij het winkelcentrum en restaurants.Aanrader restaurant: Greek Taverne (Acharavi Park) op de hoek richting Villa Patrizia.(goedkoop en supergoed)

• 9Miranda04-09-2007

Heerlijk appartement. Lekkere grote tuin en alles op loopafstand. 2 weken met ons zoontje van 1,5 jaar en we hebben een prima vakantie gehad. Restaurant Maistro om te eten en een italiaans restaurant aan de hoofdweg. Ook de pita Giros zijn heerlijk. Goede supermarkt om de hoek. Wel veel muggen. Plakhorren van bijv. Xenos zijn aan te raden om mee te nemen. Wij zaten op de begane grond en met kleine kinderen wel heel fijn.

• 9Bas en Nicolet25-06-2007

Leuk appartement, rustig gelegen met veel tuin. Van muggen hadden we niet zoveel last. Er lopen veel katten rond en eentje was nogal aanhankelijk geworden. Is voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje was de schoonmaak. Bij aankomst was het appartement nog niet schoongemaakt en verder hebben we ze maar een keer gezien.

• 8Nelly05-06-2007

Erg leuk complex voor stellen die lekker willen relaxen en 's morgens op hun terras willen ontbijten in de ochtendzon tussen de sinaasappel- en citroenbomen en 'smiddags met een wijntje op het terras met uitzicht op een prachtige tuin. De ligging is perfect ten opzichte van het strand, dat ca. 5 minuten lopen is, maar ook naar het centrum van Acharavi, dat maar op 100m van de villa is gelegen.

Mocht je lekker willen gaan eten, dan is restaurant Acharavi Park aan het einde van het straatje waaraan Villa Patrizia is gelegen, een aanrader. Erg lekker eten en service op niveau.

Acharavi zelf is een gezellige plaats met een leuk aanbod aan winkels en een heerlijk strand met uitzicht op de Albanese bergen.

• 7Angelique27-08-2006

Erg mooi appartement, goed gelegen en de mensen zijn erg vriendelijk

• 7Familie van der Horst08-08-2006

Met onze 3 kinderen hebben wij van 08 tot 22 juli 2006 een heerlijke vakantie gehad in Vila Patrizia. Het appartement was erg ruim, zéér rustig gelegen (prachtige tuin)en toch vlak bij het centrum en het strand. Iedere morgen naar de bakker voor vers brood en 's avonds lekker naar een taverne. Maestro (aan het strand)was onze favoriet. Héérlijk gegeten.

• 10Luci en Frans22-06-2006

Het is een mooi appartementen complex met een mooie tuin.Dicht bij het centrum op ca. 2 min lopen,met voldoende winkels en restaurants een aanrader is Achravi Park.Tevens op ca. 5 min. lopen van een groot strand.Het is een rustige omgeving met veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Zonder meer een aanrader.

• 9Familie Frank20-05-2006

Wij zijn de laatste jaren met ons kroost twee maal naar Villa Patrizia geweest. We vinden het een ideale bestemming voor een vakantie met kleine kinderen. Twee relatief ruime slaapkamers met ruim balkon en een kleine heldere woonkeuken. Een kleine badkamer met douche en wc. Een grote, door een hek afgeschermde tuin met veel gras, bloemen en enkele citrusbomen. Dicht bij zee en dicht bij veel goede restaurants, complete supermarkt (pampers, babyeten) en warme bakker. Een auto is handig (Corfu ontdekken), maar niet noodzakelijk. Enig nadeel zijn de muggen, wij werden elke avond naar binnen gejaagd (binnen hadden we muggenstekkers). Dit nadeel weegt echter niet op tegen de voordelen, dus dit jaar gaan we voor de derde keer!

Appartement Villa Patrizia info

Facilities